

Str 4 z 9 |
|
---|---|
anneczka | Post #1 Ocena: 0 2009-01-02 11:59:38 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
dzięki marcheweczka
![]() W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
michal1985 | Post #2 Ocena: 0 2009-01-02 12:24:17 (16 lat temu) |
Z nami od: 16-08-2008 Skąd: Nottingham |
Cytat: 2009-01-02 10:08:23, anneczka napisał(a): skasowałam ten opis bo był źle odbierany!!! no a poza tym ani razu nie zasugerowałam nawet ze jestem biedna itp...jestem osobą która rozsądnie stara wydawac sie pieniąde, tylko tyle..... czemu od razu skasowalas podpis,uwazam z jest/byl bardzo madry bo taka jest prawda ze bogaty zawsze narzeka ze ma malo kasy,co innego osoba o srednim zyciu materialnym czy osoba biedna tacy ludzie doceniaja to co maja.Tylko dziwnie zabrzmialo Twoje pytanie ze taka suma to duzo za oponki,przy tym jak przegladalem dzial moto i tam napisalas jakie masz auto.Wiec sorki ale troszke dziwnie to brzmi jak ktos daje za autko okolo 5 kolek a zastanawia sie nad 300-400funtami i swoim bezpieczenstwem.Pamietaj ze te oponki mozesz pozniej sprzedac i jakas czesc kaski odzyskac.W kazdym badz razie zazdroszcze Ci pobytu w Polsce i mozliwosci zbaczenia kochanego sniegu ![]() ![]() |
anneczka | Post #3 Ocena: 0 2009-01-02 12:29:31 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
dodaj jeszcze 3 tyśki
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
michal1985 | Post #4 Ocena: 0 2009-01-02 12:36:56 (16 lat temu) |
Z nami od: 16-08-2008 Skąd: Nottingham |
No to za taka kaske to pewnie igelka stan i maly przebieg.A sharanik fajna furka mialem przyjemnosc kiedys takim autkiem podrozowac.Bedzie Wam dlugo sluzyl a dla rodzinki to idealny wybor
![]() |
krakn | Post #5 Ocena: 0 2009-01-02 15:11:44 (16 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
aaa tam gdzie nietypowe, masz sharana to musisz mieć podobne jak ja, ja mam toyota PreviaII 2004 bardzo podobny wyglądem i ciężarem, po prostu musisz mieć opony z indexem wagi 97-99, czyli lekko wzmocnione boki, ja kupiłem letnie michelin energy za 400 funtów komplet, cichutkie i bardzo dobrze trzymają sie drogi, a po przebiciu śrubą można jeździć przez kilka dni
![]() Serwis na Batersea sw11. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
anneczka | Post #6 Ocena: 0 2009-01-02 22:43:30 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
Mały przebieg i diesel!!!
Auto super wygodne, polecam kazdemu choć na początku nie byłam do niego przekonana, wolałam tourana ![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: anneczka 03-01-2009 00:22 ] W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |
pronet3 | Post #7 Ocena: 0 2009-01-13 19:57:07 (16 lat temu) |
Z nami od: 13-01-2009 |
A wogóle to jak byście mieli takie opony Opony Letnie Goodyear NCT5nawet letnie to byście nie mieli zadnego problemu z jazda nawet w zime!! pozdrawiam
![]() [ Ostatnio edytowany przez: pronet3 13-01-2009 19:57 ] |
krakn | Post #8 Ocena: 0 2009-01-13 22:03:25 (16 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
hm, a to dlaczego?
wiesz jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. opony wielosezonowe byly dobre w stanie wojennym i w polonezie. Teraz sa opony specjalizowane i robia to co powinny najlepiej, letnie sa po to ze jak jest cieplo i sie mocno nagrzewaja to sie nie kleja do asfaltu, oraz maja tak sprofilowane rowki by odprowadzać jak najwiecej i najszybciej wode, nie bryje Inaczej jest w zimowych, sa miększe maja szerszy bieżnik tak wyprofilowany by właśnie wrzynać sie w śnieg a miększa guma jest przystosowana do "klejenia sie" i to jest udowodnione i szkoda o tym gadać, ja tez mam letnie michelin energy i michelin enrgy EX w dużym samochodzie, niby maja charakterystykę pozwalając jeździć do 0C ale czuje się ze nie jest to to samo, Można wmawiać sobie i innym, można oszukiwać nawet samego siebie ale fizyki sie nie da, moja idea jest taka że pogrzeb kosztuje wiecej a wy sobie robta co chceta, tylko daleko odemnie ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
michal1985 | Post #9 Ocena: 0 2009-01-13 22:20:25 (16 lat temu) |
Z nami od: 16-08-2008 Skąd: Nottingham |
Cytat: 2009-01-13 22:03:25, krakn napisał(a): hm, a to dlaczego? wiesz jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. opony wielosezonowe byly dobre w stanie wojennym i w polonezie. Teraz sa opony specjalizowane i robia to co powinny najlepiej, letnie sa po to ze jak jest cieplo i sie mocno nagrzewaja to sie nie kleja do asfaltu, oraz maja tak sprofilowane rowki by odprowadzać jak najwiecej i najszybciej wode, nie bryje Inaczej jest w zimowych, sa miększe maja szerszy bieżnik tak wyprofilowany by właśnie wrzynać sie w śnieg a miększa guma jest przystosowana do "klejenia sie" i to jest udowodnione i szkoda o tym gadać, ja tez mam letnie michelin energy i michelin enrgy EX w dużym samochodzie, niby maja charakterystykę pozwalając jeździć do 0C ale czuje się ze nie jest to to samo, Można wmawiać sobie i innym, można oszukiwać nawet samego siebie ale fizyki sie nie da, moja idea jest taka że pogrzeb kosztuje wiecej a wy sobie robta co chceta, tylko daleko odemnie ![]() dobrze gada,polac mu ![]() ![]() ![]() |
anneczka | Post #10 Ocena: 0 2009-01-13 23:22:00 (16 lat temu) |
Z nami od: 20-09-2007 Skąd: Staffordshire |
decyzja juz podjęta, zdecydowaliśmy sie na nowe opony zimowe!!
W czym Ja kuleje TY możesz być ASEM.....i na odwrót
![]() |