2013-07-04 13:52:57, iwaniwan napisał(a):
dzisiaj o godzinie 9.00 uskyszalem od egzaminator dlugo oczekiwane ''Congratulation you passed! ''

Brawo! no to teraz kita bziuuuuu i znika

Str 13 z 26 |
|
---|---|
krakn | Post #1 Ocena: 0 2013-07-04 20:12:50 (12 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2013-07-04 13:52:57, iwaniwan napisał(a): dzisiaj o godzinie 9.00 uskyszalem od egzaminator dlugo oczekiwane ''Congratulation you passed! '' ![]() Brawo! no to teraz kita bziuuuuu i znika ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
wojtus12 | Post #2 Ocena: 0 2013-07-04 20:45:27 (12 lat temu) |
Z nami od: 15-10-2009 Skąd: belfast |
Brawo pozazdroscic tylko ja we wtorek zaliczylem teorie a off-road mam dopiero 17 lipca
![]() ciekawe na kiedy bedzie on-road test. a chcialem jechac 19 na urlop ![]() |
krakn | Post #3 Ocena: 0 2013-07-04 21:49:27 (12 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
wojtus, sprawdzaj wolne terminy, moze uda ci się pzesunąć na wcześniejszy. Często się udaje
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
wojtus12 | Post #4 Ocena: 0 2013-07-04 22:13:56 (12 lat temu) |
Z nami od: 15-10-2009 Skąd: belfast |
tak tak bede sprawdzal tylko nie rozumiem dlaczgo w innym miejscu bedzie on-road i czy to bedzie tego samego dnia czy nie.
|
iwaniwan | Post #5 Ocena: 0 2013-07-04 22:56:10 (12 lat temu) |
Z nami od: 08-09-2007 Skąd: windsor |
jak sobie zabookojesz tak bedisz mial
![]() ![]() d700, d700, d3, 24-70, 50mm, 35mm, 70-200, 12-24
|
|
|
krakn | Post #6 Ocena: 0 2013-07-05 08:12:12 (12 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2013-07-04 22:13:56, wojtus12 napisał(a): tak tak bede sprawdzal tylko nie rozumiem dlaczgo w innym miejscu bedzie on-road i czy to bedzie tego samego dnia czy nie. Wszystko jedno gdzie zdasz i gdzie sobie zabukujesz, ja MOD 1 robiłem w Cambridge, bo tam były terminy na "już" więc wsiadłem i pojechałem ![]() Nie robiłem kursu. A MOD 2 były dość szybko na Croydon w Południowym Londynie i tu zdawałem. A Beta wszystko w Jednym miejscu, kurs egzamin 1 i 2 dzień po dniu, na Północy Londynu Enfild czy jakoś tak. Miała w około tydzień zrobione prawko Poza tym ze względu na wymagania odpowiedniego placu manewrowego, o określonej wielkości , zazwyczaj MOD1 jest gdzie indziej, a MOD2 gdzie indziej bo jedziesz od razu na ulicę. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
wojtus12 | Post #7 Ocena: 0 2013-07-06 06:50:43 (12 lat temu) |
Z nami od: 15-10-2009 Skąd: belfast |
juz wszystko jasne
![]() mod1 przebukowalem na 10 tj. sroda a mod2 mozna zabukowac 24 godz.po zdanym mod1 mamnadzieje ze bedzie szybko. |
iwaniwan | Post #8 Ocena: 0 2013-07-28 17:34:01 (12 lat temu) |
Z nami od: 08-09-2007 Skąd: windsor |
wojtus12 jak Ci poszlo? jakies newsy??
d700, d700, d3, 24-70, 50mm, 35mm, 70-200, 12-24
|
wojtus12 | Post #9 Ocena: 0 2013-08-12 21:33:22 (12 lat temu) |
Z nami od: 15-10-2009 Skąd: belfast |
wszystko super juz nawet zaliczylem urlop w niemczech
![]() |
Arturwiktor | Post #10 Ocena: 0 2013-08-13 02:03:42 (12 lat temu) |
Z nami od: 27-01-2011 Skąd: Londyn |
To i ja się dopiszę do listy zapytujących. Przeczytałem już cały temat od pierwszego do ostatniego posta od pierwszej do ostatniej strony 1 - 14 i wiele się tam rzeczy powtarza, wiem już prawie wszystko. Sam śmigam teraz YBR 125cc która jest na miasto świetna a CBT zrobiłem z początkiem marca. Od tamtego czasu bardzo mi się spodobało śmiganie motocyklami i już myślę o robieniu teorii oraz niedługo potem przygotowywaniu się do praktyki na direct access.. Lat mam 28 więc nie mam ograniczeń co do pojemności. Jednak chodzi o koszty. Więc moje pytania to:
1. Czy jeśli nie planuję kupowania bardzo dużego sprzętu i co za tym idzie płacenia fortuny za ubezpieczenie nie lepiej jest zrobić sobie A2 do 250cc i pojeździć 2 lata po czym automatycznie zostanie mi odblokowane na wszystkie wyżynarki dowolnej pojemności..? W sumie i tak myślę by iść tą drogą bo duże sprzęty niedość że za szybkie to i za drogie w utrzymaniu mi się wydają.. 2. Do zdawki CBT nie musiałem mieć angielskiego prawa jazdy - okazałem się Polskim przy jednoczesnym przedstawieniu angielskiego counterparta z A1 provisional o które postarałem się w DVLA. Przyjęli to bez problemu. Czy zatem by zdawać teraz teorię muszę (jak to gdzieś ktoś napisał z polaków) najpierw wymienić polskie prawojazdy na brytyjskie i dopiero mogę przystąpić do egzaminu teoretycznego i praktycznego na full A..? Czy też mogę wymienić prawko na brytyjskie dopiero po zadaniu wszystkiego tak by dwa razy tego nie wymieniać bo to też koszty i kupe zachodu by dwa razy to samo robić.. Chciałbym sobie tego zaoszczędzić. Zdawać na Polskim z wkładką angielską (counterpart A1) i po dostaniu licencji w bazie DVLA wymienić u nich prawko na brytyjskie z wklepaną już nową kategorią.. Prosze o wyjaśnienie.. Aha. Tak w ogóle to czuję się całkiem dobrze na swojej ybr 125 i całkiem już pewnie i tak sobie myślę czy muszę faktycznie brać jakieś lepkcje na większym motocyklu czy to prawda że inaczej się takim jeździ.. instruktorzy twierdzą że to kwestia 10 minut obczucia większej maszyny jeśli odpowiednie zachowania i reakcje za kierownicą się ma wyćwiczone.. Może wystarczy skupic się na przetrenowaniu wiedzy i odpowiednich zachować na drodze oraz poćwiczyć plac swoim lekkim motorkiem by potem próbować zdawać na większym na A pełne. W końcu to kwestia tylko placu jak sądzę i wyczucia tych slalomów i ósemek..(?) Na drodze czyli w mod2 trzeba wszystkim jechać już tak samo z zachowaniem pozycji i odpowiednich reakcji na live traffic.. Nie chcę się ładować w jakiś kurs od podstaw i wywalić na to 800Funtów bo to za dużo hajsu na kat A wg mnie. To chyba tyle moich pytań.. prosze o porady. z motocyklami podobnie jak z samolotami - nie masz skutecznego hamowania i trzeba się przechylić by zrobić zwrot.. szkoda tylko jeszcze że nie można zrobić beczki..
![]() |