Cytat:
2011-08-03 22:06:04, radzik77 napisał(a):
Cytat:
2011-08-03 21:50:38, espe-7 napisał(a):
270 funtow rozumiem za 5 modulow? To i tak nie jest zle - z tego, co ostatnio slyszalam, to przecietnie placi sie 75-125 funow za modul, jesli ktos robi jeden-dwa dni w roku.
Co do kategorii, to ponizej kat C (Class 2) jest kat C1 czyli 7.5t, ale rzeczywiscie i ta C, i ta C, wiec chyba czas isc spac, bo cos mi mozg przestaje przez ta pogode pracowac
tak za piec, swoja droga bogata wiedza w temacie u Kolezanki
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
![:-] :-]](modules/Forum/images/smiles/lol.gif )
Dzieki, jeszcze nie tak bogata ta wiedza, jakbym sobie zyczyla, ale tak to jest, jak sie ma z kierowcami, przepisami i szkoleniami do czynienia 24/7
Co do CPC to ja sie osobiscie ciesze, ze wprowadzono ten obowiazek, bo niektore moduly sa fajne i bardzo pomocne (np. Fuel Efficiency albo Drivers Hours). Kierowca jezdzacy fuel-efficiently moze firmie zaoszczedzic nawet 30% rocznie na koszcie paliwa (szczegolnie Class 1 i Class 2), wiec jesli firma codziennie wysyla na droge np. 20 ciezarowek, to mozna sobie latwo policzyc...Nie wspominajac o wzroscie bezpieczenstwa na drogach.
"Lovers of air travel find it exhilarating to hang poised between the illusion of immortality and the fact of death." Alexander Chase