MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą. — Josef Goebbels

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Postów: 63

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

WinstonSmith

Post #1 Ocena: 0

2010-06-01 07:33:14 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa


"- Piloci TU-154M kozakowali, lądowali wbrew rozsądkowi, nie chcąc się narażać ważnym pasażerom - ujawnia "Dziennikowi Gazecie Prawnej" osoba znająca zapisy czarnych skrzynek. Nagrania są już w Polsce. Rosjanie przekazali je szefowi MSWiA Jerzemu Millerowi. "


Kłamstwo powtarzane tysiąc razy staje się prawdą.
— Josef Goebbels

[ Ostatnio edytowany przez: WinstonSmith 01-06-2010 09:42 ]

Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WinstonSmith

Post #2 Ocena: 0

2010-06-01 09:43:35 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

Konstruktor Tu-154 o katastrofie smoleńskiej: winni piloci

"Główny konstruktor samolotu Tu-154 Aleksandr Szengardt oświadczył w wywiadzie dla dziennika "Izwiestija", że winę za katastrofę polskiej maszyny prezydenckiej pod Smoleńskiem ponoszą piloci."
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WinstonSmith

Post #3 Ocena: 0

2010-06-02 23:13:44 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

"Kabina powinna być zamknięta. Pilotowi zabrakło asertywności?"

a kto? a TVN24
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WinstonSmith

Post #4 Ocena: 0

2010-06-03 11:49:51 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

"Załoga Tu-154 była pod bezpośrednią presją"

w sumie, to bardzo ciekawy temat z punktu widzenia socjologii; jakie to dziwne rzeczy można wdrukować ludziom w mózgi.
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

BADmanners

Post #5 Ocena: 0

2010-06-03 12:34:42 (15 lat temu)

BADmanners

Posty: 455

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 23-04-2010

Skąd: liverpool

ja nie wiem do końca jak było, najbardziej wiarygodne wydają mi się mimo wszystko wypowiedzi rosyjskich nawigatorów i pilotów, którzy oceniają jakby pracę kolegów po fachu i opisują co było nie tak, że ktos spozawydawał polecenie, że niestosowali się do podstawowych procedur, że była presja, że ktos czekał na decyzje kogoś "wyższego"

co masz na myśli z tym wdrukowywaniem? ja wiem, ze telewizja kłamie,co w takim razie Ty o tym myślisz?
Tu nadaje radio VAVAMUFFIN.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

midian25

Post #6 Ocena: 0

2010-06-03 13:59:26 (15 lat temu)

midian25

Posty: n/a

Konto usunięte

Dla mnie dziwne było to,że w pewnym momencie drugi pilot mówi-odchodzimy.(wtedy jeszcze nie było za pózno na odejście)
Jednak nikt sobie nic z tej komendy nie robi.Kto by się przejmował drugim pilotem?
"Gotta move out! Keep him at bay kurrrde"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

siwyaleeds

Post #7 Ocena: 0

2010-06-03 14:05:34 (15 lat temu)

siwyaleeds

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 03-06-2010

Skąd: leeds

Jak dla mnie byla to MASOWA EKSTERMINACJA ELIT RZADZACYCH !!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=ozPSJEMPrlU&feature=player_embedded

http://www.newworldorder.com.pl/index.php

[ Ostatnio edytowany przez: siwyaleeds 03-06-2010 14:08 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WinstonSmith

Post #8 Ocena: 0

2010-06-03 16:57:33 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

Cytat:

2010-06-03 12:34:42, BADmanners napisał(a):
ja nie wiem do końca jak było, najbardziej wiarygodne wydają mi się mimo wszystko wypowiedzi rosyjskich nawigatorów i pilotów, którzy oceniają jakby pracę kolegów po fachu i opisują co było nie tak, że ktos spozawydawał polecenie, że niestosowali się do podstawowych procedur, że była presja, że ktos czekał na decyzje kogoś "wyższego"

co masz na myśli z tym wdrukowywaniem? ja wiem, ze telewizja kłamie,co w takim razie Ty o tym myślisz?


