Jednak zablokowali nam Szczecin.
Premier niedawno zapewniał o zatwierdzeniu decyzji o zakopania rury.
Gazeta Prawna twierdzi jednak - bez szans na realizację.
Postów: 23 |
|
---|---|
AgentSmith | Post #1 Ocena: 0 2011-05-17 07:10:27 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 20-04-2011 Skąd: Londynek |
Gazociąg zablokuje Szczecin
Jednak zablokowali nam Szczecin. Premier niedawno zapewniał o zatwierdzeniu decyzji o zakopania rury. Gazeta Prawna twierdzi jednak - bez szans na realizację. Czas ostrzenia kos
|
czerstwiak | Post #2 Ocena: 0 2011-05-17 10:21:19 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 02-04-2010 Skąd: Cimcimrymcie Male |
Cytat: 2011-05-17 07:10:27, AgentSmith napisał(a): Jednak zablokowali nam Szczecin. Kogo Agencie Smith na tym forum to obchodzi? Stąd nikt, okretem o zanurzeniu powyzej 15m nie wraca przez Szczecin do Polski, wiec to zwisa i powiewa! ![]() "Krytykować może każdy idiota i większość z nich to czyni" Sir Winston Churchill
To ja, wasz szwagier.
![]() |
Post #3 Ocena: 0 2011-05-17 10:41:04 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
AgentSmith | Post #4 Ocena: 0 2011-05-17 11:08:19 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 20-04-2011 Skąd: Londynek |
Cytat: 2011-05-17 10:41:04, Hail_Eris napisał(a): Cytat: 2011-05-17 10:21:19, czerstwiak napisał(a): Cytat: 2011-05-17 07:10:27, AgentSmith napisał(a): Jednak zablokowali nam Szczecin. Kogo Agencie Smith na tym forum to obchodzi? Stąd nikt, okretem o zanurzeniu powyzej 15m nie wraca przez Szczecin do Polski, wiec to zwisa i powiewa! ![]() I tak najpierw by trzeba cieśniny Duńskie pogłębić. lol. Na Bałtyku nie ma statków o ozanurzeniu ponad 15 metrów. ale są o zanurzenia 14.5m które wymagają podejścia głębokości 16m. Chyba, ze, jak się dobrze przyjrzeć to ten ma takie małe skrzydełka po bokach. ![]() Czas ostrzenia kos
|
czerstwiak | Post #5 Ocena: 0 2011-05-17 11:14:34 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 02-04-2010 Skąd: Cimcimrymcie Male |
Agencie Smith, to przeciez Chinski wodolot.
![]() "Krytykować może każdy idiota i większość z nich to czyni" Sir Winston Churchill
To ja, wasz szwagier.
![]() |
|
|
AgentSmith | Post #6 Ocena: 0 2011-05-17 11:27:44 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 20-04-2011 Skąd: Londynek |
Statek zarabia jak pływa, ale nie zarabia jak musi dymać dookoła jakieś pieprzonej ruskiej rury,
bo to kosztuje czas i pieniądze. Port zarabia jak przeładowuje towar, a nie zarabia gdy armatorzy wybierają konkurencyjny port bo trzeba by było dymać dookoła. Jakim wiec cudem(obiecankami czego) położono ta rurę? Czas ostrzenia kos
|
marcinb | Post #7 Ocena: 0 2011-05-17 11:39:28 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-05-2006 Skąd: Newark on Trent |
koszt transportu towaru z ChRL do Europy to ok 1% wartosci towaru. Ile bedzie kosztowac nadrobienie kilku mil morskich?
A poza tym - juz zablokowal czy dopiero zablokuje? Bo Ty jedno a artykul drugie. Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona - Albert Einstein
|
defcon1 | Post #8 Ocena: 0 2011-05-17 11:44:44 (14 lat temu) |
Z nami od: 19-06-2010 Skąd: |
Cytat: 2011-05-17 11:27:44, AgentSmith napisał(a): Jakim wiec cudem(obiecankami czego) położono ta rurę? Ano takim ze Polska niestety nie umie i nie ma jak przeciwstawic sie ruskim i niemca. Trudno sobie nam wyobrazic jakie pieniadze na tym zarobia osoby takie jak Putin czy byly kanlcerz niemiec Gerard Schroeder, ktory to lobbowal stworzenie gazociagu ze wszystkich sil ze jest to gwarancja bezpieczenstwa energetycznego Europy itd. A teraz "czystym zbiegiem okolicznosci" jest przewodniczacym zarzadu firmy ktora jest wlascicielem gazociagu. ehh szkoda gadac. Jedyne co ten gazociag gwarantuje to mase pieniedzy dla takich wlasnie ludzi. Jak ktos mogl sie przeciwstawic takim potegom jak gazprom czy ruskim czy niemieckim politykom zamieszanym w cala ta sprawe. Niestety Polska sie w takich kwestiach nie liczy. "These days a paranoid may be defined as someone who has some idea of what's really going on"
|
AgentSmith | Post #9 Ocena: 0 2011-05-17 11:49:14 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 20-04-2011 Skąd: Londynek |
Cytat: 2011-05-17 11:39:28, marcinb napisał(a): koszt transportu towaru z ChRL do Europy to ok 1% wartosci towaru. Ile bedzie kosztowac nadrobienie kilku mil morskich? A poza tym - juz zablokowal czy dopiero zablokuje? Bo Ty jedno a artykul drugie. Marcin, To się najlepiej dobrowolnie dodatkowo opodatkuj od zakupów; 0.5% dla Niemiec i 0.5% dla Rosji bo praktycznie do tego się to sprowadza. I nie konieczne zablokował czy zablokuje, ważne ze może zablokować rozwój portu, miasta i regionu. Czas ostrzenia kos
|
Betty80 | Post #10 Ocena: 0 2011-05-17 12:28:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-10-2009 Skąd: essex |
z tego co sie orientuje to jak narazie nie ma problemu bo i tak port Szczecin-Swinoujscie aktualnie nie jest w stanie przyjac satki o zanurzeiu wiekszym od 13.2m. sparwa ma sie zmienic jesli wybuduja port gazowy (imienia lecha Kaczynckiego podobno) w Swinoujsciu. Wtedy moze byc problem, ale jak niemcy i ruscy zapewaniaja to wtedy zakopia rure
![]() |