MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Smoleńsk pamiętamy

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 134 z 170 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 133 | 134 | 135 ... 168 | 169 | 170 ] - Skocz do strony

Str 134 z 170

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

CapitalismConvi

Post #1 Ocena: +2

2013-02-22 22:43:20 (12 lat temu)

CapitalismConvict

Posty: 838

Mężczyzna

Z nami od: 02-02-2011

Skąd: Luton

Cytat:

2013-02-22 22:26:14, maw2be napisał(a):

to ci obrazowo to wytłumaczę. jadąc jako pasażer na autostradzie 50mph wystaw głowę przez okno i pluj jak silnie potrafisz. jaka jest szansa że twoja ślina znajdzie się na przedniej szybie?


Człowieku. Czy możesz sobie najpierw wygooglować zdjęcie Tu-154 i doinformować się gdzie ten samolot ma skrzydła, a gdzie silniki, zamiast robić z siebie publicznie idiote?

Cytat:

Cytat:

Cytat:

edit:
a ty kolego też nie łączysz przyczyn ze skutkami. przyczyna katastrofy smoleńskiej? polityczny egoizm bliźniaków który doprowadził do śmierci wielu niewinnych ludzi


Fragment SMSa do gen. Petelickiego kilka godzin po katastrofie: "...do ustalenia pozostaje kto ich (pilotów) do tego zmusił."




to sobie sam odpowiadasz że ktoś zmusił pilotów do lądowania. na pewno to putin dzwonił z moskwy i kazał pilotom wylądować.


Nie:) To Ty powtarzasz bezmyślnie "wiedzę" działaczy Platformy Obywatelskiej rozsyłaną zaraz po katastrofie do swoich najbardziej zaufanych członków.

[ Ostatnio edytowany przez: CapitalismConvict 22-02-2013 22:44 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

Post #2 Ocena: -1

2013-02-22 22:48:48 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

maw2be

Post #3 Ocena: 0

2013-02-22 22:49:13 (12 lat temu)

maw2be

Posty: 2140

Mężczyzna

Z nami od: 04-10-2006

Skąd: north herts

dalej nie odpowiedziałeś jak to możliwe że przy przemieszczającym się samolocie ileśdziesiąt metrów na sekundę samolocie podczas wybuchu jakiś odłamek dostał się do silnika o średnicy 1,46m ?? może spróbujesz to wyjaśnić.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

CapitalismConvi

Post #4 Ocena: +2

2013-02-22 23:08:50 (12 lat temu)

CapitalismConvict

Posty: 838

Mężczyzna

Z nami od: 02-02-2011

Skąd: Luton

Cytat:

2013-02-22 22:49:13, maw2be napisał(a):
dalej nie odpowiedziałeś jak to możliwe że przy przemieszczającym się samolocie ileśdziesiąt metrów na sekundę samolocie podczas wybuchu jakiś odłamek dostał się do silnika o średnicy 1,46m ?? może spróbujesz to wyjaśnić.


Ale po wygooglowani zdjęcia Tupolewa wydaje Ci się to bardziej prawdopodobne, prawda? Nawet szybko douczyłeś się na temat średnicy wlotu silnika!! Congratulations!

Sporo pisałeś w tym temacie, nie mając zupełnie pojęcia o kontrukcji samolotu, który uległ katastrofie! O ciekawostka!:-]

Jak to możliwe, że odłamek skrzydła został zmielony przez silnik? Przecież wlot jest "tylko" o średnicy 1,46m i znajduje się kilka metrów za skrzydłem. Zatem jak to możliwe??? Toż byłby to jeden na milion, ba... miliard przypadek, gdyby tak się stało.:-]

Nie... to niemożliwe.:-] - Coby Ci się spokojniej spało, kolego.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

CapitalismConvi

Post #5 Ocena: 0

2013-02-22 23:57:29 (12 lat temu)

CapitalismConvict

Posty: 838

Mężczyzna

Z nami od: 02-02-2011

Skąd: Luton

Cytat:

2013-02-22 22:28:51, maw2be napisał(a):
Cytat:

2013-02-22 22:27:19, antek77 napisał(a):
Nie zdziwię się teraz jak eksperci komisji Millera znajdą w szczątkach silnika zdechłego szczura lub innego gryzonia i stwierdzą że to przez niego silnik stanął :-]


eee tam przecież antek znajdzie w szczątkach silnika kaczkę tylko którą? ;)


Ależ pojechałeś tym wrednym Kaczyńskiem!!! I temu, który ciągle żyje, i temu, który zginął w Smoleńsku wraz z dowództwem polskiej armii i dziesiątkami dobrych ludzi!

Kaczyńscy=kaczki
awaria silnika=kaczka w niego wleciala!!
BUAHAHAHAHAH!!!
Ależ jesteśmy zajebiści my zdroworozsądkowi Polacy!!!




