MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Sprowadzenie auta do UK.

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

madrapast

Post #1 Ocena: 0

2008-11-11 10:33:58 (17 lat temu)

madrapast

Posty: 4

Mężczyzna

Z nami od: 17-10-2008

Kolego mozesz zarejestrowac auto bez problemu tylko musisz wymienic lampy zegary ze skala w milach koszty dla dvla to ok 250 funtów (podobno] plus modernizacja, wiec sam odpowiec sobie na pytanie czy warto...;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mariuszzie

Post #2 Ocena: 0

2008-11-11 11:41:53 (17 lat temu)

mariuszzie

Posty: 34

Mężczyzna

Z nami od: 27-10-2008

Skąd: manchester

w pewnym sensie masz racje lecz nikt nie porusza jednej ale bardzo istotnej sprawy . wedlug prawa mozesz jezdzic przez 6 mies. na eropejskich numerach ale tylko turystycznie.jezeli jestes pracownikiem (obojetnie czy na konrakcie czy samozatrudniony)nie mozesz jezdzic na na innych numerach. niby oni tego nie sprawdzaja ale jak zdarzy sie jakas sytuacja na drodze lub kontrola moze byc kiepsko

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

andyopole

Post #3 Ocena: 0

2008-11-12 21:11:01 (17 lat temu)

andyopole

Posty: 13557

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2008-11-09 21:56:45, krakn napisał(a):
jak dla mnie propozycja Vitka jest najbardziej sensowna, przecież tu samochody sa dużo tańsze,a wyzszym standardzie, a ze nie ma lodu i śniegu blacha lepszym stanie, nawet kilkunastoletnie samochody nie maja śladu rdzy

Chyba nie jezdzicie po angielskich drogach. Tutaj sypie sie tyle soli i wylewa tyle solanki na drogi jak w jakims gorzystym i podbiegunowym kraju. Moj syn byl w szoku gdy ujrzal piaskarke sypiaca mieszanke piachu i soli na autostradzie M20. Byl luty 2005, godzina 15, slonecznie, temperatura +9 stopni (Celsjusza)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

andyopole

Post #4 Ocena: 0

2008-11-12 21:13:45 (17 lat temu)

andyopole

Posty: 13557

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

a kombinacja z przywozeniem tutaj auta z Niemiec jest rzeczywiscie karkolomna i pozbawiona chyba najmniejszego sensu...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

yacoob

Post #5 Ocena: 0

2008-11-12 21:24:58 (17 lat temu)

yacoob

Posty: 320

Mężczyzna

Z nami od: 16-10-2008

Skąd: dorset

Cytat:

2008-11-12 21:11:01, andyopole napisał(a):
Cytat:

2008-11-09 21:56:45, krakn napisał(a):
jak dla mnie propozycja Vitka jest najbardziej sensowna, przecież tu samochody sa dużo tańsze,a wyzszym standardzie, a ze nie ma lodu i śniegu blacha lepszym stanie, nawet kilkunastoletnie samochody nie maja śladu rdzy

Chyba nie jezdzicie po angielskich drogach. Tutaj sypie sie tyle soli i wylewa tyle solanki na drogi jak w jakims gorzystym i podbiegunowym kraju. Moj syn byl w szoku gdy ujrzal piaskarke sypiaca mieszanke piachu i soli na autostradzie M20. Byl luty 2005, godzina 15, slonecznie, temperatura +9 stopni (Celsjusza)


Może i sypia sola ale chyba jest mniej słona bo blachy w tutejszych samochodach jakoś lepiej wyglądają niż w polskich.:-D:-D

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

vitek

Post #6 Ocena: 0

2008-11-12 22:29:55 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Od co najmniej 10 lat karoserie budowane są wyłącznie z blachy ocynkowanej. Czyli mogą sobie solić ile wlezie.
Skorodowane auta w Polsce = stare albo powypadkowe
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

krakn

Post #7 Ocena: 0

2008-11-13 10:58:22 (17 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Cytat:

2008-11-12 22:29:55, vitek napisał(a):
Od co najmniej 10 lat karoserie budowane są wyłącznie z blachy ocynkowanej. Czyli mogą sobie solić ile wlezie.
Skorodowane auta w Polsce = stare albo powypadkowe

Ocynkowane to one możne są ale jak nie są ze stali nierdzewnej tak jak to robił kiedyś nie wiem czy nadal to robi Volvo to nie ma mocnych, co prawda sama blacha się trzyma do puki nie naruszysz powłoki, ale miejsca spawów, miejsca styku, zgrzewania, skręcania itd. to są punkty gdzie mikro zawsze pojawiają się mikropęknięcia a to wystarczy i choć ocynk nienaruszony to pod spodem drąży blachę. a zakamarki gdzie zbiera się słona woda, właśnie nadkola, progi, z dużą siłą tam wpływa a ma problem z wypłynięciem z stamtąd
W europie wywala się setki ton soli, tu praktycznie w ogóle, może widziałem ze dwa razy piaskarkę, a to co posypią to w sumie nawet trawie na poboczu nie szkodzi
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

andyopole

Post #8 Ocena: 0

2008-11-14 20:41:25 (17 lat temu)

andyopole

Posty: 13557

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Jesli sie siedzi w Londku to rzeczywiscie mozna piaskarki nie zobaczyc. Zjezdzilem UK wzdluz i wszerz i wiem co pisze. A wspomniana trawa na poboczach rzeczywiscie cierpi. Rowniez mosty i wiadukty, ktore posypuje sie tak samo jak jezdnie. Nawet dzis po przejechaniu niecalych 500 km juz widzialem na aucie podejrzane biale zacieki, jutro sprawdze czy sa slone i dam znac. Jesli tak tzn. ze juz zaczeli.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,