MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wynajem samochodu za granica

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 9 z 12 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ] - Skocz do strony

Str 9 z 12

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

booobbby

Post #1 Ocena: 0

2016-08-26 00:15:59 (8 lat temu)

booobbby

Posty: 9

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Londyn

Wielokrotne wypożyczanie samochodu w rzeczonej firmie jest Twoim zdaniem brakiem wiedzy w temacie???Ty masz lepsza wiedzę bo przeczytałeś
T&C i stałeś się wirtualnym specjalistą od czegoś czego na oczy nie widziałeś.
Jest oczywiste że każdy powinien wnikliwie przeczytać T&C przed odbiorem samochodu.Elemelek pytał o RZECZYWISTE doświadczenia z firmą Cicar. Wynik to jest kiepski dla Ciebie i taki zostanie,przynajmniej do czasu jak sam wynajmiesz tam samochód i się podzielisz swoimi rzeczywistymi doświadczeniami.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer MSN Messenger

tomaszzet

Post #2 Ocena: 0

2016-08-26 06:51:04 (8 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7966

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Cytat:

2016-08-26 00:15:59, booobbby napisał(a):
Wielokrotne wypożyczanie samochodu w rzeczonej firmie jest Twoim zdaniem brakiem wiedzy w temacie???Ty masz lepsza wiedzę bo przeczytałeś
T&C i stałeś się wirtualnym specjalistą od czegoś czego na oczy nie widziałeś.
Jest oczywiste że każdy powinien wnikliwie przeczytać T&C przed odbiorem samochodu.Elemelek pytał o RZECZYWISTE doświadczenia z firmą Cicar. Wynik to jest kiepski dla Ciebie i taki zostanie,przynajmniej do czasu jak sam wynajmiesz tam samochód i się podzielisz swoimi rzeczywistymi doświadczeniami.


Tak, mam wieksza wiedze, bo przeczytalem T&C, zapoznalem sie z Twoim doswiadczeniem i wyskoczyl mi zapytajnik o niezgodnosc.

Wypozyczalem "wiele razy" auto na wyspach o ktorych mowa. Nie przyciagnela mnie ich oferta, nie pamietam, moze gdzies jakis negatyw znalazlem.

Cytat:

2016-08-25 16:39:14, elemelek napisał(a):
...Na stronce nie moglem znalezc.


Skoro juz masz tak duze z nimi doswiadczenie, to powinienes przedstawic to w troche inny sposob, by Elemelek wiedzial, ze faktycznie pisza w T&C o depozycie, ze jest do E150, ale go nie pobieraja/nie blokuja na karcie. Porownalbys tez zapis dotyczacy paliwa, ktory mowi o sposobie rozliczenia.

Zwrocilbys uwage na niescislosc zwiazana z ubezpieczeniem i zapisem o depozycie.

Mozliwe, ze sami nie czytali warunkow obowiazujacych w ich firmie.
No ale kto je czyta? Elemelek pisze, ze nie mogl znalezc na ich stronie. Znaczy, mial szczera wole zapoznac sie z nimi, by miec pewnosc co do slusznosci wyboru, jakiego dokonuje.

Jak wczesniej powiedzialem, dobrze jest wiedziec co i jak zapisane, by broda mokra nie byla.

Poczekajmy jeszcze troche, moze znajda sie kolejni klienci z realnym doswiadczeniem. Puki co wiadomo, ze nie trzymaja sie regulaminu, co nie oznacza, ze nie pobiora oplat o ktorych pisza.
Regulamin jak najbardziej im na to pozwala.

[ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 26-08-2016 07:04 ]

Polityczny inaczej

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #3 Ocena: 0

2016-08-26 14:05:35 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

trochę dziwne że nie pobierają...
Pomyłka? trochę mało prawdopodobna w dobie formularzy komputerowych, po prostu to się dzieje automagicznie.

Każdy kto ma choć trochę do czynienia z ludzmi wie, jak bardzo i jak glupio firma by ryzykowała.

ja się spotkałem z czymś takim że owszem moge oddać albo pusty bak, albo pełny, ale nie połowę, bo wtedy pobierają opłatę za cały bak paliwa, czasami bak paliwa plus jakaś tam opłata.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2016-08-26 14:20:41 (8 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Sa takie wypozyczalnie, ktore mowia, zeby oddac z taka iloscia paliwa, jaka byla przy wypozyczeniu. Na Teneryfie jest lokalna firma, ktora tez nie ma udzialu wlasnego i ma dosc luzne podejscied o klienta, na pewno byla wspomniana w tym watku albo tym o Teneryfie.

