|
Postów: 7 |
|
---|---|
stanislawski | Post #1 Ocena: 0 2017-10-19 20:41:49 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Czy ktoś wie coś o tym?
Potrzebuję zrobić odprawę online... |
Post #2 Ocena: 0 2017-10-19 21:01:07 (7 lat temu) |
|
Anonim |
Usunięte
|
stanislawski | Post #3 Ocena: 0 2017-10-19 21:32:04 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Tak, też już to znalazłem. Tylko czy im wierzyć...
No i to pitolenie, że "pasażerowie, którzy lecą 20.10.2017 powinni odprawić się wcześniej". Tylko że wcześniej trzeba było płacić. To raz. A dwa - tychże pasażerów nie powiadomili o tym, że zamykają stronę. Spodziewam się jutro ciekawych scen na lotniskach. |
Dwunasty | Post #4 Ocena: 0 2017-10-19 21:39:02 (7 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2017-10-19 21:32:04, stanislawski napisał(a): Tak, też już to znalazłem. Tylko czy im wierzyć... No i to pitolenie, że "pasażerowie, którzy lecą 20.10.2017 powinni odprawić się wcześniej". Tylko że wcześniej trzeba było płacić. To raz. A dwa - tychże pasażerów nie powiadomili o tym, że zamykają stronę. Spodziewam się jutro ciekawych scen na lotniskach. Cały ranek na stronie Ryanair było info. |
stanislawski | Post #5 Ocena: 0 2017-10-19 21:57:38 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Cytat: 2017-10-19 21:39:02, Dwunasty napisał(a): Cytat: 2017-10-19 21:32:04, stanislawski napisał(a): Tak, też już to znalazłem. Tylko czy im wierzyć... No i to pitolenie, że "pasażerowie, którzy lecą 20.10.2017 powinni odprawić się wcześniej". Tylko że wcześniej trzeba było płacić. To raz. A dwa - tychże pasażerów nie powiadomili o tym, że zamykają stronę. Spodziewam się jutro ciekawych scen na lotniskach. Cały ranek na stronie Ryanair było info. No i co z tego? Podobno mówili też kilka miesięcy wcześniej. Mój check-in rozpoczynał się natomiast o 20.30. |
|
|
tomaszzet | Post #6 Ocena: 0 2017-10-19 23:39:18 (7 lat temu) |
Z nami od: 09-05-2010 Skąd: South Yorkshire |
"Sorry website is unavailable due to scheduled maintenance....
www.ryanair.com is currently under maintenance We will be back shortly. Thank you for your patience." Polityczny inaczej
|
stanislawski | Post #7 Ocena: 0 2017-10-19 23:52:52 (7 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Taaa... też to widziałem.
Tylko, że tu nie tylko o stronę chodzi. Aplikacja - to rozumiem, jest sprzęgnięta ze stroną. Ale nie działą też telefon, zaś na koncie Twitterowym powiedzieli o g. 19 "do jutra". Zupełnie możliwe, że przywrócą wszystko do normalności o g. 4 rano. Jednak - nie powiadomili ludzi prawidłowo. Podejrzewam dalsze kłopoty, które im sprawią np. ci, którzy zgodnie z warunkami umowy mogli się odprawić np. o 11 nocy, aby wylecieć o 6 rano. No i dalsza strata zaufania... |
boszka8 | Post #8 Ocena: 0 2017-10-21 10:51:10 (7 lat temu) |
Z nami od: 08-08-2014 Skąd: londyn |
Wczoraj miałam lot z Bydgoszczy do Londynu był opóźniony o 3 godziny. Podobno nie mógł wystartować z powodu warunków atmosferycznych.Dostaliśmy vouchery na kwotę 5 euro a Ryanair poinformował klientów SMS, email że mamy prawo zrezygnować z podroży, zmienić termin oraz mamy darmowe rozmowy na czas oczekiwania lotu oczywiście po wcześniejszym zarejestrowaniu.Ja oprócz dodatkowej wody zrezygnowałam do zmiany lotu bo chciałam jak najszybciej dostać się do domu w UK a godzin pracy nie chciałam zmieniać bo dzień zapasu miałam . Lot się odbył i dzięki za to .
|
|