Postów: 105 |
|
---|---|
endi123 | Post #1 Ocena: 0 2008-03-12 07:10:01 (17 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2008 |
witam mam pytanie o gaz w angielskim samochodzie, chodzi o to że wybieram się nim do polski i zastanawiam sie nad założeniem instalacji gazowej w naszym kraju, ale nie wiem czy po powrocie musze to gdzieś zgłosić lub zrobić kolejny MOT....
|
marcinb | Post #2 Ocena: 0 2008-03-12 22:00:15 (17 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
ile teraz kosztuje instalacja w PL - jesli w granicach 6 tys PLN to, przy obecnym kursie funta, oplaca sie ja zalozyc w UK - tutaj cena wynosi od 1300-1600 GBP zaleznie od samochodu.
ponizej link do zakladu niedaleko Ladka Zdroju: LPG Londyn sam jezdze na angielskiej instalacji i jak na razie, odpukac, nie narzekam. Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|
marcinb | Post #3 Ocena: 0 2008-03-12 22:09:41 (17 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
Latest IV generation multi-point sequential injection LPG system
Prices 4 cyl. was 1800GBP now 1300GBP (all incl) 5 cyl. was 1950GBP now 1450GBP (all incl) 6 cyl. was 2000GBP now 1500GBP (all incl) 8 cyl. was 2200GBP now 1700GBP (all incl) 10 cyl. was 3500GBP now 3000GBP (all incl) 12 cyl. was 3600GBP now 3100GBP (all incl) Convert now and get 500GBP off from the prices above. Please check our LPG Conversion Scheme for the components installed. There are no hidden extras with British LPG - all conversions come complete with: Latest IV generation multi-point sequential injection LPG system Largest suitable approved tank European and UK filling adaptor LED Fuel gauge Full 24 months, 30.000 mileage warranty Bi-Fuel configuration so you can switch to petrol if you need Document Wallet and Instructions, LPGA Certificate Free courtesy check service after 1000 miles Offer ends 31th of March!!! O ile dobrze rozumiem to, do 31 marca, od powyzszych cen odejmujesz rabat 500GBP Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|
krunschwitz | Post #4 Ocena: 0 2008-03-12 22:15:17 (17 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2006 Skąd: trzeci kamień od Słońca |
Cena instalacji w Polsce do samochodu 4-ro cylindrowego + butla w miejsce kola zapasowego to ok.2500 PLN (wtrysk sekwencyjny),wiec nadal sie oplaca zalozyc w Polsce.Oczywiscie bedac tam przy okazji,a nie tylko po to.Trzeba rozwazyc tez czy polska instalacja bedzie serwisowalna tu w UK.To tylko urzadzenie i zawsze moze sie popsuc.
Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.
|
krunschwitz | Post #5 Ocena: 0 2008-03-12 22:19:53 (17 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2006 Skąd: trzeci kamień od Słońca |
Osobiscie wolalbym zalozyc tu w UK.
Życie jest krótkie. Praca jest dla tych, którzy nigdy życia nie zrozumieją. Bezczynność nie poniża człowieka. Kto umie patrzeć dobrze, ten ją odróżnia od lenistwa.
|
|
|
marcinb | Post #6 Ocena: 0 2008-03-12 22:29:58 (17 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
wlasnie sprawdzalem w sieci - podobnej klasy instalacja w PL to wydatek od 4500 do 6000PLN, chyba ze cos pokrecilem co tez jest calkiem mozliwe...
oficjalny, certyfikowany warsztat, najnowszej generacji system, komputer, itp itd cuda-niewidy... ![]() Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|
kaper1983 | Post #7 Ocena: 0 2008-03-16 21:11:49 (17 lat temu) |
Z nami od: 16-03-2008 |
Ok ale pytanie bylo inne.... Czy auto przejdzie MOT i czy przeglad gazu mozna robic tutaj w UK ???
P.S Instalacja gazu to koszt 2 500 zl i to sekwencyjnego a nie 4000 zl ...... Pozdrawiam |
marcinb | Post #8 Ocena: 0 2008-03-16 23:36:37 (17 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
wyslij mi linka do tego warsztatu, jako ze na stronach ktore znalazlem pisza ze cena IV czy V generacji zaczyna sie od 4000-4500 tysiecy. znajomy zalozyl instalacje w Lodzi i zaplacil 6000. roznica miedzy 2500 a 4500, nie wspominajac o 6000, jest zbyt duza, zeby to byla tylko kwestia duzego miasta i autoryzowanego warsztatu.
z czegos ta roznica musi sie brac. poz, w jednym warsztacie nie chcieli z nim nawet rozmawiac, jako ze instalacja nie byla homologowana, a w innym powiedzieli ze ich interesuje tylko, czy samochod jest bezpieczny pod katem jazdy i pracy podzespolow a LPG ich nie obchodzi. przy ubezpieczeniu nalezy podac, ze samochod zostal przerobiony na LPG, a to, czy to ma jakies znaczenie z jakiego kraju pochodzi instalacja, to sie dowie dopiero przy staraniu sie o odszkodowanie po ewentualnym wypadku. jak go spotkam to sie zapytam jak to zalatwil. poz, Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|
miziol | Post #9 Ocena: 0 2008-03-17 00:04:44 (17 lat temu) |
Z nami od: 08-02-2008 Skąd: STOKE-ON-TRENT |
Jak będziesz instalował instalację w PL powiedz im, że autko będzie jeździć docelowo w UK. Muszą Ci wymienić dyszę w mieszalniku na inną, ten gaz tutaj jest cięższy.
Skutki po ok. 6 mieś szlak Ci trafi parownik. Ja tak miałem ze swoim autem tylko za późno się o tym dowiedziałem :-Y Olewam wszystko dookoła - powiedziała konewka
|
marcinb | Post #10 Ocena: 0 2008-03-17 00:58:59 (17 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
zaklad w Londynie, o ktorym wspomnialem wczesniej, serwisuje rowniez instalacje systemu wloskiego (te same co w PL).
powinni cos wiedziec na temat MOT i innych regulacji dotyczacych instalacji LPG. Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|