|
Postów: 5 |
|
---|---|
mazurnewcastle | Post #1 Ocena: 0 2013-04-08 23:19:51 (12 lat temu) |
Z nami od: 03-11-2011 Skąd: Newcastle |
Jakies doswiadczenia? jaka firme polecacie? Dokladnie chodzi o azje (Tajlandia, Kambodża, Malezja, Indonezja, Singapur, Bali) Posiadam zlote konto w Lloydsie, myslicie ze gwarantowane tam ubezpieczenie wystaczy czy lepiej zakupic z innej firmy? Jakiej? z gory dzieki za podpowiedz
|
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2013-04-08 23:22:02 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Przeczytaj warunki polisy, a potem porownaj z innymi oferowanymi w internecie.
Nie wiemy co bedziesz robil w Azji, czy bedziesz uprawial jakies sporty, ponosil ryzyko, ile czasu bedzie trwala podroz, itp. Tylko Ty to wiesz i mozesz ocenic czy polisa wystarczy czy nie. Carpe diem.
|
mazurnewcastle | Post #3 Ocena: 0 2013-04-08 23:34:59 (12 lat temu) |
Z nami od: 03-11-2011 Skąd: Newcastle |
Jest to samotna podróż z plecakiem wiec ryzyko zawsze jest.... Warunki już porównałem ale to co piszą a jest w praktyce to czasem dwa inne światy chodzi mi o to z która firma jest najmniej problemow chodzi mi o obsługę Może ktoś miał jakieś doświadczenia ?
|
stanislawski | Post #4 Ocena: 0 2013-04-09 00:02:29 (12 lat temu) |
Z nami od: 10-04-2008 Skąd: Narnia |
Korzystałem już z tego w Lloyds i było niezawodne.
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2020-04-29 11:36:12 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Wyciagam stary temat o ubezpieczeniu podroznym. Moze kiedys przyda sie komus na temat zwrotow za anulowane podroze lub skrocenie.
Nationwide poszedl po rozum do glowy i wreszcie dal mozliwosc skladania wnioskow z ubezpieczenia turystycznego online. Wczesniej trzeba bylo zadzwonic. Zlozylam wniosek o zwrot kosztow za skrocony pobyt w PL, w zwiazku z zamknietymi granicami. Formularz troche nieprzemyslany, bo do wyboru przy powodzie zgloszenia bylo tylko: FCO Advice albo problemy zdrowotne/high risk group. Wybralam to drugie i napisalam w wyjasnieniu, ze nie mam problemow zdrowotnych, ale nie daja innych opcji do wyboru. Daja sobie 28 dni na rozpatrzenie wniosku. W normalnych warunkach tez nie byli demonem predkosci, poprzednio potrzebowali tydzien, zeby przeczytac moje maile, zapytac sie o to samo jeszce raz i tak w kolko. Jak teraz tez beda sie pytac o dokumenty, ktore juz maja, to pewnie zajmie to 3 miesiace. Carpe diem.
|
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2023-09-15 09:01:32 (rok temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Stary wątek, ta sama firma. Zgodnie z przewidywaniami sprzed 3 lat, wyplata z ubezpieczenia zajela z pol roku, bo chcieli dokumenty niemozliwe do zdobycia, ale ostatecznien zaplacili za pobyt w 5* hotelu we Frankfurcie.
Niedawno zlozylam kolejny wniosek, juz trzeci w mojej historii z Nationwidem, zwrot za anulowany bilet do Norwegii z powodu utraty pracy. Wedlug warunków polisy, trzeba bylo zarejestrować sie do Job Seeker Allowance, ja tego nie zrobilam. Najpierw odmówili mi, ale po wyrażeniu mojego niezadowolenia, bardzo szybko zmienili zdanie i zaplacili za ten lot. Logika jest taka, ze jak klient zarejestruję sie do Job Seeker, to moze nie będzie musiał anulować wyjazdu. Ja wyjaśniłam pani, ze wyplaty z Job Seeker nie pokryłyby nawet kosztów noclegu i anulowanie wyjazdu bylo najrozsądniejsza opcją. Punkt dla nich za dobrą obsługę. Carpe diem.
|
|