MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nawigacja dla taksowkarza

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

m16man

Post #1 Ocena: 0

2012-01-12 17:59:42 (13 lat temu)

m16man

Mężczyzna

Z nami od: 17-01-2010

Witam
Jako, ze za kilka dni zaczynam prace jako taksówkarz to stwierdziłem, ze przynajmniej na początek dobra nawigacja będzie bardziej niż wskazana ;)
Do tej pory używałem starego garmina nuvi 250. Ma on jednak wady:
Mały ekranik, stare mapy (nie aktualizowałem) i pracuje z pewnym opóźnieniem co w moim przypadku jest sporą wadą.
Na nawigacje mogę przeznaczyć do ok. 150 funtów.
Zależy mi na dokładności i działaniu „w czasie rzeczywistym”.
W tym temacie jestem całkowicie zielony – na podstawie strony halfordsa wytypowałem:
TomTom XL2 IQ Sat Nav
Garmin Nuvi 1410 Sat Nav
TomTom Start 20
TomTom GO LIVE 820
Bedę wdzięczny za każdą pomoc

PS: Czy warto dopłacać do tom toma w wersji “live” ?
Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tomaszzet

Post #2 Ocena: 0

2012-01-12 18:45:22 (13 lat temu)

tomaszzet

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Jezeli nawigacja nie nadaza to zdejmij noge z gazu ;)

Potrzebujez dobrej nawigacji, a nie polecanej.

Ja mam tomka z antenka i CB. Zestaw wystarczajacy dla mnie.

Kup, szybko przetestuj i jesli Ci nie odpowiada to oddaj/ wymien.

[ Ostatnio edytowany przez: tomaszzet 12-01-2012 18:49 ]

Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

m16man

Post #3 Ocena: 0

2012-01-13 22:48:09 (13 lat temu)

m16man

Mężczyzna

Z nami od: 17-01-2010

Ok. Wiec zapytam inaczej:
Czy ktos z Was uzywa nuvi 1410 i moze sie o niej wypowiedziec?

Do góry stronyOffline

krakn

Post #4 Ocena: 0

2012-01-14 01:52:11 (13 lat temu)

krakn

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007