MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Ford escort 1998 nie wiem co mu dolega

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 3 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Dodziunia

Post #1 Ocena: 0

2011-08-13 20:11:11 (14 lat temu)

Dodziunia

Posty: 3662

Kobieta

Z nami od: 02-05-2007

Skąd: Derby

Dziekuje Wam bardzo. Werdew i Tyniek wasza pomoc-bezcenna. Jakbym jeszcze kiedys miala pytania to napisze do Was :-]

okazalo sie ze to masa-cokolwiek to oznacza-zostalo przeczyszczone i dziala.
Dzieki jeszcze raz :-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

Post #2 Ocena: 0

2011-08-13 20:33:04 (14 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dodziunia

Post #3 Ocena: 0

2011-08-13 20:43:15 (14 lat temu)

Dodziunia

Posty: 3662

Kobieta

Z nami od: 02-05-2007

Skąd: Derby

nie ma sprawy :-]:-]:-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailNumer gadu-gadu

Wuwunio

Post #4 Ocena: 0

2011-08-13 21:19:49 (14 lat temu)

Wuwunio

Posty: 167

Mężczyzna

Z nami od: 26-03-2009

Skąd: Elsecar

z tym passatem to pewnie rozrusznik . mialemn to samo gosciu z aqssistance pukal stukal okazalo sie ze to bendix czy jakos tak .

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pantiktak

Post #5 Ocena: 0

2011-08-14 12:03:05 (14 lat temu)

pantiktak

Posty: 582

Mężczyzna

Z nami od: 15-11-2010

Skąd: Southampton

dzięki za info :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pantiktak

Post #6 Ocena: 0

2011-08-15 19:24:32 (14 lat temu)

pantiktak

Posty: 582

Mężczyzna

Z nami od: 15-11-2010

Skąd: Southampton

odkręciłem ten silniczek popsikałem WD40 pokeciłem trochę popsikałem też kolektor przepływpwy (tkie dwie cienitkie blaszki) zakręciłem i niby teraz nie gaśnie :)
ale obroty przy wsciskaniu sprzęgła przedkrzyżówką spadają do około 500 czyli trochę za mało chyba nie?? póżniej się normują na około 900
ale i tak jestem happy bo nie gaśnie :)))
dzięki

tylko coś mi jeszce puka stuka gdzie w prawym kole :) przegub?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kephir

Post #7 Ocena: 0

2011-08-16 20:21:20 (14 lat temu)

kephir

Posty: 363

Mężczyzna

Z nami od: 07-08-2011

Skąd: Londyn

Cytat:

2011-08-15 19:24:32, pantiktak napisał(a):
odkręciłem ten silniczek popsikałem WD40 pokeciłem trochę popsikałem też kolektor przepływpwy (tkie dwie cienitkie blaszki) zakręciłem i niby teraz nie gaśnie :)
ale obroty przy wsciskaniu sprzęgła przedkrzyżówką spadają do około 500 czyli trochę za mało chyba nie?? póżniej się normują na około 900
ale i tak jestem happy bo nie gaśnie :)))
dzięki


a co ty tam zes w nim pokrecil? 8-) na pewno wykreciles silniczek krokowy? on sie nie kreci, tylko w srodku chodzi taki 'tloczek', ktoey czasami sie 'zaciera' i wtedy trzeba go porzadnie wymyc i wyczyscic, a co do przeplywomierza - w zyciu nie wolno go myc ani smarowac czyms tlustym (wd40, benzyna, nafta, ropa itp) tylko i wylacznie benzyna ekstrakcyjna lub inne srodki odtluszczajace. Druciki latwo jest uszkodzic i trzeba bartdzo uwazac podczas ich mycia (bardzo miekkim pedzelkiem i benzyna ekstr.) Chodzi o to, ze te druciki odczytuja dane na temat przeplywu powietrza, a jezeli pokryjesz je tluszczem - wyniki beda zmienione.
I jeszcze uwaga - po kazdej wymianie takich czesci jak: silniczek krokowy, czy przeplywomierz powietrza, nalezy przeprowadzic tak jakby reset komputera, czyli tzw adaptacje silnika, poniewaz jezeli jakis mechanizm dziala niewlasciwie, to po kilku uruchomieniach komputer 'mysli', ze tak powinno byc i sam sie adoptuje do nowych parametrow, czyli przyjmuje falszywe dane myslac, ze sa prawdziwe, a pozniej jezeli naprawisz ten mechanizm i uruchomisz silnik, to silnik z kolei bedzie podawal np paliwo wedlug danych zapamietanych ze starego mechanizmu - i wtedy albo bedzie kopcil, albo za duzo palil, albo za wysokie obroty, albo za niskie itp...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pantiktak

Post #8 Ocena: 0

2011-08-16 20:43:28 (14 lat temu)

pantiktak

Posty: 582

Mężczyzna

Z nami od: 15-11-2010

Skąd: Southampton

odkręciłem takie nalutkie coś co przykręcone jest z boku kolo przepustnicy (taka ruchoma zapadka) a z drugiej strony jest przymocowana linka. Do tego czegoś czyli silniczka według mnie wpięty był kabel za pomocą wtyczki odpiąłem gm, odkręciłem 3 srubki,to jest nierozberalne i ma taki niby tloczek popsikałem tam i pokręciłem.

Z tym WD40 i kolektorem przepływowym to nie wiedziałem aaaa
mogę to teraz umuć w tej benzynie ekstrakcyjnej??

i jak mam przeprowadzic taką adaptację silnika??

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kephir

Post #9 Ocena: 0

2011-08-16 21:20:47 (14 lat temu)

kephir

Posty: 363

Mężczyzna

Z nami od: 07-08-2011

Skąd: Londyn

silniczek nie dziala 'na linke', on dziala na cisnienie, czy tez podcisnienie i jest przykrecany na dwie srubki, a kabelki do niego podpiete sluza do komunikacji z komputerem (ze jest otwarty lub zamkniety). Obrazek silniczka mozesz sobie 'wygooglowac' a co do wielu napraw w twoim eskorcie, napewno pomocne bedzie ci to Forum Fordowskie

To jest opis adaptacji silkika pobrany z forum FordClubPolska:
''Po podłączeniu akumulatora należy pozostawić silnik na biegu jałowym przez około 3 minuty. Po osiągnięciu normalnej temperatury pracy (wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej znajduje się w połowie skali) należy zwiększyć nieco dawkę paliwa i pozostawić silnik pracujący z prędkością około 1200obr/min przez dalsze 2 minuty. Dzięki tym czynnościom urządzenie sterujące zachowuje ponownie w pamięci wartości określające bieg jałowy i inne wartości eksploatacyjne. Zaleca się jeszcze przejechanie odcinka drogi o długości około 8 km z różnymi prędkościami, w celu zakończenia procesu zapamiętywania i doprowadzenia do normalnej pracy silnika.''

[ Ostatnio edytowany przez: kephir 16-08-2011 21:29 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kephir

Post #10 Ocena: 0

2011-08-16 21:31:37 (14 lat temu)

kephir

Posty: 363

Mężczyzna

Z nami od: 07-08-2011

Skąd: Londyn

od wielu lat jestem posiadaczem Mondeo i jezeli trzeba, to moge sluzyc roznymi schematami, instrukcjami, opisami itp - wiele rzeczy jest podobnych w fordach.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,