MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Gdzie kupiliscie swoje auto

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 9 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ... 7 | 8 | 9 ] - Skocz do strony

Str 4 z 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2008-12-15 15:18:08 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

anna69

Post #2 Ocena: 0

2008-12-15 15:28:54 (16 lat temu)

anna69

Kobieta

Z nami od: 06-08-2008

Cytat:

2008-12-15 15:12:07, czarniutka25 napisał(a):
Cytat:

2008-12-15 06:27:58, bejrut napisał(a):
gdzie kupiliscie swoje auto,private czy trader?
i czy zakup uwazacie za udany
Ja kupilem od prywatnego wlasciciela i tak radze i tobie omijaj TURKOW i ich komisy gdzie samochody sa wypicowane jestem mechanikiem 11 lat i znam sie na autach w komisie auta sa wypucowane,wyprane tzw odnowione a na ogol maja wiekszy przebieg niz wskazuje deska.Silniki potrafia byc zalane MOTODOCTOREM wyplakowane i umyte jezeli ogladasz auto i silnik jest umyty a plastiki sie swieca daj sobie spokoj!Oczywiscie jest masa innych rzeczy na ktore trzeba zwracac szczegolna uwage chcesz kupic auto napisz 07799233677 za niewielka oplata sprawdze Ci auto ktore chcesz kupic

my z moim kochanie znalezlismy keidys auto u tradera, zadzwonilismy i pytamy jaki przebieg, czy klima czy szber...przebieg mial byc 97tys i klima...a na miekjscu...przebieg 91tys(sam nie wiedzial ile cofnol;-)), szyber i na kable muslal odpalac...ale silnik jak moweisz czysciutki...jak juz odpalil...to orkeirsta,,,kazdy zawor wygrwal chopina....dzieki wielkie za takie wypusowane autka...ale very good condition, why wont you take it???

Do góry stronyOffline

_Arik_

Post #3 Ocena: 0

2008-12-15 15:42:31 (16 lat temu)

_Arik_

Mężczyzna

Z nami od: 29-12-2007

Cytat: