Postów: 20 |
|
---|---|
Yarosh | Post #1 Ocena: 0 2011-02-10 14:23:24 (14 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2010 Skąd: Corby |
Hej,
Mam pytanie. Wróciliśmy wczoraj ze wczasów na "Kanarach" i została zagubiona nasza 1 walizka. Kobieta twierdzi, że to z powodu awarii na lotnisku kanaryjskim i że będzie znaleziona i nam przesłana. Ale syszałem, że możemy za każdy dzień zwłoki żądać odszkodowania-czy to prawda? A 2 pytanie co mamy zrobić jak ta walizka nie odnajdzie się? Jakie to będzie odszkodowanie i czego możemy się domagać i jak? Bardzo proszę o wszelkie cenne wskazówki. Z góry Dziękuję!!! |
annussia | Post #2 Ocena: 0 2011-02-10 14:46:17 (14 lat temu) |
Z nami od: 23-06-2010 Skąd: Chesterfield |
hej,
wszystko zalezy czy mialas wykupione dodatkowe ubezpieczenie. Jesli nie, to dostaniesz pieniadze tylko za zgubiony bagaz - jest standardowa stawka od kg. bla bla bla...
|
Yarosh | Post #3 Ocena: 0 2011-02-10 15:07:58 (14 lat temu) |
Z nami od: 26-05-2010 Skąd: Corby |
a jest jakieś odszkodowanie za oczekiwanie??
|
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2011-02-10 15:09:46 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Zgodnie z polisa, ktora masz wykupiona lub warunkami lini lotniczych. Musisz to sam sprawdzic.
Carpe diem.
|
Post #5 Ocena: 0 2011-02-10 16:10:42 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2011-02-10 16:33:09 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Wystarczy dobre ubezpieczenie turystyczne lub dodatkowe przywileje na karcie kredytowej. Niektore karty maja calkiem niezle dodatki tego typu.
Ale za opoznienie bagazu, gdy wracamy do domu, nie ma raczej odszkodowania, tylko za zgubienie. [ Ostatnio edytowany przez: Richmond 10-02-2011 16:39 ] Carpe diem.
|
piekar10 | Post #7 Ocena: 0 2011-02-10 17:13:00 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 08-06-2006 Skąd: Moja Wyspa |
No to już wiemy kto stoi za zgubionymi bagażami , mąż Dudzi , no dobra a teraz podaj jakiś kontakt dudzia.
1) Prawdziwi fceci nie jedzą miodu , prawdziwi faceci żują pszczoły ............2) Ponosze pełną odpowiedzialność za porady udzielane przez Richmond.
|
klarysa08 | Post #8 Ocena: 0 2019-01-21 12:17:33 (6 lat temu) |
Z nami od: 15-12-2016 Skąd: Londyn |
Na przyszłość - warto odpowiednio oznaczyć bagaż. Jest usługa Bezpieczny Bagaż. W ramach usługi bagaż oznaczany jest zawieszką z numerem do centrum alarmowego, informacją o nagrodzie i unikalnym ID, które pozwala usługodawcy zidentyfikować właściciela bagażu. Jak ktoś znajdzie - jest ogromne prawdopodobieństwo, że zwróci. Firma, która oferuje tę usługę pośredniczy w zwrocie bagażu więc my pozostajemy anonimowi. To mega wygodne. I działa niemal na całym świecie.
|
ZlotaPerla1 | Post #9 Ocena: 0 2019-01-21 13:31:34 (6 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-01-21 12:17:33, klarysa08 napisał(a): Na przyszłość ... Chyba na przeszłość ![]() Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
andyopole | Post #10 Ocena: 0 2019-01-21 14:27:34 (6 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Kilka ostatnich lotów to zawsze przygody z bagażami. Wynika to z przesiadek, opóźnień samolotów i zmian rezerwacji, a najczęściej z powodu bardzo krótkich czasów na przesiadkę. Ja zdążę się przesiąść a walizki nie. Dotąd zawsze wszystkie doganialy mnie nienaruszone następnego dnia. Rekord to cztery dni, wtedy lecialem na wesele a zostałem w sandalach i tshircie. Kupiłem wszystko, od garnituru po buty, koszulę i kosmetyki. Air Canada oddała wszystko co do grosza. Teraz napisałem claim do Lotu o odszkodowanie za opóźnienie ich samolotu tydzień temu. Zobaczymy co z tego bedzie.
|