Str 6 z 7 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
stokesay |
Post #1 Ocena: 0 2010-06-11 11:30:18 (15 lat temu) |
 Posty: 3008
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Uwazam ze ich wina polega na tym, ze zeszli ponizej decyzyjnej (odliczali do 20m), ze podjeli probe mimo warunkow ponizej minimow, ale nie napisalem ze sa winni katastrofy.
Radiolatarnia ? Jej sygnal jest na stenogramie o 8:40:56, na wysokosci 20m. Usterka samolotu ? Pisalem juz o wynikach analizy UASC w Redmond. Proba unikniecia z innym samolotem... wydaje mi sie ze piloci JAKa, ktorzy stali na plycie lotniska uslyszeliby inny samolot (slychac byloby rowniez w kabinie Tu-154 jakies komendy, krzyki jesli zauwazyliby drugi samolot).
Co do przesluchania kontrolerow to odnosze sie do nich tak samo jak do info tvn24 ze prawdopodobnie w tych samych zeznaniach stwierdzono ze zaloga JAKa zignorowala komende odejscia na drugi krag i ostatecznie wyladowala... Mnie interesuje bardziej jakie info o warunkach przekazali koledzy z JAKA zalodze tutki... Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
 
|
   
|
|
|
WinstonSmith |
Post #2 Ocena: 0 2010-06-11 12:03:42 (15 lat temu) |
 Posty: 1546
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2009 Skąd: aa |
Mylisz się zeszli do 100m, według ciśnienia podanego z wieży /czyli nadal 30m powyżej decyzyjnej/ i padła komenda "odchodzimy".
Na jakiej podstawie twierdzisz ze pilot zszedł poniżej decyzyjnej i nadal obniżał lot? Ihr Präsident, unser Premierminister,
Ваш премьер-министр, наш президент,
czy m
|
 
|
 |
|
stokesay |
Post #3 Ocena: 0 2010-06-11 12:50:05 (15 lat temu) |
 Posty: 3008
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Cytat:
08:35:22 KRL Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.
08:40:41 A 100 metrów.
08:40:42 N 100.
08:40:49 N 90.
08:40:50 N 80.
08:40:51 N 60.
08:40:52 N 50.
08:40:52 KRL Horyzont 101.
08:40:54 N 30.
08:40:55 N 20.
Wczesniej ustawili RW na 100 m.
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
 
|
   
|
|
WinstonSmith |
Post #4 Ocena: 0 2010-06-11 14:14:09 (15 lat temu) |
 Posty: 1546
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2009 Skąd: aa |
ze stenogramu /w tym czasie/ nie wynika czy sie zniżali czy tez podnosili ponieważ prawdopodobnie nawigator czyta z wysokościomierza radiowego.
Pojawia się pytanie - a co z wysokościomierzem ciśnieniowym?, i jak był ustawiony ze zeszli tak nisko.
a co jeżeli np. w pewnym momencie obydwa wysokościomierze pokazywały to samo czyli dokładnie 100m?
Jeżeli mieli podane niepoprawne ciśnienie to /jeszcze raz/ jaka jest wina pilotów? Ihr Präsident, unser Premierminister,
Ваш премьер-министр, наш президент,
czy m
|
 
|
 |
|
stokesay |
Post #5 Ocena: 0 2010-06-11 15:45:48 (15 lat temu) |
 Posty: 3008
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Jesli baro byl zle ustawiony to powinni posluchac TAWS zrobic go-around i wtedy myslec co poszlo nie tak. Nie ignoruje sie do cholery kilkukrotnych PULL UP w sytuacji gdy g... widzisz:-W Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
 
|
   
|
|
|
WinstonSmith |
Post #6 Ocena: 0 2010-06-11 16:32:51 (15 lat temu) |
 Posty: 1546
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2009 Skąd: aa |
Cytat:
2010-06-11 15:45:48, stokesay napisał(a):
Jesli baro byl zle ustawiony to powinni posluchac TAWS zrobic go-around i wtedy myslec co poszlo nie tak. Nie ignoruje sie do cholery kilkakrotnych PULL UP w sytuacji gdy g... widzisz:-W
i tu się zgadzamy, według szczątkowych informacji przekazanych nam przez Rosjan należy przypuszczać ze piloci usiłowali popełnić samobójstwo.
i tu wracamy do kwestii zaufania w rzetelność pracy komisji pod przewodnictwem Nikołaja Burdenki.
Ihr Präsident, unser Premierminister,
Ваш премьер-министр, наш президент,
czy m
|
 
|
 |
|
stokesay |
Post #7 Ocena: 0 2010-06-11 16:49:16 (15 lat temu) |
 Posty: 3008
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Cytat:
2010-06-11 16:32:51, WinstonSmith napisał(a):
i tu się zgadzamy, według szczątkowych informacji przekazanych nam przez Rosjan należy przypuszczać ze piloci usiłowali popełnić samobójstwo.
Dokladnie tak. I dlatego pozniej, uslyszymy zapewne wynik taki sam jak podczas katastrofy CASY
Cytat: eksperci ustalili, że na katastrofę wpływ miał m.in. niewłaściwy dobór załogi i jej niewłaściwa współpraca w kabinie, niekorzystne warunki atmosferyczne na lotnisku, brak obserwacji wskazań radiowysokościomierza podczas podejść do lądowania i błędna interpretacja wskazań wysokościomierzy... Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
 
|
   
|
|
WinstonSmith |
Post #8 Ocena: 0 2010-06-11 17:12:53 (15 lat temu) |
 Posty: 1546
Konto zablokowane Z nami od: 01-12-2009 Skąd: aa |
Ja nie ma żadnych złudzeń - usłyszymy ze winni są piloci.
a jeżeli dowody wskazują inaczej - tym gorzej dla dowodów, nie mówiąc już o świadkach.
Ihr Präsident, unser Premierminister,
Ваш премьер-министр, наш президент,
czy m
|
 
|
 |
|
|
Post #9 Ocena: 0 2010-06-11 19:54:52 (15 lat temu) |
Anonim
|
Usunięte
|
 
|
 |
|
BADmanners |
Post #10 Ocena: 0 2010-06-11 23:21:41 (15 lat temu) |
 Posty: 455
Konto zablokowane Z nami od: 23-04-2010 Skąd: liverpool |
WinstonSmith, jeżeli bliskie Ci są realia bohatera, którego nick przyjąłes to chyba powinienes wiedzec najlepiej, że możemy tylko dociekac i przypuszczac, a w tym konkretnym wypadku będzie bardzo ciężko, Ministerstwo Prawdy zadba o to , żeby ta prawda dotarła do nas  [ Ostatnio edytowany przez: BADmanners 11-06-2010 23:59 ] Tu nadaje radio VAVAMUFFIN.
|
 
|
 |
|