MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą. — Josef Goebbels

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 4 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Str 4 z 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

stokesay

Post #1 Ocena: 0

2010-06-10 12:41:08 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:

2010-06-10 10:51:54, crochet napisał(a):
przypomne tylko teksty typu "hazardzisci" w stosunku do pilotow,

mieli prawo tak powiedziec ci, ktorzy uwazali ze wogole nie powinni podchodzic do ladowania, skoro warunki nad lotniskiem byly ponizej minimow.
Cytat:

Teraz okazuje sie ze:
- mozliwe ze byli na zlej wyskosci nie z wlasnej winy;

Odmierzali wysokosc do 20 metrow. Uwazasz ze nie z wlasnej winy? Przypomne ze mieli zgode do 100 metrow.
Cytat:
- mozliwe ze kontrolerzy rosyjscy byli "niedysponowani";

Tak samo jak wczesniejsze wersje stenogramow mowily o slowach 'Daj w druga...w druga'. Lub mozliwie o chlopie zagladajacym do kabiny pilotow po katastrofie.
Cytat:

- nikt tak naprawde nie wie o ktorej miala miejsce katastrofa np., kwestia zerwanej linii elektrycznej;

Wg jakiego czasu chcesz te dane? Masz czas zerwania linii wg zakladu energetycznego i stenogram wg czasu ustawionego w czarnych skrzynkach? Uwazasz ze jest jakas szansa ze byly one zsynchronizowane i pokazywaly dokladnie ta sama godzine?

Cytat:
Takich pytan jest wiele, wiec moze najpierw nalezaloby wyjasnic wszystko powoli a nie od razu obarczac wina pilotow co jest dla mnie obzydliwe.


I wlasnie to dziala w obydwie strony. Nie mozna wydawac wyroku w jedna lub w druga strone. Nazywac kategorycznie klamstwem jedna lub druga wersje. Ja opieram sie na suchych faktach, nie doniesieniach mediow pt. 'Pilotowal Blasik' lub 'Pilot byl ulegly'. Do wyjasnienia tej katastrofy potrzebny jest czas, sam odczyt CVR nam niewiele mowi. A fakty dla mnie na razie sa takie ze mamy stenogramy oraz zakonczona analize materialow przekazanych do UASC w Redmond, ktore stwierdzily ze TAWS i FMS UNS-1D byly sprawne i przekazywaly zalodze oraz systemom samolotu niezbedne dane. A to pozwala potwierdzic dane uzyskane na podstawie dalszych analiz z pokladowych rejestratorow.
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

WinstonSmith

Post #2 Ocena: 0

2010-06-10 14:06:16 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

Cytat:

2010-06-10 12:41:08, stokesay napisał(a):
Wg jakiego czasu chcesz te dane? Masz czas zerwania linii wg zakladu energetycznego i stenogram wg czasu ustawionego w czarnych skrzynkach? Uwazasz ze jest jakas szansa ze byly one zsynchronizowane i pokazywaly dokladnie ta sama godzine?


tak, uważam ze zegary były ustawione prawidłowo i dokładnie

...i nie chce mi się tego tłumaczyć
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

BADmanners

Post #3 Ocena: 0

2010-06-10 14:07:16 (15 lat temu)

BADmanners

Posty: 455

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 23-04-2010

Skąd: liverpool

jak kierowca jedzie za szybko i uderzy w drzewo, czy to jest wina drzewa?

jak jest ulewa, a kierowca jedzie zbyt szybko,rozbija się, czy to jest wina ulewy?

jak kierowca popił na imprezie, a koledzy mówią: jedz to tylko 5 kilometrów nic się nie stanie,a potem jest wypadek- czy to jest wina kolegów i kierowcy czy wódki i pani która ją sprzedała.

więc dlaczego szukamy winnych gdzies poza samolotem? uważam,że to profesjonalni piloci kierowali tym samolotem i tylko i wyłącznie oni podejmowali decyzję w tę albo w drugą stronę, nikt ich nie zrzucał z fotela...ulegli presji, może nie potrafili odmówic lądowania

moim zdaniem przyczyna to:
presja ze strony "elyty"- okoliczności,miejsce i czas uroczystości, + spóźnienie spowodowały, że procedury nie zostały zachowane.

ps. ja wiem sensei marciniak, ze ty wiesz jak było, a jak jeszcze nie wiesz to weź zadzwon gdzie trzeba i się dowiedz.



Tu nadaje radio VAVAMUFFIN.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ParaDox

Post #4 Ocena: 0

2010-06-10 14:15:32 (15 lat temu)

ParaDox

Posty: 1543

Mężczyzna

Z nami od: 18-03-2004

Skąd: Londyn

to wszysko co piszecie i tak jest bez sensu.

Zaczac nalezy od podstawowego pytania.

