MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Czy ktoś z Was miał problem z Terravision ?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 19

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

dunia29

Post #1 Ocena: 0

2010-10-22 20:30:20 (15 lat temu)

dunia29

Posty: 328

Kobieta

Z nami od: 14-11-2007

Skąd: Manchester

Witam
Dzisiaj miałam z rodziną wylot do Polski z Liverpool.
Mielismy autokar dwie godziny przed wylotem.Uwazalismy ,że tyle czasu nam wystarczy bo opłacilismy na lotnisku wszystkie odprawy,bilet w ręce i bez bagażu głownego żeby nie stać w kolejkach.
Dojechalismy z rana do centrum w Manchester i czekalismy na autokar terravision.
Wszystko było by cacy gdyby autokar nie przyjechał na 30 sekund i nie odjechał.Zrobił się problem bo czym teraz dojechac na lotnisko jak tak mało czasu.
Po 40-50 minutach przyjechał kolejny autokar.
Podeszłam do kierowcy i Pani co sprzedaje bilety i zapytałam ile autokar powinien stac a Ona do mnie że 10-15 minut ,to ja na to dlaczego stał kilka sekund i odjechał a kierowca że to nie możliwe itd.więc ja że tu sa kamery i można zobaczyć.Autokar odjechał bo musiał zawieśc pasażerów a ja z Panią od biletów poszliśmy do ochrony żeby odtworzyli nam z kamery czas kiedy podjechał mój autokar.Okazało się,że był tylko 30 sekund.Zapytałam Pani co teraz przecież to nie moja wina itd to kazała mi napisac skargę.
Skargę napisałam ale co z tego.Wrócilismy do domu i zamówilismy kolejne bilety na najbliższy lot który niestety jest dopiero w poniedziałek i było trzeba zapłacić kolejne 311 funtów w jedną stronę.Tu nie było żadnej mojej winy,mimo tego,że mają nagranie na kamerze to pewnie zaczną się wykrecac ale z ich winy ja i moja rodzina nie dotarlismy na samolot przez co ponieślismy koszty biletów które przepadły i teraz biletów które sa zamówione na poniedziałek a że bukowane w ostatniej chwili to bardzo drogie.

Czy ktoś z was miał jakies problemy z terravision i co byscie mi radzili.
Pozdrawiam

[ Ostatnio edytowany przez: dunia29 22-10-2010 20:31 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

Post #2 Ocena: 0

2010-10-22 20:40:20 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2010-10-22 20:42:34 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stanislawski

Post #4 Ocena: 0

2010-10-22 21:41:44 (15 lat temu)

stanislawski

Posty: 7978

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

Leciałem ostatnio z Liverpoolu dwa razy. Przeglądnąłem stronę Terravision i nie skorzystałem. Bałem sie, że coś się wydarzy. Do tego gdzieś były jakies wykopy (tu ciągle kopią, jak w Krakowie), więc pewnie by się spóźnili.
No i jazda z południowego Manchesteru do centrum (czyli na północ), po to aby znowu zjechać na południe, do Runcorn, wydawała mi się trochę bez sensu.
Dopóki nie będzie połaczenia kolejowego Manchester Airport - Liverpool Airport, za wszelką cenę wynajmuję znajomych, którzy zawiozą mnie do Liverpoolu w pół godziny. No i podliczając Metrolink, bilety na autkoar dla wszystkich - chyba nawet taniej.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

dunia29

Post #5 Ocena: 0

2010-10-22 21:48:21 (15 lat temu)

dunia29

Posty: 328

Kobieta

Z nami od: 14-11-2007

Skąd: Manchester

Prawda że taniej ale każdy się wykręca że to daleko albo że w pracy i nie moze itd.Teraz takich ma się znajomych albo ja na takich wpadam,ze każdy mnie widzi jak coś chce a gorzej jak ja potrzebuję pomocy ale żyjąc tu to nauczyłam sie liczyc sama na siebie i skutki jak wychodzi to widac-raz lepiej a raz gorzej ale to jak u każdego a co nas nie zabije to nas wzmocni....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

stanislawski

Post #6 Ocena: 0

2010-10-22 23:55:30 (15 lat temu)

stanislawski

Posty: 7978

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

Trudno się wykręcić, jak wiesz, że kiedy ty będziesz prosić, to tobie się wykręcą... Dzis mi pomożesz, jutro ja tobie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #7 Ocena: 0

