Str 21 z 33 |
|
---|---|
Jess31 | Post #1 Ocena: 0 2010-04-19 17:48:51 (15 lat temu) |
Z nami od: 17-06-2008 Skąd: Coventry |
brytyjskie linie lotnicze zaczna latac z Londynu jutro po 19, przy czym uzaleznione jest to rowniez od tego czy i ktora przestrzen powietrzna bedzie otwarta
|
ela_42 | Post #2 Ocena: 0 2010-04-19 18:16:34 (15 lat temu) |
Z nami od: 21-06-2007 Skąd: Londyn |
od piatku nie mam pracy
![]() oby ta sytuacja w koncu sie unormowala |
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2010-04-19 18:39:33 (15 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2010-04-19 17:43:29, NIKA28 napisał(a): A ja mysle ze jak otworza to beda miec pewnosc ze jest ok tak sadze Kasa, kasa, kasa. Na razie jest nacisk na otwarcie przestrzeni powietrznej, bo linie lotnicze traca duze pieniadze. Carpe diem.
|
reivilo | Post #4 Ocena: 0 2010-04-19 19:14:44 (15 lat temu) |
Z nami od: 09-09-2007 Skąd: inąd |
no a ja mam zabukowany lot na piatek na slub syna ...i....czekam
Ludzie myślcie ....to nie boli !!
|
regenerate37 | Post #5 Ocena: 0 2010-04-19 19:32:23 (15 lat temu) |
Z nami od: 09-01-2010 Skąd: sutton bridge |
a jak to jest jk wciaz lotniska beda pozamykane?my mmy wylot z londynu 6maja powrot z warszawy 12maja,czy jst taka mozliwosc ze powiedzmy wizzair odda kase za bilety jesli lotniska wciaz beda pozamykane?
|
|
|
monisia_18_86 | Post #6 Ocena: 0 2010-04-19 21:26:20 (15 lat temu) |
Z nami od: 23-09-2009 Skąd: Newry |
nie wiem jak wizz air ale ryanair zwraca koszt biletu badz za darmo przebukowuje bilet na inny termin(mozna przebukowac bilet jezeli jeszcze nie jest sie odprawionym online)to wiem na 100% bo wczoraj przebukowywalam bilet i staralam sie o zwrot acha a jezeli nawet ktos odprawil sie online to jest mozliwosc zmiany daty wylotu ale albo telefonicznie badz na lotnisku w centrum obslugi klienta
I ryanair zawiesil loty do srody do godz 13 czasu polskiego |
MiMilewska | Post #7 Ocena: 0 2010-04-19 22:12:39 (15 lat temu) |
Z nami od: 12-06-2009 Skąd: Londyn |
Syn ma jutro lot Warszawa-Londyn o 12.25. Dzwonię na tą infolinię (22 351 94 92) jest sygnał i nikt nie odbiera, nie chcę dzwonić na tę 3,66zł. Nie orientujecie się jak to z lotami, dlaczego nie odbierają? to naprawdę irytujące.
|
Post #8 Ocena: 0 2010-04-19 22:18:44 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
evasta4 | Post #9 Ocena: 0 2010-04-19 22:21:24 (15 lat temu) |
Z nami od: 12-06-2008 Skąd: Hampshire |
Jedyna pociecha jest taka,ze mozna chociaz przebukowac lot na inny termin,bez ponoszenia dodatkowych kosztow.
No,jest to frustrujace,ale wplywu na ta sytuacje nie mamy.Ot, natura ![]() "(...)Ślubujesz mi uśmiech przy porannej kawie,parasol w deszczu i stokrotki na wiosnę(...)".
|
MiMilewska | Post #10 Ocena: 0 2010-04-19 22:23:15 (15 lat temu) |
Z nami od: 12-06-2009 Skąd: Londyn |
Cytat: 2010-04-19 22:18:44, prosiak napisał(a): MiMilewska sprawdz tutaj ja juz sobie polatalem:-Y moj jutrzejszy lot odwolany:-W wcześniej widziałam tylko na 19 ![]() Dodzwoniłeś się na tę infolinię? Bo naprawdę, rozumiem zajęta, ale dzwonię tam kilka godzin i są sygnały, mogę ich puścić 30 a nikt nie odbierze a za minutę od razu zajęta linia. Szkoda mi marnować 3,66zł za minutę zakładając, że rozmowa potrwa 10 minut bo pani będzie przeciągać. @evasta4 nie wiem czy tak darmo. Infolinia nie jest tania. [ Ostatnio edytowany przez: MiMilewska 19-04-2010 22:24 ] |