Str 2 z 3 |
|
---|---|
krunschwitz | Post #1 Ocena: 0 2011-01-20 18:16:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2006 Skąd: trzeci kamień od Słońca |
Z twojego opisu wynika,że to alternator.W zasadzie jest to jedyne urządzenie,które (jeśli jest popsute) potrafi wyładować akumulator bardzo szybko.
Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.
|
alfer74 | Post #2 Ocena: 0 2011-01-20 18:42:09 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-05-2009 Skąd: londyn |
ok, zmierzylem napiecie na aku i jest w tej chwili prawie 12v, przy zapalonym silniku podskakuje do 13,8, a po dodaniu gazu rosnie w zakresie do okolo 15v. Alternator? Kontrolka sie zapala przy dodawaniu gazu...
inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744
|
krunschwitz | Post #3 Ocena: 0 2011-01-20 19:10:31 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2006 Skąd: trzeci kamień od Słońca |
Sprawdź jeszcze na wyłączonym silniku jaki jest pobór prądu z akumulatora.Tylko powyłączaj wszystkie światła i pozamykaj drzwi.Pobór powinien być znikomy.Jeśli jest duży(kilkuamperowy)to jest gdzieś zwarcie,które rozładowuje akumulator.
Z twojego opisu wynika,że alternator podaje napięcie aż do 15v.To trochę za dużo,moim zdaniem.Zapalająca się kontrolka na podwyższonych obrotach to też niezdrowy objaw. Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.
|
alfer74 | Post #4 Ocena: 0 2011-01-20 19:33:55 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-05-2009 Skąd: londyn |
czyli moze to byc zwarcie gdzies w ukladzie a nie alternator ?
inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744
|
Post #5 Ocena: 0 2011-01-20 19:34:13 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
krunschwitz | Post #6 Ocena: 0 2011-01-20 19:40:03 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2006 Skąd: trzeci kamień od Słońca |
Regulator napięcia jest wbudowany w alternator.To nie czasy fiata 125p czy 126p.
Teoretycznie może być zwarcie gdzieś w układzie ale z doświadczenia wiem,że najczęściej bywa w alternatorze. Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.
|
alfer74 | Post #7 Ocena: 0 2011-01-20 19:43:43 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-05-2009 Skąd: londyn |
ehhh.... witajcie wydatki. mechanik mi powiedzial ze wedlug niego to alternator i koszt regeneracji zaleznie od tego co zepsute miedzy 80 - 150f. ehhh....
inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744
|
Post #8 Ocena: 0 2011-01-20 19:45:58 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #9 Ocena: 0 2011-01-20 19:48:58 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krunschwitz | Post #10 Ocena: 0 2011-01-20 19:50:21 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2006 Skąd: trzeci kamień od Słońca |
Zawsze można poszukać taniej używki.Pytanie jak długo pociągnie.
Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.
|