Str 5 z 5 |
|
---|---|
karjo1 | Post #1 Ocena: 0 2015-09-17 16:58:24 (10 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Nie odprawisz sie online, bo strona nie dziala, czy brak dostepu do netu i drukarki?
|
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2015-09-17 16:58:25 (10 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak nie ma kiosku i nie mozesz odprawic sie online, to idziesz do stanowiska i mowisz im to. Nie maja za duzo do gadania.
Carpe diem.
|
WybitnieWrednyW | Post #3 Ocena: 0 2015-09-17 17:12:15 (10 lat temu) |
Konto usunięte |
Takie coś, i tak co godzinę.
![]() [ Ostatnio edytowany przez: WybitnieWrednyWerdew 17-09-2015 17:12 ] |
karjo1 | Post #4 Ocena: 0 2015-09-17 17:13:45 (10 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Z skanem obrazka do stanowiska obslugi i tyle.
|
doti84 | Post #5 Ocena: 0 2016-03-04 11:14:40 (9 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2016 Skąd: brighton |
Witam,
Moja podróż z norwegianem: - w miejscu gdzie trzeba podać dane z paszportu (na 72 godz przed odlotem) wpisałam dane z dowodu i nikt nie robił problemów na lotnisku - zrobiłam odprawe online (24 godz przed odlotem) i wydrukowałam sobie bilet - na samym lotnisku różnica między posiadaczami paszportu a dowodu: 1. ci z paszportem mogą sobie wydrukować karte pokładową z urządzenia wyglądającego jak bankomat 2. ci z dowodem musieli stać w kolejce do stanowisk norwegiana by pracownik linii zerknął na dowód i wydrukował ci karte pokładową Poza tym wszystko miło, bezpiecznie i przyjemnie pozdr |