MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Odwołany lot Monarch

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 3 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

grekan

Post #1 Ocena: 0

2017-10-03 00:15:55 (7 lat temu)

grekan

Posty: 623

Mężczyzna

Z nami od: 15-03-2008

Skąd: Londyn Croydon

Kilka dni temu kupilem bilety do Lizbony na kwiecien 2018, placilem przez paypal, czy dostane zwrot kasy?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #2 Ocena: 0

2017-10-03 09:17:40 (7 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:

2017-10-02 22:36:42, daroxxl napisał(a):
Dołączę się do tematu.
Jestem właśnie od piatku na Minorce, powrót mam w środę 4.10 z Mahon i jak sprawdzałem na stronce CAA loty zamienne podstawiane są w tych samych, planowo godzinach więc chyba nie mam się czym martwić?
Ale przecież 30 samolotów ni jak nie zabierze 110k osób chyba że w xxx kursach


Tylko 15-tego będą loty zastępcze. Potem należy sobie radzić samemu a zwrot uzyskać od ew. ubezpieczenia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

minicab

Post #3 Ocena: 0

2017-10-03 09:31:10 (7 lat temu)

minicab

Posty: 1509

Mężczyzna

Z nami od: 08-05-2009

Skąd: U.K.

Do 15tego :)
"One day you'll leave this world behind So live a life you will remember."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #4 Ocena: 0

2017-10-03 09:36:31 (7 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:

2017-10-03 00:15:55, grekan napisał(a):
Kilka dni temu kupilem bilety do Lizbony na kwiecien 2018, placilem przez paypal, czy dostane zwrot kasy?


Jeśli pay-pal nie oferuje usuug typu charge back to tylko z ubezpieczenia turystycznego (jesli masz).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ChrisCov

Post #5 Ocena: 0

2017-10-03 09:55:17 (7 lat temu)

ChrisCov

Posty: 2733

Mężczyzna

Z nami od: 18-12-2008

Skąd: Coventry, West Midlands

Wchodzę na stronę:
https://www.paypal.com/disputes/
klikam "Report a problem", wybieram trasakcję, potem "continue", następnie "I didn’t receive an item I purchased" na kolejnej stronie i mam możliwość wysłania emaila do Monarcha.
Wracam do poprzedniej strony i nie mam żadnych opened disputes. Po prostu nic tam nie ma. Czy oni mają jakiś czas na odpowiedź i będzie sprawa, gdy nie odpowiedzą?

[ Ostatnio edytowany przez: ChrisCov 03-10-2017 10:51 ]

A very unrealistic man who thinks his ass is like wine - the older the better

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Melanija

Post #6 Ocena: 0

2017-10-03 10:00:42 (7 lat temu)

Melanija

Posty: n/a

Konto usunięte

Jak wyślesz już tego maila, to masz otwartą dispute, ale nie będzie pokazywać open cases.

Tak mają czas na odpowiedź, po tym czasie można dopiero escalate dispute do case i P&P przejmuje stery, wtedy już wszystko zależy od wydania decyzji z P&P o zwrocie pieniędzy.
Trzech nas w jednym ciele - Anioł, Diabeł i Ja.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ChrisCov

Post #7 Ocena: 0

2017-10-14 22:41:08 (7 lat temu)

ChrisCov

Posty: 2733

Mężczyzna

Z nami od: 18-12-2008

Skąd: Coventry, West Midlands

Zaczyna się komedia. 1,5 godziny temu dostałem emaila od CAA (civil aviation authority), że lot Monarchem się jutro odbędzie. Mam przybyć na lotnisko na 3 godziny przed odlotem. Jak wszystkim wiadomo, 1,5 tygodnia temu zarezerwowaniem lot innymi liniami lotniczymi i mam odlecieć z Alicante we wtorek. Teraz Monarch pewnie będzie miał wymówkę, żeby mi nie oddać pieniedzy, bo lot przecież się odbędzie. Nic tam, że od czasów bankructwa nikt się ze mną nie kontaktował i do dzisiejszego wieczoru wszystko wskazywało, że lot został odwołany.
A very unrealistic man who thinks his ass is like wine - the older the better

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

MrMaverick

Post #8 Ocena: 0

2017-10-14 23:06:01 (7 lat temu)

MrMaverick

Posty: 472

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 05-09-2017

Skąd: x

Czyli Lidl i Monarch już zaszkodziły?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ChrisCov

Post #9 Ocena: -1

2017-10-14 23:45:55 (7 lat temu)

ChrisCov

Posty: 2733

Mężczyzna

Z nami od: 18-12-2008

Skąd: Coventry, West Midlands

Cytat:

2017-10-14 23:06:01, MrMaverick napisał(a):
Czyli Lidl i Monarch już zaszkodziły?

Z Lidlem poszło dobrze - skasowali mandat.
A very unrealistic man who thinks his ass is like wine - the older the better

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

minicab

Post #10 Ocena: 0

2017-10-17 11:32:24 (7 lat temu)

minicab

Posty: 1509

Mężczyzna

Z nami od: 08-05-2009

Skąd: U.K.

Skandal w takim razie! Jak mi odwala podobny numer to nie bede wiedzial co zrobic. Dostalem kilka dni temu maila od CAA z instrukcjami kto bedzie zajmowa sie sprawa upaflosci w sadzie itp (jakby mnie to obchodzilo). Kupilem drozsze bilety inna linia, zwrocili mi za te z Monarcha... jesli dostane maila, ze jednak lot sie odbedzie to bedzie to kuszaca propozycja poniewaz godzinowo mi bardziej pasuje ale z drugiej strony moga zazadac zwrotu tego zwrotu, ktory dostalem z ubezpieczalni :/
"One day you'll leave this world behind So live a life you will remember."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,