2008-03-17 00:58:59, marcinb napisał(a):
zaklad w Londynie, o ktorym wspomnialem wczesniej, serwisuje rowniez instalacje systemu wloskiego (te same co w PL).
powinni cos wiedziec na temat MOT i innych regulacji dotyczacych instalacji LPG.
Str 6 z 11 |
|
---|---|
Wojobyd | Post #1 Ocena: 0 2012-05-03 10:57:55 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 03-05-2012 Skąd: Hounslow Londyn |
Cytat: 2008-03-17 00:58:59, marcinb napisał(a): zaklad w Londynie, o ktorym wspomnialem wczesniej, serwisuje rowniez instalacje systemu wloskiego (te same co w PL). powinni cos wiedziec na temat MOT i innych regulacji dotyczacych instalacji LPG. |
Wojobyd | Post #2 Ocena: 0 2012-05-03 11:10:01 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 03-05-2012 Skąd: Hounslow Londyn |
It may help if I explain that if you make any changes to your vehicle you will need to update your V5C Registration Certificate.
You will need to notify us about any of the following changes to your vehicle: · colour · engine · cylinder capacity · fuel type (propulsion) · replacing or modifying the chassis/monocoque bodyshell · seating capacity · weight of a goods vehicle The V5C must be filled in with the new information on section 7 and signed the declaration in section 8 as the Registered Keeper. If the changes are to fuel type or engine and cylinder capacity (cc) it may affect your vehicle tax. Due to this documentary evidence must be produced with a covering letter explaining the changes, together with your V5C and apply to your nearest DVLA Local Office to retax in the appropriate tax class. Any changes to the engine number and cc must also be submitted with written evidence. Written evidence for engine number and cc can be a receipt for the replacement engine, written evidence from the manufacturer, an inspection report provided for insurance purposes or written confirmation on headed paper from a garage, if the changes took place before you bought the vehicle. For any changes to the fuel type, for vehicles registered after 1 March 2001, you must produce evidence in the form of a letter on headed paper and receipt from the garage that carried out the work if your existing engine is converted. Alternatively the following are also acceptable. · An inspection report from a recognised body such as the RAC, the AA · Written confirmation from a garage, on headed notepaper, of the engine number and engine size. · Registration Receipt (This is to confirm that the LPG conversion on (make) (model) (registration number) has been recorded on the UKLPG Vehicle Register.) · Foreign issued LPG certificates are acceptable, however the certificate must be translated by an approved translation service in the UK. You can find the address for your nearest DVLA Local Office by telephoning 0300 123 1277 (you will be asked to give a post code) or at www.direct.gov.uk/dvlalocal Please note that from 15/08/10 DVLA are issuing a new style V5C. Go to www.direct.gov.uk/buyerbeware for more information. Do not reply to this email. If you wish to contact us again about this response then please use our Reply Form or copy and paste the following URL in to your browser: https://emaildvla.direct.gov.uk/emaildvla/cegemail/directgov/en/reply_form_vehicles.html When filling in the form the email reference number 913364 will be required. Regards C Smith Customer Enquiries Group DVLA |
Wojobyd | Post #3 Ocena: 0 2012-05-03 11:13:48 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 03-05-2012 Skąd: Hounslow Londyn |
Myśle ze rozwialem wasze problemy ,wystarczyło napisać do Dvla maila ,nie sluchajcie pustych słów tylko weźcie sprawy w wasze ręce bo można montować lpg w Polsce myśle ze pomoglem pozdrawiam
|
trenero | Post #4 Ocena: 0 2012-05-03 11:16:46 (13 lat temu) |
Z nami od: 03-03-2011 Skąd: west midlands |
no dobra..zamontowałem pare miesiecy temu..
twoja sprawa czy to zgłosisz do ubezpieczalni,to sie moze wiazac z kosztami zamontowałem wlew tak zeby go nie było widać..przy w wlewie do paliwa jak pojedziesz na tunel z gazem to lipa..nie wpuszczą.. dostałem 3 lata gwarancji..montowałem w uk niektórzy ciagną do polski aby zamontowac ale po co? moze bedzie troche taniej ale jak sie zacznie cos dziac to kazdy wjazd na sprawdzenie bedzie płatny ok 30 funa hulaj atoo
|
Wojobyd | Post #5 Ocena: 0 2012-05-03 11:58:20 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 03-05-2012 Skąd: Hounslow Londyn |
To sprawa indywidualna czy w polsce czy tu ale faktem jest To ze można !!!wystarczy tu tłumaczyć ,jeżeli chodzi o ubezpieczenie to nie ma problemu ,trzeba mieć wpis w "dowód samochodu"pozdrawiam
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2012-05-03 12:22:23 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #7 Ocena: 0 2012-05-03 12:45:52 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2012-05-03 11:16:46, trenero napisał(a): no dobra..zamontowałem pare miesiecy temu.. twoja sprawa czy to zgłosisz do ubezpieczalni,to sie moze wiazac z kosztami zamontowałem wlew tak zeby go nie było widać..przy w wlewie do paliwa jak pojedziesz na tunel z gazem to lipa..nie wpuszczą.. dostałem 3 lata gwarancji..montowałem w uk niektórzy ciagną do polski aby zamontowac ale po co? moze bedzie troche taniej ale jak sie zacznie cos dziac to kazdy wjazd na sprawdzenie bedzie płatny ok 30 funa Ja pociagnolem do polski, Przy okazji wizyty i w przelocie na urlop. Nie było trochę taniej tylko połowa taniej, Niecałe 700, podobny zestaw Bcd czy jakoś tak tutaj chcieli do mojego 1400 + Vat, i chyba jeszcze dopłata za zbiornik pod samochod, bo w. Standardzie jest bagaznikowy. a mogło być jeszcze taniej, tylko że wybrałem zestaw Lorenzo, i bak pod samochodem, czyli full wypas. Zrobilismy już 25 tys mil, bez awaryjne Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Wojobyd | Post #8 Ocena: 0 2012-05-03 13:53:22 (13 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 03-05-2012 Skąd: Hounslow Londyn |
To sprawa indywidualna czy w polsce czy tu ale faktem jest To ze można !!!wystarczy tu tłumaczyć ,jeżeli chodzi o ubezpieczenie to nie ma problemu ,trzeba mieć wpis w "dowód samochodu"pozdrawiam
|
Post #9 Ocena: 0 2012-05-03 14:29:15 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
marcinb | Post #10 Ocena: 0 2012-05-03 14:52:39 (13 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
Ja nie bardzo rozumiem po co jechac do PL z nowym samochodem zeby tam zakladac instalacje LPG? A co z gwarancja? Bedzie czlowiek jechac do PL zeby naprawili mu instalacje???
justcarschesterfield - instalacja najnowszej generacji Prins (Prinz?) ze smarowaniem zaworow i dodatkowymi robotami w bagazniku, zbiornik 60l - cena 1200 GBP z VATem. Do starszych wozow jest firma w Leeds, Litwini czy Polacy nie wiem, po akcencie nie poznalem, zakladaja instalacje juz od 800 GBP. Co komu pasuje. Szopka natomiast jest z ubezpieczeniem. Moj obecna polisa nie obejmuje modyfikacji LPG i musze zmienic ubezpieczyciela. Nowy sobie zazyczyl tylko 100 wiecej ale niektorzy wolali prawie 2x wiecej niz mialem. Idioci??? Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|