
Str 2 z 3 |
|
---|---|
kaskaaa | Post #1 Ocena: 0 2013-01-18 15:39:17 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-09-2010 Skąd: London |
Tak wiem.Tylko chodzi mi o to ze jak kupuje na lotnisku dla siebie to dla dziecka tez musze wykupic.Wlasnie mi sie gdzies obilo o uszy ze na lotnisku nie musze na dziecko wykupywć no ale jak online musze to tam tez pewnie,stad moje pytanie wlasnie
![]() ...
|
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2013-01-18 15:43:37 (13 lat temu) |
Konto usunięte |
Mnie nie skasowali za dzieci, lecieliśmy 2+2. Ale za pewne zależy to od humoru pracownika. Cenowo wyszło to samo, online jest 5 a na lotnisku 10 funtów.
|
kaskaaa | Post #3 Ocena: 0 2013-01-18 15:45:18 (13 lat temu) |
Z nami od: 05-09-2010 Skąd: London |
A to zamawiam online,dzieki
![]() ...
|
Netta6 | Post #4 Ocena: 0 2013-03-20 12:55:55 (12 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2006 Skąd: Bridgwater |
Podpinam się pod temat.
Robiłam już setki odpraw ale z takim czymś się jeszcze nie spotkałam. ![]() Mieliście doczynienia z takim błędem? Poczekać i próbować ponownie czy dzwonić do nich? |
Post #5 Ocena: 0 2013-03-20 13:00:44 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Dwunasty | Post #6 Ocena: 0 2013-03-20 13:12:38 (12 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2013-03-20 12:55:55, Netta6 napisał(a): Mieliście doczynienia z takim błędem? Poczekać i próbować ponownie czy dzwonić do nich? Poczekaj albo spróbuj z innej przeglądarki. Cytat: 2013-03-20 13:00:44, ewa28300 napisał(a): Ryanair to nie jest normalna linia lotnicza. No niskobudżetowa. Ale ja osobiście nie narzekam na nich. |
AriaLia | Post #7 Ocena: 0 2013-03-20 13:18:29 (12 lat temu) |
Z nami od: 09-03-2013 Skąd: różnie |
Cytat: 2013-03-20 12:55:55, Netta6 napisał(a): Podpinam się pod temat. Robiłam już setki odpraw ale z takim czymś się jeszcze nie spotkałam. ![]() Mieliście doczynienia z takim błędem? Poczekać i próbować ponownie czy dzwonić do nich? Nie jestem pewna czy coś takiego mi się nie zdarzyło kiedy cofałam stronę. Tą strzałką w pasku na górze. Po którymś cofnięciu strona się jakoś tak podobnie wywaliła. Jeśli po odpaleniu ponownie strony przewoźnika nie nadal będzie informacja o błędzie, możliwe, że server im padł. Kiedyś Wizzar miał jakiś problem z serverem i też wyskakiwała inf. o błędzie, szybko ją przeprawili na informację o problemie z serverem. Po 12 h naprawili i mogłam zabukować bilet. Kochaj jak wola Twoja.
|
Post #8 Ocena: 0 2013-03-20 13:19:48 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
mama-f | Post #9 Ocena: 0 2013-03-20 13:27:21 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2013 Skąd: andover |
ja niestety do siebie to tylko ryanair'em :/ też z nimi już miałam... eh
It's good to be nice but it's better to be naughty!
|
Netta6 | Post #10 Ocena: 0 2013-03-20 13:55:34 (12 lat temu) |
Z nami od: 19-01-2006 Skąd: Bridgwater |
Często wyrzucało mi błędy przy kupnie biletów aczkolwiek nauczyłam się sobie z tym radzić. Jeśli chodzi o odprawę to takie kwiatki miałam po raz pierwszy.
Stronki nie cofałam strzałkami, więc to nie to. Wpisuję dane, klikam na odprawa i zonk. Poczekam, może to faktycznie serwery. |