A na Seszelach wypozyczylam auto w Hertz, dali mi zloma z pustym bakiem, mimo ze w dokumentacji bylo napisane, ze jest pelen bak i nalezy oddac pelen bak. Wyklocilam sie z obsluga i pojechali zatankowac do polowy baku i w takim stanie oddalam z powrotem.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

booobbby

Post #5 Ocena: 0

2016-08-26 17:21:39 (8 lat temu)

booobbby

Posty: 9

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Londyn

Latam w różne miejsca i zazwyczaj wynajmuję tam samochód.Zawsze biorę pełne ubezpieczenie bez wkładu własnego a i tak blokują depozyt na karcie kredytowej.Przeważnie jest bez problemów,ale czasami są przeboje.W Atenach zapłaciłem 25 euro dodatkowo za odbiór o 4:00 rano i odbierającego ani widu ani słychu a odprawę już zamykają.Nerwy,telefony których nikt nie odbiera itp.Na Minorce oddałem auto,miła pani powiedziała że za dwie godziny zastaw wróci na moje konto i z dwóch godzin zrobiły się dwa tygodnie.Maile,telefony,marnowanie czasu itd,itp. W Tajlandii panowie przy odbiorze pomacali chyba każdy centymetr karoserii a odblokowanie zastawu trwało miesiąc.I jeszcze by się sporo znalazło,ale nie będe sie rozpisywał o wałeczkach zgodnych z prawem ale pozostawiających niesmak.Wszędzie w świecie bywam zazwyczaj jeden raz,ale na Wyspy Kanaryjskie latam regularnie od paru lat dwa,trzy razy w roku i chcę mieć takie prozaiczne sprawy jak wynajem samochodu ” ogarniete” tak żeby na urlopie nie tracić na to czasu i energii.Wypożyczalnia Cicar spełniła te oczekiwania,wynajmuje tam od paru lat i jak forumowicz zapytał czy dobrze wybrał to potwierdziłem bo sam jestem zadowolony z ich usług.Zawsze mają ten samochód jaki wybieram(oprócz jednego przypadku).Auta nowe i nie zajeżdżone,klarowną politykę paliwową.I tyle w temacie.
Krakn
Mandatów tam nie płaciłem,ale to przecież kierowca płaci nie wypożyczalnia.To że nie biorą zastawu to nie znaczy że nie będą dochodzić swoich roszczeń w razie problemów.Mają przecież dane,adres,ksero paszportu lub dowodu,prawa jazdy itd.Mają politykę przyjazną dla klienta bo jadą na dobrej opinii tak jak niektóre hotele.Jak klient przeczyta za dużo negatywów to tam nie pójdzie i pieniędzy nie zarobią.W Hiszpanii wynajem samochodów jest relatywnie tani,konkurencja ostra a klient pożądany.W Cicar zawsze po wynajmie przysyłają feedback na mejla żebyś ocenił stopień zadowolenia z ich usług.
Tomaszzet

Jeśli poczułeś się urażony to przepraszam,ale sam widzisz na podstawie tego co napisałem powyżej że woziłem się z rożnymi wypożyczalniami,trafiłem na jedna dobrą a Ty to zakwestionowałeś.Trochę mnie nerwy poniosły.Niech zapanuje zgoda.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer MSN Messenger

andyopole

Post #6 Ocena: 0

2016-08-26 20:17:50 (8 lat temu)

andyopole

Posty: 12806

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

A "u nasz" jest tak ze przy odbiorze i zwrocie auta ma byc pelny bak. Jezeli nie ma jest jakis sztraf, nie wiem ile bo zawsze jestem z tym OK. Wypozyczalnie na lotniskach sa czynne 24/7 ale gdy np. rentuje sie auto "na miescie" i zwraca po godzinach pracy to wypelnia sie swistek a kluczyki wrzuca do skrzynki.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2018-03-14 22:28:01 (6 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Przetestowalam ubezpieczenie od udzialu wlasnego insurance4carhire.com, polisa Worldwide za 93.5 funtow za rok. Polise kupilam tydzien przed wyjazdem, z data startowa dzien przed wynajmem. Przed wyborem ubezpieczenia przeczytalam dokladnie warunki polis w kilku firmach. Ceny tych produktow znacznie poszly w gore i szukalam optymalnej opcji. Poprzednie ubezpieczenie wygaslo pare miesiecy wczesniej.

Wypozyczenie w USA, wiec tam jest troche inaczej, bo auto bylo w ogole bez zadnego ubezpieczenia i ta polisa obejmuje takie przypadki. Oczywiscie mozna zarezerwowac samochod przez europejskie strony i wtedy jest podstawowe ubezpieczenie i udzial wlasny w wypadku szkody.

Ponizej proces zgloszenia szkody i czas wyplaty odszkodowania.

-3 lutego Enterprise informuje mnie o szkodze w samochodzie - peknieta szyba. Nie jestem w stanie udowodnic, ze nie byla uszkodzona, aczkolwiek przez 2 tygodnie nie widzialam na niej zadnej rysy i nie slyszalam, zeby walnelo cos w nia. Ostatniego dnia spedzilam pare godzin wygladajac przez przednia szybe i nie widzialam tam zadnych uszkodzen. Moze gdzies przy wycieraczkach, gdzie przez 2 tygodnie byl zamarzniety snieg. Nie dostalam zdjec szkody.

