Str 4 z 5 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
dominikana36 |
Post #1 Ocena: 0 2024-08-06 19:58:38 (9 miesięcy temu) |
 Posty: 3417
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Cytat:
2024-08-06 17:22:26, Richmond napisał(a):
"W okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2025 r. obywatele RP posiadający zwykłe paszporty będą mogli podróżować do Chin bez wiz na okres nie dłuższy niż 15 dni. Uwaga! Ruch bezwizowy możliwy jest jedynie w przypadku podróży w celach: biznesowych, turystycznych, odwiedzin rodziny lub przyjaciół oraz tranzytowych."
O, super nie sprawdzalam ostatnio, czyli nawet tej krotkiej nie trzeba na overstop. Ale na szybko patrzac to inne polaczenia do SEA przez Chiny niz AirChina sa jakies bez sensu bo na roznych biletach musialoby to byc. Jeszcze pogrzebie. No w sumie Pekin to srednio po drodze, chyba, ze w kierunku Korei.
|
 
|
 |
|
|
ZlotaPerla2 |
Post #2 Ocena: 0 2024-08-06 20:36:41 (9 miesięcy temu) |
 Posty: 4203
Z nami od: 20-06-2022 Skąd: Pothole town |
To jak coś znajdziesz z sensem do tego 31/12/25 to daj znać  hmmm a w sumie szkoda, ze do 01/01/26 hmmm a co potem, jak by wylot 01/01? nie wypuszczą nas? no tak, przecież Chińczycy obchodzą sylwestra w wielkanoc Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja
|
 
|
 |
|
dominikana36 |
Post #3 Ocena: 0 2025-01-18 13:49:34 (4 miesiące temu) |
 Posty: 3417
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Po trafieniu bardzo fajnych blietow Lufthansa do Singapuru w okresie swiateczno sylwestrowym w przyszlym roku, upolowalam do nich upgrade do Premium Economy za odcinku Munich- Singapur za 158f od osoby  . Bede polowac na Singapur-Frankfurt teraz. Rok mam
Nie mam doswiadczenia z Luffa bo unikam lini europejskich i amerykanskich na dluzszych trasach i nie wiedzialam, ze u nich ofery upgrade zmieniaja sie doslownie 2x na dzien, wiec jak cos fajnego wyskoczy to trzeba brac natychmiast.
I powiem szczerze, ze oferty maja na prawde ok. Wyrzucili juz upgrade na trase Singapur- Franfurt do preminum za 265f (przegapilam) a do biznes (flat) za 900f. A to 14h bite w samolocie. I akurat Boeingu w 747-8, wiec obie oferty dobre. I bez zadnych klubow, punktow etc.
Na razie pozytywnie Lufthansa zaskoczyla. [ Ostatnio edytowany przez: dominikana36 18-01-2025 14:48 ]
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #4 Ocena: 0 2025-01-18 18:06:31 (4 miesiące temu) |
 Posty: 29554
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
900 za upgrade do biznes w jedną stronę to drogo w porownaniu do tego co można trafić w różnych liniach. Ten premium co upolowałas brzmi dobrze. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
dominikana36 |
Post #5 Ocena: 0 2025-01-18 21:13:52 (4 miesiące temu) |
 Posty: 3417
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Rich, te 900f za biznes to w tym wypadku dobra cena . Musisz wziac pod uwage, ze to glowny odcinek o dlugosci 14h, boeing 747-8, lot weekendowy, overnight, w sobote 03/01 i bez uczestnistwa w zadnym programie. I lot laczacy z SEA, a ceny biletow (sensownych) w tamta strone to po kowidku kosmos. Ale faktycznie nie na tyle dobra, zebym to zaplacila  natomiast 650f zaplacilabym bez wachania. I tu do £300 dam za upgrade do premium.
Jesli chodzi o inne linie, to ja europejskimi czy amerykanskimi nie latam long haul, wiec nie mam porownania. Na "moje" kierunki mam duzo lepszych przewoznikow. No i taki upgrade w tej cenie mozna trafic, ale rzadko i w mniej obleganym czasie a loty duuuzo krotsze, bo przesiadka w polowie drogi. Dodatkowo Emirates np nie pozawalaja zrobic upgrade tylko na 1 lot w odcinku laczonym. Tzn mozesz leciec w jedna strone inna klasa niz wracac, ale juz np na trasie Londyn-Dubaj-Bangkok musisz oba loty miec w tej samej klasie. Wiec ich biznes wychodzi bardzo drogi a ciagu 6-7h nie wiele z niego bedziemy miec. Ani sie nie wyspisz, ani nie najesz bo za malo czasu a jak overstop 2-3h to nawet z saloniku nie wykorzystasz porzadnie.
|
 