Żal mi Ciebie kolego. Normalnie mi Cię szkoda...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

Post #6 Ocena: -1

2013-02-23 00:00:12 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: +1

2013-02-23 00:27:03 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2013-02-23 00:58:21 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

shadow01

Post #9 Ocena: 0

2013-02-23 07:15:45 (12 lat temu)

shadow01

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 06-09-2010

Skąd: Leigh

maw2be czy jak ci tam... porownujac pluniecie przez okno z jadecego samolotu do wybuchu bomby to sie popisales tutaj ... dla twojej wiedzy w bombach to najczesciej zabijaja czesci skladniowe bomby ktora rozrywajac sie nadaje duze predkosci roznym elementom metalowym w niej umieszczonym... wiec nawet jesli byl wybuch i te elementy z duza predkoscia wylecialy do przodu samolotu to raczej predkosc z ktora lecial tupolew czyli okolo 50-60 m/sec wydaje sie bardzo powolna wzgledem odlamkow z bomby...
chciales zablysnac piszac ze tupolew ma z przodu silnik czyli nic niewiesz o temacie w ktorym zabierasz glos a do mnie czesto pisales w postach zebym najpierw sie zorientowal w temacie w ktorym zabieram glos... chciales z siebie zrobic medrca a zrobiles glupka...
skoro tak udajesz ze wszystko wiesz i na wszystkim sie znasz to odpowiedz na pytanie:
- pokazywane byly zdjecia w pewnym programie kawalka skrzydla ktory trafil w rece polskich rodzin pokrzywdzonych w tym "wypadku"-poki co oficjalna wersja ^^, to skrzydlo posiada wyrwane nity od srodka, co jeden z profesorow (po uniwersytecie nie po forum...jak co niektorzy) powiedzial ze gdyby to skrzydlo uderzylo w brzoze bo wgniotlo by sie do srodka natomiast tu widac wyraznie ze nity wyrwalo od srodka na zewnatrz a zeby wyrwalo nity musialo sie zrobic niezle cisnienie w srodku skrzydla... powiedz mi profesorku forumowy dlaczego skrzydlo po uderzeniuw brzoze otworzylo sie na zewnatrz a nie zostalo wgniecione...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

krakn

Post #10 Ocena: 0

2013-02-23 08:12:10 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Materiał wybuchowy zawsze służy do wytworzenia energii.
Wcale nie muszą być metalowe części, sama siła fali uderzeniowej potrafi zrobić wiele szkód, można też użyć nawet papieru, przy wysadzaniu bardzo skuteczna i pomocna jest miedź.

W bardzo prosty sposób, wręcz prymitywny, można zwielokrotnić i ukierunkować siłę wybuchu.

Tak że skutek sugeruje użycie bardzo dużej ilości materiału wybuchowego, a w rzeczywistości była odrobina.
Ale to już inna Bajka i OT

Ale zeby spowodować wybuch w skrzydle, wcale nie musi być tam jakikolwiek materiał wybuchowy, bo tam już wszytko jest co potrzeba.

Były już przypadki gdzie nastepowała eksplozja.

Zapłon może spowodwać choćby uszkodzona elektryka, czujniki, pompy paliwa itd

Puste zbiorniki paliwa w skrzydłach są idealnym srodowiskiem do spowodowania wybuchu, kwestia rozszczelnienia i iskry.

Niby są mechnizmy zabezpieczające przed zbieraniem się niebezpiecznie niskiego stężenia oparów paliwa, no ale awaria polega na tym, że dzieje się coś co nie jest normalne.

Bardzo możliwe że mogło dojść do uszkodzenia instalacji, która spowodowała kolejne uszkodzenia, błędy odczytu, problemy ze stabilizacją lotu itd itd.

Czasami łańcuszek przyczyn i skutków jest bardzo długi.

A czy zalążek awarii, był zmęczeniem materału, błedem technicznym, błedem lub zaniedbaniem serwisu, czy też skutkiem oszczędności, czy w koncu celowym działaniem to powinno być już kwestią dochodzenia.

Nie wiem czy sobie zdajecie sprawę, ale rynek części zamiennych, nie firmowych, nie podlegających rygorom testów producenta, jest tak samo ogromny, jak rynek częsci zamiennych w samochodach.

A już były przypadki, gdzie głupie śruby, gdzieś tam w kadłubie, były powodem tragedii.

Co do wyrwania nitów na zewnątrz.
nie wiem bo nie widziałem tego fragmentu wraku ale również nie musi być przyczyną wybuchu.

Podczas zgniatania ziornika, z jednej strony nasiskasz to z drugiej następują siły które dążą do wyrównania i uwolnienia sił.
Tak jak zgniatana zamknieta puszka, czy balon.

Tu skrzydła, które pizdneły o ziemię z dużą siłą były poddane ogromnej sile od dołu, więc w sumie nie jest dziwne że z drugiej strony strzeliło to co było najsłabszym ogniwem.

generalnie wszyscy się uczepili tego uderzenia w drzewo, a tak na prawdę przyczyna mogła być znacznie wcześniej. Czyli właśnie w odczycie danych.
Uszkodzenie mechanizmów nawigacyjnych jest równie groźne jak wybuch,zwłaszcza przy lądowaniu w takich warunkach i tak ogromnym samolotem.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 134 z 170 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 133 | 134 | 135 ... 168 | 169 | 170 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,