Str 63 z 152 |
|
---|---|
greg1990 | Post #1 Ocena: 0 2016-12-20 21:06:37 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
A ja wyruszam w czwartek godzina 6 rano.
O 12 w południe prom. Również się nigdzie nie zatrzymuję. Richmond, gotman25 życzę szczęśliwej podróży! |
karjo1 | Post #2 Ocena: 0 2016-12-20 21:21:00 (8 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Wszystkim podrozujacym, spokojnych i dobrych tras, powodzenia !
|
greg1990 | Post #3 Ocena: 0 2016-12-20 21:56:20 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
Dzięki, mam pytanie czy na prom muszę coś drukować, czy wystarczy, że pokażę potwierdzenie na telefonie ?
|
karjo1 | Post #4 Ocena: 0 2016-12-20 21:59:10 (8 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Naogol wystarczy odczyt rejestracji w kamerce przy odprawie. Dla swietego spokoju zawsze mamy wydrukowana rezerwacje.
|
andyopole | Post #5 Ocena: 0 2016-12-20 22:18:14 (8 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2008 Skąd: Oregon |
Kiedys przyjechalem do Dover na ostatnia chwile bo na M11 byly jakies objazdy. Na terminalu bylo pusto, zadnych kolejek. Zanim podjechalem do okienka Pani miala juz dla mnie wszystko wydrukowane. Popedzilem na Gate, wjechalem na prom, zamkneli za mna klape i zanim wszedlem na poklad juz plynelismy.
![]() |
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2016-12-20 23:42:34 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Przed Dover korek tirow na 7 mil. Kolejka do kontroli paszportowej. Niedługo pomacham promowi bye bye. Moja wina, bo wracałam sie po dokumenty samochodu. Wyjedźcie wczesniej.
Carpe diem.
|
greg1990 | Post #7 Ocena: 0 2016-12-20 23:49:52 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
Dzięki za info.
Ja do Dover mam 4 godziny (tak podaje google maps) . Myślę wyjechać 6 godzin wcześniej. Prom o 12stej więc myślę że nie będzie korków jak wyjadę o 6 rano. Co do dokumentów samochodu to tylko V5C tak? Jadę pierwszy raz... |
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2016-12-21 03:29:27 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ubezpieczenie samochodu tez trzeba wziac ze soba.
Ja juz jestem w domu, w UK. Nie wpuscili mnie na prom. Powiedzieli, ze moj bilet wygasl o polnocy i moge kupic co najwyzej nowy. W obsludze klienta powiedzieli, ze moga mi zmienic ten bilet na inna date, ale jest wykluczenie na podroz 21-23 grudzien, wiec najwczesniejszy termin to 24 albo kupuje nowy bilet. Na dodatek nie zmieniaja na miejscu rezerwacji, tylko trzeba przejsc przez te sama gehenne w porcie jeszcze raz i dobic sie do budki lini promowych i tam niby ma zadzialac stary numer rezerwacji. W zwiazku z tym, ze nie musze nigdzie jechac, to grzecznie wrocilam do domu. A rano pociagne sprawe ze sprzedawca biletu, bo nie bylo mowy o wykluczeniach kiedy mozna podrozowac. Dosc sporo osob mialo dokladnie ten sam problem i widzialam, ze niektorzy kupowali nowe bilety. Kolejka do kontroli paszportowej byla na 40 minut czekania, a potem nagle przepuscili mase aut bez sprawdzania dokumentow. Potem druga kolejka do odprawy w liniach promowych, niektore dosc krotkie ogonki tez zajmowaly po pol godziny przez takich klientow jak ja. Carpe diem.
|
greg1990 | Post #9 Ocena: 0 2016-12-21 10:28:32 (8 lat temu) |
Z nami od: 04-03-2014 Skąd: Stoke On Trent |
Uuu współczuję.
To ja jednak wyjadę sobie z 3 godziny wcześniej zamiast 2, jak są takie przypały na promie... Dzięki za info odnośnie ubezpieczenia samochodu. Nie zabrał bym, bo bym nie wiedział... |
Richmond | Post #10 Ocena: 0 2016-12-21 11:04:50 (8 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Po rozmowie z Aferry i DFDS, przyznali mi racje, ze nie ma nigdzie na stronie informacji, ze to jest promcyjna taryfa, ma wykluczenia, itp. Zgodzili sie zmienic na zwykly bilet bez ograniczenia.
Nie chcieli dac zwrotu, tylko zmiane na przyszly termin do marca 2017. Wiem, ze byli tam inni Polacy, ktorzy mieli ten sam problem, wiec proponuje im dochodzic zwrotu pieniedzy u posrednika. Carpe diem.
|