MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Prośba o przetłumaczenie

« poprzednia strona

Strona 4 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 4 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Samurajka

Post #1 Ocena: 0

2012-11-26 15:15:59 (13 lat temu)

Samurajka

Posty: 3554

Kobieta

Z nami od: 14-08-2010

Skąd: Marden

Mam ogromna prosbe,aby ktos sprawdził co naskrobalam do southeastern.Czy to ma rece i nogi :-]

I started my journey in Staplehurst(17.51) going to London Charning Cross.I did buy 2 return tickets 21.90 each (tickets numbers...)When we arrived to the station on our way back (23.20) there was an accident.The police blocked the platfor and one of your team member told us that our train is cancelled,suggested to take a train to London Bridge and then to Staplehurst.We took a train from London Bridge and in Tonbridge we supose to change to Staplehurt,but we missed the train cos of delay in London Charing Cross.Your team member suggested us to take a taxi.It was before 2.00 after midnight.I spent 100 to get home.I am sending you a taxi receipt.I want my money back,I tried to catch a train on time at 23.40
100 its a lot of money,I had to spend half of night trying to catch a taxi,now I am ill cos of cold and rain.
I hope the reimbursement of taxi, if you do not get the money, I will be forced to bring the case to the court

Your Sincerely


Z gory dzieki
Nadzieja, to matka tych, którzy nie boją się rzucać myśli w daleką przyszłość. :*

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

jotkadakotka

Post #2 Ocena: 0

2012-11-26 19:15:31 (13 lat temu)

jotkadakotka

Posty: 1703

Kobieta

Z nami od: 05-12-2008

Skąd: Poole

W sumie wszystko poprawnie, może trochę niegrzecznie...

Tylko niestety marne szanse, że tą kasę dadzą :(
Zwrócą tylko równoważność biletów.


" Levels of compensation
Day tickets

If your journey is delayed by between 30 and 59 minutes, we'll compensate you to the value of 50% of the fare for the portion of your journey affected by the delay.

If your journey is delayed by between 60 and 119 minutes, we'll compensate you to the value of 100% of the fare for the portion of your journey affected by the delay.

If your Journey is delayed by 120 minutes or more we will compensate you to the value of 100% of the return journey.

For weekly and longer season ticket holders"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 4 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,