MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zbieżność kół

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 2 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2010-08-10 22:53:50 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2010-08-10 22:56:35 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clowni

Post #3 Ocena: 0

2010-08-10 23:01:20 (15 lat temu)

clowni

Posty: 474

Mężczyzna

Z nami od: 27-03-2008

Skąd: Tam gdzie Hindus mowi dobranoc

Cytat:

2010-08-10 21:36:19, bialy_i_ napisał(a):

kobiety sa baaaardzo slodkie :-)
..a co do zbieznosci, to ustawia sie ja glownie po to, zeby samochod jechal prosto - i nie ma znaczenia po ktorej stronie jezdni bedzie jechal, bo co innego np, swiatla - tych, to juz ci pewnie w pl nie ustawia.


A tak sie sklada, ze moj samochod jechal prosto a i tak darl opony, mialem camber angles and toes zle ustawione. Jak chcesz kogos normalnego i madrego w tej dziedzinie, to zajrzyj na ta LINK strone po wiecej info, wpisz postcode i zobacz gdzie jest najblizszy warsztat, ktory ma urzadzenia laserowe HUNTER, nie bedziesz zawiedziona nawet tutaj, porownujac do Polski. Ja placilem za usluge 50 funtow i trwalo to ok. 1h. Szkoda opon marnowac, tym bardziej, ze mam 18 cali.

[ Ostatnio edytowany przez: clowni 10-08-2010 23:03 ]

"Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer SkypeNumer gadu-gadu

Post #4 Ocena: 0

2010-08-10 23:07:39 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #5 Ocena: 0

2010-08-10 23:28:18 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13673

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2010-08-10 21:36:19, bialy_i_ napisał(a):
Cytat:

2010-08-10 19:00:20, koniokrad napisał(a):
Kobiety są słodkie :-)


kobiety sa baaaardzo slodkie :-)
..a co do zbieznosci, to ustawia sie ja glownie po to, zeby samochod jechal prosto - i nie ma znaczenia po ktorej stronie jezdni bedzie jechal, bo co innego np, swiatla - tych, to juz ci pewnie w pl nie ustawia.



Owszem, ma. Doswiadczony diagnosta ustawi koledze (tylko koledze) zbieznosc do ruchu prawostronnego lub lewostronnego, wiadomo ze asfalt nigdy nie jest plaski.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Post #6 Ocena: 0

2010-08-10 23:42:49 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #7 Ocena: 0

2010-08-11 00:06:46 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13673

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2010-08-10 23:42:49, wladziowek napisał(a):
Cytat:

2010-08-10 23:28:18, andyopole napisał(a):
Cytat:

2010-08-10 21:36:19, bialy_i_ napisał(a):
Cytat:

2010-08-10 19:00:20, koniokrad napisał(a):
Kobiety są słodkie :-)


kobiety sa baaaardzo slodkie :-)
..a co do zbieznosci, to ustawia sie ja glownie po to, zeby samochod jechal prosto - i nie ma znaczenia po ktorej stronie jezdni bedzie jechal, bo co innego np, swiatla - tych, to juz ci pewnie w pl nie ustawia.



Owszem, ma. Doswiadczony diagnosta ustawi koledze (tylko koledze) zbieznosc do ruchu prawostronnego lub lewostronnego, wiadomo ze asfalt nigdy nie jest plaski.




Wiekszej bzdury nie slyszalem.
Zbieznosc jest zbieznoscia i na to nie wplywu strona jazdy (lewa czy prawa) chyba ze w hameryce ale to inna bajka.

[ Ostatnio edytowany przez: <i>wladziowek</i> 10-08-2010 23:50 ]





Malo tego, koledze ustawia sie geometrie w zaleznosci od tego czy obciazenie jest przewaznie jedno lub wieloosobowe... tak ,tak.
Takie ustawienia sa dla przyjaciol i robilo sie je kiedys, na analogowych urzadzeniach, teraz te laserowe sa za glupie na takie kombinacje, brakuje im polotu :-]:-]:-]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Post #8 Ocena: 0

2010-08-11 00:08:52 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2010-08-11 01:04:41 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clowni

Post #10 Ocena: 0

2010-08-11 01:18:40 (15 lat temu)

clowni

Posty: 474

Mężczyzna

Z nami od: 27-03-2008

Skąd: Tam gdzie Hindus mowi dobranoc

W brytyjskich stacjach diagnostycznych wszystko ustawia sie mlotkiem i srubami, a urzadzenie laserowe koryguje odchylenia. Takie sruby 10 lat nieodkrecane przewaznie trzeba grzac.

Sa dwa glowne pojecia TRACKING i CAMBER ANGLES. Jeszcze istnieje TOES.

Pierwsze TRACKING okresla polozenie rownolegle kol przy kreceniu kierownica razem z TOES i niweluje tylko sciaganie samochodu na boki.

CAMBER ANGLES to katy polozenia kola w linii pionowej i odchylenia od tej linii, samochod moze jechac prosto, ale opona bedzie sie zdzierac.

Jezeli robimy zbieznosc to sam TRACKING nie wystarczy, trzeba sprawdzic katy takze, to jest pelne badanie diagnostyczne. Wielu kolorowych robi tylko TRACKING.

Dla kazdego samochodu katy sa inne, trzeba podac number plate i model pojazdu i przystepuje sie do badania.

[ Ostatnio edytowany przez: clowni 11-08-2010 01:21 ]

"Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer SkypeNumer gadu-gadu

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,