MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Incydent na drodze w czasie pracy i zawieszenie w obowiązkach .

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

temat zamknięty | nowy temat | Regulamin

Modo79

Post #1 Ocena: 0

2009-03-28 00:01:01 (16 lat temu)

Modo79

Mężczyzna

Z nami od: 27-03-2009

Witam
Jestem kierowcą samochodu ciężarowego przysłowiowego " TIRA ".
Pracuję dla firmy , w której oprócz pracy typowej dla tego typu zawodu , wykonuję również pod funkcje dostawcy jako kierowca-wyładowywaczy.