Dalczego nie powolano miedzynarodowej komisji, tak jak to sie zawsze robi? To jak czytalem pierwszy taki przypadek gdzie miedzynarodowej komisji powiedziano NIE

A teraz to mozemy sie sie pocalowac w ...
All truth passes through three stages: First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as self-evident

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

BADmanners

Post #5 Ocena: 0

2010-06-10 14:19:29 (15 lat temu)

BADmanners

Posty: 455

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 23-04-2010

Skąd: liverpool

to mało czytałes panie bezsensu, bo ostatnio powiedziano nie międzynarodowej komisji w sprawie napadu na flotyllę w pobliżu GaZY.
Tu nadaje radio VAVAMUFFIN.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

alfer74

Post #6 Ocena: 0

2010-06-10 14:23:02 (15 lat temu)

alfer74

Posty: 1353

Mężczyzna

Z nami od: 29-05-2009

Skąd: londyn

tam gdzie ktos ma interes aby ukryto prawde kieruje sie tak sprawami aby miedzynarodowa niezalezna komisja badajaca okolicznosci "wypadkow" (takich czy innych) nigdy nie zostala powolana do zycia.
Inaczej dlaczego by takowej nie powolywac ?
inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07756957744

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

stokesay

Post #7 Ocena: 0

2010-06-10 16:09:54 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:

2010-06-10 14:15:32, ParaDox napisał(a):
Dalczego nie powolano miedzynarodowej komisji, tak jak to sie zawsze robi? To jak czytalem pierwszy taki przypadek gdzie miedzynarodowej komisji powiedziano NIE


Wypadek samolotu Cirrus SR-22 jest badany wylacznie przez BFU (nie ma miedzynarodowej komisji)

Cytat:

2010-06-10 14:06:16, WinstonSmith napisał(a):
tak, uważam ze zegary były ustawione prawidłowo i dokładnie
...i nie chce mi się tego tłumaczyć

A mnie nie chce sie tego komentowac. Rownie dobrze moge jeszcze raz sobie przeczytac tytul watku.
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Post #8 Ocena: 0

2010-06-10 21:51:18 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #9 Ocena: 0

2010-06-11 05:46:01 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:
Podkresliles w mojej poprzedniej wypowiedzi prawie wszystko nie odniosles sie tylko do braku sekcji zwlok - zabraklo "suchych faktow"a przeciez strona polska z duma informowala jak to minister Kopacz uczestniczyla w sekcjach zwlok natomiast teraz okazuje sie ze uczestniczyla w identyfikacji zwlok i nasze wladze nie sa w stanie stwierdzic czy w ogole byly przeprowadzone sekcje bo zakladam ze identyfikacja zwlok nie jest rownoznaczna z sekcja - i to sa suche fakty? czy moze dziwne niedomowienia?


Nie - to są właśnie rewelacje Super Expressu, chcesz się powoływać na te 'źródła'? Droga wolna.

Cytat:

- pierwotna wersja wskazywala ze wypadek mial miejsce o 8.56 linia zostala zerwana o 8.39.
O tej godzinie tj., 8.39 samolot wedlug danych z opublikowanych stenogramow byl na wysokosci 400 metrow linia byla na wysokosci ok. 20 metrow.

Pierwszą informacje jaką usłyszałem 10 kwietnia była 'jest awaria na pokładzie prezydenckiego samolotu' na Polsacie News.
Ten post został umieszczony o 5:46:01. Na moim laptopie była 5:44:32. To o której ja napisałem tego posta ? :-)
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

WinstonSmith

Post #10 Ocena: 0

2010-06-11 07:13:09 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

Cytat:

2010-06-11 05:46:01, stokesay napisał(a):
Cytat:
Podkresliles w mojej poprzedniej wypowiedzi prawie wszystko nie odniosles sie tylko do braku sekcji zwlok - zabraklo "suchych faktow"a przeciez strona polska z duma informowala jak to minister Kopacz uczestniczyla w sekcjach zwlok natomiast teraz okazuje sie ze uczestniczyla w identyfikacji zwlok i nasze wladze nie sa w stanie stwierdzic czy w ogole byly przeprowadzone sekcje bo zakladam ze identyfikacja zwlok nie jest rownoznaczna z sekcja - i to sa suche fakty? czy moze dziwne niedomowienia?


Nie - to są właśnie rewelacje Super Expressu, chcesz się powoływać na te 'źródła'? Droga wolna.

Cytat:

- pierwotna wersja wskazywala ze wypadek mial miejsce o 8.56 linia zostala zerwana o 8.39.
O tej godzinie tj., 8.39 samolot wedlug danych z opublikowanych stenogramow byl na wysokosci 400 metrow linia byla na wysokosci ok. 20 metrow.

Pierwszą informacje jaką usłyszałem 10 kwietnia była 'jest awaria na pokładzie prezydenckiego samolotu' na Polsacie News.
Ten post został umieszczony o 5:46:01. Na moim laptopie była 5:44:32. To o której ja napisałem tego posta ? :-)


stokesay,
poproś kogoś o wyłączenie bezpieczników o 8.00 po czym o 8.01 dotknij palcem gołego przewodu elektrycznego.
może jak cie porządnie potrzęsie to się w końcu odczepisz od pilotów.
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,