Postów: 17 |
|
---|---|
manuka | Post #1 Ocena: 0 2015-09-27 10:02:44 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2015 Skąd: northampton |
Witam. Kupilam bilet wizz air,zaplacilam,dostalam potwierdzenie rezerwacji. Juz chcialam przejsc do odprawy on line i nagle spostrzeglam ze zabukowalam zla godzine wylotu zamiast na 12 to wpisalam 6!czy przed dokonaniem odprawy on line moge zmienic godzine lotu? I jak to zrobic bo w opcji zmien lot jest tylko mozliwosc zmiany daty a nie zmiany godziny. Pogubilam sie juz z nerwow ,czy ktos moze mnie pokierowac?
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2015-09-27 10:12:42 (10 lat temu) |
Konto usunięte |
A bilet kiedy kupowałaś? Bo jak dzisiaj to szybko bym dzwonił to może unikniesz opłaty za zmianę rezerwacji.
W innym przypadku to normalnie zmieniasz rezerwacje online + opłata za zmianę i pokrycie ewentualnej różnicy w cenie. |
wojta1 | Post #3 Ocena: 0 2015-09-27 10:20:56 (10 lat temu) |
Z nami od: 01-02-2009 |
Musisz zrobic zmien date wylotu i wybrac inny lot ewentualnie kupic drugi bilet zalezy co bedzie taniej
|
manuka | Post #4 Ocena: 0 2015-09-27 10:34:49 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2015 Skąd: northampton |
Bilet kupilam wczoraj,na infolinie probowalam dzwonic ale po ponad 5min czekania poddalam sie. Czyli nawet jesli nie odprawilam sie jescze to i tak musze placic za zmiane godziny? Bo kiedys cos obilo mi sie o uszy ze do momentu przejscia do odprawy mozna bezplatnie dokonac zmian.y
|
wojta1 | Post #5 Ocena: 0 2015-09-27 11:01:02 (10 lat temu) |
Z nami od: 01-02-2009 |
nie mozna musisz przebukowac albo kupic nowy
z infolinią uwazaj bo koszt jest chyba funta za min.mozesz przedzwonic wiecej niz to jest warte. |
|
|
manuka | Post #6 Ocena: 0 2015-09-27 11:16:13 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2015 Skąd: northampton |
zmienilam godzine on line i po chwili dostalam maila z kodem rezerwacji( kod ten sam co we wczesniejszej rezeracji z bledna godzina)i z nowa prawidłowa godzina. nie zaplacilam za to nic, po popostu dokonalam zmiany. czy to mozliwe zeby nie pobrali zadnej oplaty i wyslali mi tak po prostu nowe potwierdzenie???? w ktorym momencie zmiany oni pobieraja to oplate??dodam ze odprawy jeszcze nie zrobilam.boje sie ze cos przeoczylam
|
wojta1 | Post #7 Ocena: 0 2015-09-27 11:38:20 (10 lat temu) |
Z nami od: 01-02-2009 |
jak nie pobrali to juz nie pobiorą powinno byc ok liczy sie ostatni email
|
manuka | Post #8 Ocena: 0 2015-09-27 11:47:15 (10 lat temu) |
Z nami od: 09-08-2015 Skąd: northampton |
wojta1 ,czyli ten ostatni mail z rezerwacja jest 100 procentowym potwierdzeniem? moge go wydrukowac i pokazac na lotnisku jakby co? czy liczy sie tylko karta pokladowa? sorry, ze sie tak dopytuje ale przeraza mnie to wszystko , pierwszy raz lece.
|
Dwunasty | Post #9 Ocena: 0 2015-09-27 11:51:23 (10 lat temu) |
Konto usunięte |
Jeśli uda Ci się teraz odprawić to wszystko powinno być ok.
|
skam84 | Post #10 Ocena: 0 2015-09-27 11:51:27 (10 lat temu) |
Z nami od: 14-01-2013 Skąd: Doncaster |
Tylko i wyłącznie karta pokładowa. Zrób odprawę i po problemie.
|