-13 lutego dostaje emailem dokumenty z Enterprise Recovery Unit lacznie z linkiem do zaplacenia za szkode, okolo 500 dolarow. Od razu skladam wniosek o zwrot na stronie insurance4carhire.com i zalaczam posiadane dokumenty.

-27 lutego place karta za szkode, dosylam mailem potwierdzenie. Status zgloszenia nie zmieniony od 13 lutego.

-2 marca dosylam emailem zrzut ekranowy z karta kredytowa z przeliczeniem z dolarow na funty. Status zgloszenia nie zmieniony od 13 lutego.

-5 marca dzwonie z zapytaniem co sie dzieje z moim zgloszeniem. Pan mowi, ze maja nawal zgloszen i dlatego wszystko tak powoli idzie. Sprawdza ze mna wszystkie dokumenty, mowi ze wszystko jest i wniosek bedzie zalatwiony dzisiaj lub najpozniej jutro i dostane email. Status zgloszenia nie zmieniony od 13 lutego.

-14 marca dzwonie ponownie z pytaniem co z moim zgloszeniem i przypominam, ze obiecali ze bedzie zalatwione tydzien temu. Pan obiecuje zalatwic to dzisiaj i mowi, ze zadzwoni do mnie. Dzwoni pare godzin pozniej i mowi, ze brakuje potwierdzenia z karty kredytowej i musza zastosowac wlasne przeliczenie po srednim kursie. Mowie mu, ze wyslalam to mailem, sprawdza email i znajduje. W koncu dostaje mailem, ze wniosek jest zalatwiony pozytywnie i w ciagu 10 dni dostane pieniadze na konto, ktorego numer podalam przy skladaniu wniosku online.

-15 marca przyszedl przelew za szkode

Teoretyczny czas rozpatrywania wniosku - 14 dni. Praktyczny z poganianiem - 4 tygodnie i 1 dzien. iCarhireinsurance bylo szybsze i nie musialam ich w ogole poganiac, ale insurance4carhire.com mialo korzystniejsze warunki na moje potrzeby, bo obejmuje rowniez udzial wlasny w przypadku auta zastepczego - courtesy car.

Troche pechowo wyszlo dla firmy, ze kupilam polise przed samym wyjazdem i od razu zgloszenie po pierwszym wypozyczeniu, a wczesniej nie mialam zadnych roszczen przez pare lat. Jak do tej pory mialam 3 szkody w ciagu 12 lat, ale tylko pierwsza byla 100% zrobiona przeze mnie. Druga to moim zdaniem zwykle oszustwo i naciagactwo w Hertz w Wawie, a teraz 50/50, bo nie moge udowodnic czy szkoda byla czy nie. Nie skreslam Enterprise w tej konkretnej lokalizacji, bo bralam juz od nich auta wczesniej i nie bylo problemow.

A tak przy okazji, niech Was nie pokusi, zeby wypozyczyc samochod w Green Motion w UK. Poczytajcie recenzje, mnostwo klientow naciagnietych na fikcyjne naprawy i ogromne koszty. Jedna z firm nawet wykluczyla ich w polisie ubezpieczenia udzialu wlasnego.

Rownie kiepskie opinie ma Goldcar i jest mnostwo ostrzezen przed ta firma. Wymuszaja na klientach wykupienie ich ubezpieczenia, odmawiaja wypozyczenia bez albo obciazaja za fikcyjne szkody.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #8 Ocena: 0

2018-03-14 23:29:57 (6 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

W AVIS zawsze jest oglądanie samochodu podczas zdania z pracownikiem który od razy wystawia rachunek - raz oddalem auto z zarysowaną felgą ale akurat miałem ubezpieczenie AVISa więc było bez kosztów. Mam doświadczenie tylko na LHR w innym krajach (egzotyka) może być inaczej...

[ Ostatnio edytowany przez: AgentOrange 14-03-2018 23:31 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2018-03-15 09:04:13 (6 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

W wielu miejscach parkuje sie samochod i oddaje lub wrzuca kluczyki do skrzynki, jesli punkt jest zamkniety.

Duze punkty przy lotniskach w USA sa czesto otwarte non-stop i masz tam ludzi, ktorzy sprawdzaja samochod i od razu wystawiaja rachunek koncowy. To sa prawdziwe fabryki i przerob aut jest ogromny. Wspomniany Avis czy Europcar maja taki system na Heathrow, tylko na duzo mniejsza skale.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

radzik77

Post #10 Ocena: 0

2018-03-21 20:35:03 (6 lat temu)

radzik77

Posty: n/a

Konto usunięte

Potrzebuje porady.

Planuje wynajac auto na tygodniowy urlop na Sycylii. Czy dodatkowe ubezpieczenie wykupic od razu przy rezerwacji samochodu? Czy lepiej kupic je na miejscu od firmy wynajmujacej auto?

Wymagane jest 1500 eur na depozyt (karta kredytowa).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 9 z 12 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 8 | 9 | 10 | 11 | 12 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,