MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Loty z Pl do UK i UK do Pl

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 241 z 276 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 240 | 241 | 242 ... 274 | 275 | 276 ] - Skocz do strony

Str 241 z 276

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

tesstickle

Post #1 Ocena: 0

2022-06-01 06:47:40 (3 lata temu)

tesstickle

Posty: 4578

Mężczyzna

Z nami od: 19-01-2020

Skąd: Dolna szuflada

Zasadniczo to czas na jej relacje. Chyba już doleciała?
- Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień. - Ale pieniądze wydałeś? - Tak - Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

gosian

Post #2 Ocena: 0

2022-06-01 07:34:22 (3 lata temu)

gosian

Posty: 9928

Kobieta

Z nami od: 06-09-2007

Skąd: z domku....

KK dziękuję.

Lot Stansted - Poznań.
Na lotnisku byłam 3 godziny wcześniej. Było tyle ludzi, że przez tyle lat latania pierwszy raz spotkałam się z takim tłumem.
Kolejki mega długie, ale ku mojemu zdziwieniu dość szybko szło. Pół godziny i po odprawie.
W środku kolejne kolejki żeby kupić sobie coś do jedzenia.
Obsługa, pasażerowie ogólnie bez masek. Ścisk i nikogo nie obchodzilo, że się ociera o drugą osobę.
Przed wejściem do samolotu załoga bez masek, może z 3 pasażerów widziałam w masce.
W Poznaniu odprawa zajęła 3 minuty. Paszport, miłego pobytu i do widzenia.

Pomijając mega tłok na lotnisku Stansted wszystko poszło super.

Oby tak było w powrotną stronę.
Dożyliśmy takich czasów, w których ucisza się mądrych ludzi, żeby to co mówią nie obraziło głupców.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Horacy21

Post #3 Ocena: 0

2022-06-05 22:05:52 (3 lata temu)

Horacy21

Posty: 279

Mężczyzna

Z nami od: 10-02-2021

Skąd: Reading

Ja wczoraj wróciłem z Warszawy. Lot WizzAir do Luton. Samolot opóźniony 2h z powodu "problemów technicznych". Na Luton jakiś dramat - schodów nie mogli podstawić przez 20 minut z powodu "staff shortages". A potem 1h czekania na odbiór bagażu. Jedynie kontrola paszportów poszła sprawnie - ale co z tego, skoro w sumie 3h później w domu niż planowałem... :(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tesstickle

Post #4 Ocena: 0

2022-06-05 23:40:30 (3 lata temu)

tesstickle

Posty: 4578

Mężczyzna

Z nami od: 19-01-2020

Skąd: Dolna szuflada

Na okęciu z kilku elektronicznych bramek do odprawy paszportowej czynne tylko dwie.
Ale i tak byłem jedynym userem.

Dla odmiany na Heathrow elektroniczne bramki odwalały ludzi masowo, mnie też.
Nawet takich z brytyjskimi paszportami i akcentem typowo tutejszym.
Face to face -
Skąd przyleciałeś?
Dlaczego przyleciałeś do UK?
Czy masz status?
.. i wypad dalej.
- Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień. - Ale pieniądze wydałeś? - Tak - Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2022-06-06 05:44:55 (3 lata temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2022-06-05 22:05:52, Horacy21 napisał(a):
Ja wczoraj wróciłem z Warszawy. Lot WizzAir do Luton. Samolot opóźniony 2h z powodu "problemów technicznych". Na Luton jakiś dramat - schodów nie mogli podstawić przez 20 minut z powodu "staff shortages". A potem 1h czekania na odbiór bagażu. Jedynie kontrola paszportów poszła sprawnie - ale co z tego, skoro w sumie 3h później w domu niż planowałem... :(

To zapewne te problemy techniczne https://www.fly4free.pl/potezna-awaria-na-luton-przekierowane-odwolane-loty/
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Horacy21

Post #6 Ocena: 0

2022-06-06 17:51:27 (3 lata temu)

Horacy21

Posty: 279

Mężczyzna

Z nami od: 10-02-2021

Skąd: Reading

Problemy są na lotniskach wszędzie. DZiś piszą o tym wszędzie. Niestety wygląda to trochę tak, jakby nikt się tym nie przejmował. Mam obawy, że czeka nas trwałe pogorszenie jakości podróżowania.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82

Post #7 Ocena: 0

2022-06-06 18:08:02 (3 lata temu)

cris82

Posty: 10563

Mężczyzna

Z nami od: 16-11-2014

Skąd: .

poczekac godzine extra tu czy tam to nie jest problem za to ceny juz tak sam dzisiaj rezerwowalem bilety a czerwiec z autem na 6 dni 250f dla jednej osoby...

gdzie te czasy ze latalo sie za 50pi-1f w jedna strone plus oplaty administracyjne

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2022-06-06 20:51:51 (3 lata temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cofnij się w czasie ;-)

Dzisiaj były artykuły o tym, że lotnisko w Amsterdamie nie przyjmowało pasażerów i samoloty latały puste.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82

Post #9 Ocena: 0

2022-06-06 21:05:07 (3 lata temu)

cris82

Posty: 10563

Mężczyzna

Z nami od: 16-11-2014

Skąd: .

hehe pamietam ze kupujac wtedy bilety czlowiek czul oburzenie

co? jak to! bilet 1funta a oplata administracjna 20!?? Fakt ze to bylo jakos w 2006 nie pamietam tylko czy wtedy doznawalem takiego szoku kupujac podreczny 10kg w 2 strony i miejscowke...

ciebe nie pytam bo pewnie nie wiesz cos mi swita ze kiedy pialas ze omijasz tanie linie lukiem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2022-06-07 05:42:51 (3 lata temu)

Richmond

Posty: 29600

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Bo tanie linie nie są tanie, gdy doliczy się dojazd, parking i bagaż podręczny.

Parę lat temu leciałam Levelem za 0.02 euro w dwie strony, żadnych dopłat. 3 takie bilety złapałam do Wiednia, gdy zaczynali działalność.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 241 z 276 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 240 | 241 | 242 ... 274 | 275 | 276 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,