![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
okazalo sie ze to masa-cokolwiek to oznacza-zostalo przeczyszczone i dziala.
Dzieki jeszcze raz
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
Str 3 z 5 |
|
---|---|
Dodziunia | Post #1 Ocena: 0 2011-08-13 20:11:11 (14 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2007 Skąd: Derby |
Dziekuje Wam bardzo. Werdew i Tyniek wasza pomoc-bezcenna. Jakbym jeszcze kiedys miala pytania to napisze do Was
![]() okazalo sie ze to masa-cokolwiek to oznacza-zostalo przeczyszczone i dziala. Dzieki jeszcze raz ![]() |
Post #2 Ocena: 0 2011-08-13 20:33:04 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Dodziunia | Post #3 Ocena: 0 2011-08-13 20:43:15 (14 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2007 Skąd: Derby |
nie ma sprawy
![]() ![]() ![]() |
Wuwunio | Post #4 Ocena: 0 2011-08-13 21:19:49 (14 lat temu) |
Z nami od: 26-03-2009 Skąd: Elsecar |
z tym passatem to pewnie rozrusznik . mialemn to samo gosciu z aqssistance pukal stukal okazalo sie ze to bendix czy jakos tak .
|
pantiktak | Post #5 Ocena: 0 2011-08-14 12:03:05 (14 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
dzięki za info
![]() |
|
|
pantiktak | Post #6 Ocena: 0 2011-08-15 19:24:32 (14 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
odkręciłem ten silniczek popsikałem WD40 pokeciłem trochę popsikałem też kolektor przepływpwy (tkie dwie cienitkie blaszki) zakręciłem i niby teraz nie gaśnie
![]() ale obroty przy wsciskaniu sprzęgła przedkrzyżówką spadają do około 500 czyli trochę za mało chyba nie?? póżniej się normują na około 900 ale i tak jestem happy bo nie gaśnie ![]() dzięki tylko coś mi jeszce puka stuka gdzie w prawym kole ![]() |
kephir | Post #7 Ocena: 0 2011-08-16 20:21:20 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-08-2011 Skąd: Londyn |
Cytat: 2011-08-15 19:24:32, pantiktak napisał(a): odkręciłem ten silniczek popsikałem WD40 pokeciłem trochę popsikałem też kolektor przepływpwy (tkie dwie cienitkie blaszki) zakręciłem i niby teraz nie gaśnie ![]() ale obroty przy wsciskaniu sprzęgła przedkrzyżówką spadają do około 500 czyli trochę za mało chyba nie?? póżniej się normują na około 900 ale i tak jestem happy bo nie gaśnie ![]() dzięki a co ty tam zes w nim pokrecil? ![]() I jeszcze uwaga - po kazdej wymianie takich czesci jak: silniczek krokowy, czy przeplywomierz powietrza, nalezy przeprowadzic tak jakby reset komputera, czyli tzw adaptacje silnika, poniewaz jezeli jakis mechanizm dziala niewlasciwie, to po kilku uruchomieniach komputer 'mysli', ze tak powinno byc i sam sie adoptuje do nowych parametrow, czyli przyjmuje falszywe dane myslac, ze sa prawdziwe, a pozniej jezeli naprawisz ten mechanizm i uruchomisz silnik, to silnik z kolei bedzie podawal np paliwo wedlug danych zapamietanych ze starego mechanizmu - i wtedy albo bedzie kopcil, albo za duzo palil, albo za wysokie obroty, albo za niskie itp... |
pantiktak | Post #8 Ocena: 0 2011-08-16 20:43:28 (14 lat temu) |
Z nami od: 15-11-2010 Skąd: Southampton |
odkręciłem takie nalutkie coś co przykręcone jest z boku kolo przepustnicy (taka ruchoma zapadka) a z drugiej strony jest przymocowana linka. Do tego czegoś czyli silniczka według mnie wpięty był kabel za pomocą wtyczki odpiąłem gm, odkręciłem 3 srubki,to jest nierozberalne i ma taki niby tloczek popsikałem tam i pokręciłem.
Z tym WD40 i kolektorem przepływowym to nie wiedziałem aaaa mogę to teraz umuć w tej benzynie ekstrakcyjnej?? i jak mam przeprowadzic taką adaptację silnika?? |
kephir | Post #9 Ocena: 0 2011-08-16 21:20:47 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-08-2011 Skąd: Londyn |
silniczek nie dziala 'na linke', on dziala na cisnienie, czy tez podcisnienie i jest przykrecany na dwie srubki, a kabelki do niego podpiete sluza do komunikacji z komputerem (ze jest otwarty lub zamkniety). Obrazek silniczka mozesz sobie 'wygooglowac' a co do wielu napraw w twoim eskorcie, napewno pomocne bedzie ci to Forum Fordowskie
To jest opis adaptacji silkika pobrany z forum FordClubPolska: ''Po podłączeniu akumulatora należy pozostawić silnik na biegu jałowym przez około 3 minuty. Po osiągnięciu normalnej temperatury pracy (wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej znajduje się w połowie skali) należy zwiększyć nieco dawkę paliwa i pozostawić silnik pracujący z prędkością około 1200obr/min przez dalsze 2 minuty. Dzięki tym czynnościom urządzenie sterujące zachowuje ponownie w pamięci wartości określające bieg jałowy i inne wartości eksploatacyjne. Zaleca się jeszcze przejechanie odcinka drogi o długości około 8 km z różnymi prędkościami, w celu zakończenia procesu zapamiętywania i doprowadzenia do normalnej pracy silnika.'' [ Ostatnio edytowany przez: kephir 16-08-2011 21:29 ] |
kephir | Post #10 Ocena: 0 2011-08-16 21:31:37 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-08-2011 Skąd: Londyn |
od wielu lat jestem posiadaczem Mondeo i jezeli trzeba, to moge sluzyc roznymi schematami, instrukcjami, opisami itp - wiele rzeczy jest podobnych w fordach.
|