Str 15 z 17 |
|
---|---|
xxxx1234 | Post #1 Ocena: 0 2020-07-17 09:15:00 (5 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2020 Skąd: ... |
Już jakiś czas temu czytałem na jakiejś polskiej stronie, że Ryanair zaczął zwracać pieniądze, też pisałem z kimś na czasie i powiedział mi, że zwroty za loty z kwietnia będą do 15.07 i kilka dni temu dostałem maila że w ciągu 7 dni pieniądze będą na koncie, ale w moim przypadku nikt nie próbował mi wmówić, że zgodziłem się na ich śmieszny voucher, a rozmowa ogólnie odbyła się w przyjacielskiej atmosferze.
|
ZlotaPerla1 | Post #2 Ocena: 0 2020-07-17 09:29:00 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Dzięki za to info 😊
Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
dominikana36 | Post #3 Ocena: 0 2020-07-17 09:45:19 (5 lat temu) |
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Perla jesli twoj lot mial byc jutro to wyjasnia dlaczego nie moglaby zlozyc o chargeback... o chargeback sklada sie dopiero gdy usluga nie zostanie wykonana a Twoja miala byc wykonana dopiero jutro.Dotyczy to nawet przypadku gdy wczesniej wykonawca odstapi od umowy.
|
ZlotaPerla1 | Post #4 Ocena: 0 2020-07-17 11:39:56 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2020-07-17 09:45:19, dominikana36 napisał(a): Perla jesli twoj lot mial byc jutro to wyjasnia dlaczego nie moglaby zlozyc o chargeback... o chargeback sklada sie dopiero gdy usluga nie zostanie wykonana a Twoja miala byc wykonana dopiero jutro.Dotyczy to nawet przypadku gdy wczesniej wykonawca odstapi od umowy. Dominikana, ale mnie w banku nikt nie pytał kiedy ten lot miał być, tylko wskazano mi drzwi wyjściowe i wysłano do przewoźnika ![]() ![]() Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
dyziowpodrozy | Post #5 Ocena: 0 2020-07-18 12:18:12 (5 lat temu) |
Z nami od: 18-05-2017 Skąd: maidstone |
Cytat: 2020-07-17 11:39:56, ZlotaPerla1 napisał(a): Dominikana, ale mnie w banku nikt nie pytał kiedy ten lot miał być, tylko wskazano mi drzwi wyjściowe i wysłano do przewoźnika ![]() ![]() Ostatnio tez staralem sie o zwrot kasy z Ryanair (lot w kwietniu). Lot skasowany, pozniej jakies vouchery i inne historie. Zwrocilem sie do banku i odsylano mnie do przewoznika, bo bank chcial jakis "evidence" ze probowalem sie kontaktowac z liniami lotniczymi, wiec wyslalem jakis email, zrobilem screenshot z proby polaczenia sie z konsultantem przez strone rajana. Nastepnie wypelnilem na stronie banku "card dispute form", zalaczajac powyzsza "evidence". Poczekalem prawie 60 dni (tyle maja ustawowo na zalatwienie sprawy) i zwrocili kase. Dyzio W Podrozy
|
|
|
dominikana36 | Post #6 Ocena: 0 2020-07-18 13:07:11 (5 lat temu) |
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Proces zalezy chyba od banku i rodzaju karty- z doswiadczenia chargeback z Mastercard idzie szybciej niz z Visa. Robiac chargeback z Mastercard (Lloyds) nigdy nie proszono mnie o dodatkowe informacje, forma on-line wystarczala i kasa byla w ciagu 5-15 dni. Z Visa(Barclays) robilam raz, faktycznie musialam cos dolaczyc do formy i czekalam ponad miesiac. Po tym doswiadczeniu po prostu ja zamknelam.
Najlepiej placic przezPayPal jesli jest taka mozliwosc, zwrot zawsze bez klopotow w ciagu 7 dni. [ Ostatnio edytowany przez: dominikana36 18-07-2020 13:08 ] |
dyziowpodrozy | Post #7 Ocena: 0 2020-07-18 16:08:57 (5 lat temu) |
Z nami od: 18-05-2017 Skąd: maidstone |
Cytat: 2020-07-18 13:07:11, dominikana36 napisał(a): Proces zalezy chyba od banku i rodzaju karty- ... Ja robilem przez HSBC. Kiedys (przez ten sam bank) odzyskiwalem kase z karty kredytowej, to zwrot srodkow byl w dzien zlozenia wniosku, z zaznaczeniem ze jezeli bedzie cos nie tak, to zabiora mi ta kwote z konta. Teraz bylo troche inaczej. Mysle ze to wszytsko zalezy od banku i ich przepisow. Najwazniesjze ze efekt koncowy jest zadawlajacy. ![]() Dyzio W Podrozy
|
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2020-08-07 09:41:20 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jakies 5 tygodni temu zrobilam dispute na karcie kredytowej w Nationwide, zwrot za odwolany lot LOT-u. Opcja dostepna w bankowosci internetowej. Czekalam na ten zwrot od marca i dostawalam tylko co 2 tygodnie maila od GotoGate, ze czekaja na zwrot z LOT i wysla mi update jak go otrzymaja.
Wczoraj na karcie pojawilo sie £24.60, kwota o ktora zawnioskowalam. Dzisiaj zrobilam wydruki z karty i natychmiast wrzucilam to do mojego roszczenia ubezpieczeniowego, ktore bylo wstrzymane przez brak potwierdzenia ceny anulowanego lotu. Co ciekawe akurat wczoraj dzwonili do mnie z Nationwide Travel Insurance przypomniec, ze nie dostali zadnego update'u od 8 czerwca, na co im powiedzialam, ze nie dostali, bo nie ma update. Good timing! Moze wreszcie zaplaca za moj weekend we Frankfurcie w marcu. Carpe diem.
|
dominikana36 | Post #9 Ocena: 0 2020-08-07 10:37:05 (5 lat temu) |
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Ja tez wlasnie zalozylam drugie konto w Nationwide ( flex), jako jedyni oferuja w miare adekwatny do sytuacji travel insurance dla nowych klientow. Przynajmniej teoretycznie, mam nadzieje, ze w praktyce nie wyprobuje
|
Richmond | Post #10 Ocena: 0 2020-08-07 12:03:54 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
W normalnych czasach nie byli zbyt szybcy w rozpatrywaniu wniosków, a teraz jeszcze gorzej. W przeszłości tydzień im zajmowało przeczytanie maila/update.
Teraz najpierw w ogóle nie chcieli przyjmować zgłoszeń, potem opublikowali linka i można bylo zlozyc online. Nie dostałam żadnego potwierdzenia i dopiero jak do nich zadzwoniłam po miesiącu, to mi podali numer wniosku. Potem raczyli do mnie oddzwonić, ale utknęłam na braku dokumentów. Zobaczymy kiedy zapłacą. Zaleta tego ubezpieczenia jest to, ze nie musisz go odnawiać co roku, więc nie ma ryzyka, ze drastycznie podniosą koszt polisy. Carpe diem.
|