|
 |
|
|
Richmond |
Post #6 Ocena: 0 2025-01-19 12:38:13 (4 miesiące temu) |
 Posty: 29554
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Zależy jak cenisz to łóżko, bo Lufa nie oferuje jakiegoś niesmaowitego poziomu uslug w biznes "soft product". Szczerze mówiąc, to hard product też nie byl oszałamiający w 747. Oczywiście dla dwóch osob bedzie lepszy komfort niż dla jednej, ze względu na układ siedzeń.
Ja ostatnio miałam ofertę $600 na upgrade w United na trasie SFO - LHR czyli 10h locie. Nie wzielam tylko dlatego, że najpierw nie przechodziło do płatności online, a na lotnisku nie było juz miejsc przy oknie.
A w American to miewalam upgrady do biznes za £250.
Zobaczę jak moje przyszłe loty na zachód, mam ich 13. Część juz w biznesie, bo nie bylo prawie różnicy w cenie. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
dominikana36 |
Post #7 Ocena: 0 2025-01-19 13:58:14 (4 miesiące temu) |
 Posty: 3417
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
Na odcinku o dlugosci 14h do "przelecenia" w nocy cenie kazde lozko Rich  . Nie na 900f ale na 650 juz tak. No na 1 osobe to oni faktycznie daja zero prywatnosci, nie kupilabym pojedynczego biletu, chyba, ze na prawde za przyslowiowe grosze. Ale ze wzgledu na termin i brak programu to tu zadowolajacej oferty nie zobacze raczej. Wiem dobrze, ze Luffa to nie Emirates, w zadnej klasie, dlatego nie latam "europejczykami" long haul. Ale bardzo ciekawa jestem porownania, bo Luffa, maja sporo tansze polaczenia. No tylko wtedy trzeba jednak cos dolozyc do biletow ze wzgledu na koszmarnie dlugi odcinek. Bardziej chodzi mi o to, czy lepiej poleciece econovy np Emirates, gdzie 2 loty o dlugosci 6-7h sa jak najbardziej do przezycia, czy europejska linia z upgrade. Bo cenowo wyjdzie to samo.
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #8 Ocena: 0 2025-01-19 22:02:14 (4 miesiące temu) |
 Posty: 29554
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jedyne linie z Middle East, które testowałam w ekonomicznej, to Gulf Air i bylo jak w premium, ale od tego czasu zmienili samoloty, wiec nie wiem jak jest. Resztę tylko w business i Qatar byl dla mnie najlepszy.
Korean Air w ekonomicznej też był bardzo dobry.
Sprawdzilam upgrade na swoich lotach, LHR - SFO jedyne $6000 do biznes. Ale będzie pusty samolot, więc w ekonomicznej będą pewnie miejsca leżące. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
dominikana36 |
Post #9 Ocena: 0 2025-01-20 10:27:51 (4 miesiące temu) |
 Posty: 3417
Z nami od: 21-03-2016 Skąd: Quinton |
No wlasnie, ja glownie chce zobaczyc jak ekonomiczne Middle East z extra legroom wypadaja w porownaniu do premium economy w europejskich.
Teraz mam ciekawy lot, bo na trasie DBX-BKK i BKK-DBX w Emiratach A-380-800 mamy podstawowe economy ale na gornym pokladzie- Emirates jako jedyne oferuja nie premiowane miejsca "na gorze" w pietrowych samolotach. Dla porownania premium Luffy w 747-8 jest ciagle na dole. Doplata byla 100f, z wyborem miejsca wiec ok- zobaczymy.
Kombinuje bo latanie juz strasznie mnie meczy, wiadomo byla przerwa 4 lata na long haul i albo zapomnialam jak bylo albo jest jakas tragedia.
No w kazdym razie jakbym sobie zafundowala 5-dniowy wypad do BKK jak kiedys, to by to byla moja ostania podroz w zyciu.
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #10 Ocena: 0 2025-01-20 10:53:28 (4 miesiące temu) |
 Posty: 29554
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
BA A380 ma miejsca w eko na gorze. Sa tam dodatkowe schowki przy oknach i ogolnie jest ok. Oczywiscie te A380 lataja na zachod, nie wschod.
Haha, te czasy weekendow w Azji czy USA i loty w eko  Chociaz do Azji akurat zawsze dawali mi upgrade do premium eko albo mialam miejsce w pierwszym rzedzie.
Ja w kazdym razie porzucam europejskie linie na long haul na zachod, chyba ze bedzie dobra promocja na wyzsza klase.
Wczoraj anulowalam lot w AA i kupilam inny za kredyt na koncie. Europejskie linie nie daja takich mozliwosci. Ta elastycznosc anulowania i kupna innego biletu jest super. Carpe diem.
|
 
|
 |
|