a Ty rozmawiałeś z tymi rosyjskimi nawigatorami i pilotami czy tylko znasz ich opinie z gazety wyborczej, tv24 i komsomolskiej prawdy?

zauważ ze dochodzenie się jeszcze nie skończyło a już wydano wyroki na polskich pilotów.
nie wiem czy piloci popełnili błąd czy nie, może i tak, ale nie mogą się teraz bronic i jak czytam takie artykuły to ogarnia mnie obrzydzenie.

niby do jakich podstawowych procedur sie nie zastosowali?
zeszli do wyskosci decyzyjnej 100m, pilot zadecydował "odchodzimy" po czym samolot spadł.

>>że ktoś czekał na decyzje kogoś "wyższego" - tak, czy wisieć 30 minut i czekać czy odlecieć na zapasowe? - i co niby w tym takiego dziwnego?
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

BADmanners

Post #9 Ocena: 0

2010-06-03 18:54:38 (15 lat temu)

BADmanners

Posty: 455

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 23-04-2010

Skąd: liverpool

To chyba wymyśliłes,że zszedł do 100m i po prostu spadł,a procedura ,że trzeba odejśc kiedy jest kilka razy pull up, pull up, że nawigator miał 30 godzin wylatanych, a to na takie lotnisko zbyt małe doświadczenie. Ja nie mam zamiaru bezpodstawnie obwiniac pilotów, bo to i tak niczego nie zmieni, natomiast chciałbym znac przyczynę, opinię znam z gazet, telwizji, polskich jak i rosyjskich-trzeba na czyms bazowac, z ogromu bzdur wyciągnąc wnioski. Akurat piloci rosyjscy poza krytyką wykazywali zrozumienie spowdowane presją czasu i miejsca- dla mnie ta opcja zdaje się by najbardziej wiarygodna.

fragment rozmów - 10.34.22,4 (8.34.22,4) Dowódca statku powietrznego: "Automat"; 10.34.23,9 (8.34.23,9) Mechanik pokładowy: "I automat włączony"; 10.34.29,4 (8.34.29,4) A (Nieokreślony Rozmówca): "400 redukuję"; 10.34.33,9 Drugi pilot: "Jest 400". Nasuwa się pytanie: dlaczego drugi pilot odpowiada "Jest!" nie swojemu (bezpośredniemu) dowódcy, który, nawiasem mówiąc, w tym momencie żadnych komend mu nie wydawał, lecz jakieś "nieokreślonej osobie"? I jak to można nazwać, jeśli nie ingerencją w proces sterowania samolotem?" - pisze.

"Co więcej, także sam dowódca (maszyny - red.) stale dziękuje tej "nieokreślonej osobie" za to, że ona cały czas podpowiada, jak postępować"

moim zdaniem w tym konkretnym przypadku, z dostępnych nam danych zawinili piloci, będący pod ogromną presją lądowania tu i teraz!No bo jak wytłumaczyc ,że system wydziera się pull up kilka razy, a oni swoje, że nie brali pod uwagę wskazan wysokościomierza barycznego.i dlaczego dowódzca wykonywał polecenia kogos spoza załogi.

ok. można powiedziec, że stenogramy sfabrykowane, artykuły przekłamane i,że wieże WTC cały czas stoją...ja coprawda widziałem na tvn,że sie przewracały,ale chyba nie do konca można im wierzyc.

[ Ostatnio edytowany przez: BADmanners 03-06-2010 18:57 ]

Tu nadaje radio VAVAMUFFIN.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

WinstonSmith

Post #10 Ocena: 0

2010-06-03 23:48:37 (15 lat temu)

WinstonSmith

Posty: 1546

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 01-12-2009

Skąd: aa

właśnie dokładnie o to mi chodziło gdy pisałem "wdrukowywanie".
Poznałeś tą jedyną prawdziwą wersje zdarzeń i nie masz już żadnych wątpliwości, prawda?
Ihr Präsident, unser Premierminister, Ваш премьер-министр, наш президент, czy m

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,