2010-10-23 01:14:50 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AndrzejW

Post #8 Ocena: 0

2010-10-23 10:08:35 (15 lat temu)

AndrzejW

Posty: 1064

Mężczyzna

Z nami od: 04-04-2007

Skąd: Grays

Nauczka na przyszłość prosta - wybieraj taki autobus aby na 2 godziny przed odlotem być już na lotnisku. W takim wypadku 40-50 minut spóźnienia nie pokrzyżuje Ci planów.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ciesza

Post #9 Ocena: 0

2010-10-23 11:15:11 (15 lat temu)

ciesza

Posty: 9724

Kobieta

Z nami od: 29-08-2007

Skąd: MANCHESTER

Spozniony autobus jeszcze jakos mozna przezyc, jezeli ma sie odpowiedni zapas czasu. Pewnego razu autobus nie przyjechal wogole.
Dzwonienie do terravision bezskuteczne, bo kto odbiera telefon o godzinie 4 rano?
Mielismy na tyle zapasu czasu, ze pojechalismy nastepnym, ale bylam przygotowana na to, ze w razie w czeka mnie podroz taksowka:-Y

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

dunia29

Post #10 Ocena: 0

2010-11-04 10:22:56 (15 lat temu)

dunia29

Posty: 328

Kobieta

Z nami od: 14-11-2007

Skąd: Manchester

Witam
Biuro terravision odpisało mi na moją skargę dotyczącej wyżej opisanej sytuacji a oto ich odpowiedz :

Z gory chcielibysmy przeprosic za wszelkie niedogodnosci zwiazane z opoznieiem autokaru w dniu 22.10.2010. Chcielibysmy rowniez przeprosic za nasza pozna odpowiedz na Pani e-mail.

Po sprawdzeniu kamer jak i dokumentow kierowcy odkrylismy, ze autokar odjechal z okolo 15 minutowym opoznieniem z stacji Shudehill Interchange. Zgodnie z zasadami panujacymi na stacji zaden autobus czy autokar nie moze zatrzymac sie na stanowisku dluzej niz 5 min. Ze wzgledu na opoznienie serwisu, kierowca podjechal na stanowisku i odjechal w bardzo krotkim czasie, aby uniknac kolejnych opoznien. Chcielibysmy rowniez Pani przypomniec, ze wszystkie linie lotnicze sugeruja swoim pasazerom przybycie na lotnisko przynajmniej 2 godziny przed planowanym czasem odlotu. Pasazerow podrozujacych z firma Terravsision prosi sie o wybranie takiego czasu podrozu, ktory pozwoli spelnic powyzsze warunki.

Chcielibysmy jeszcze raz przeprosic Pania za zaistniala sutuacje i za wszelkie problemy z nia zwiazane. Aby starac sie o zwrot kosztow podrozy musi Pani jednak wyslac maila w jezyku angielskim do nas lub bezposrednio do CLAIMS OFFICE (claims@terravision.eu) ze szczegolami dotyczacym calego zdarzenia.


Odpisałam im że wystarczyła mi minuta a nie 5 minut i wszystko skonczyło by się ok i że jesli nie dojdę z nimi do porozumienia polubownie to będę prawnie .Wszystko było pisane w języku polskim bo Menager jest Polakiem i mówili że nie ma róznicy w jakim języku napiszę.

Czy ktoś mi pomoże opisac całą sytuację i jak im to ładnie napisać w języku angielskim?
Będę bardzo wdzieczna za pomoc bo nie chcę im popuscic bo chcę odzyskac koszta lotu na który musiałam robic ponownie rezerwacje a wiadomo ze bilety w ostatniej chwili są bardzo drogie tym bardziej na rodzinkę cztero osobową :((

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer SkypeNumer gadu-gadu

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,