MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zupki chińskie Vifon - Spisek, pół żartem pół serio.

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 6 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

franklyn

Post #1 Ocena: 0

2010-04-08 15:04:07 (15 lat temu)

franklyn

Z nami od: 27-05-2007

Witam, wszystkich.
Chyba odkryłem spisek. Spisek przeciwko nam - Polakom.

Z racji tego, iz jestem wielkim amatorem chińszczyzny sprzedawanej w torebkach a produkowanej przez polska firmę VIFON, zauważyłem, dziwna praktykę tej firmy. Zupka chińska, zakupiona w byle jakim polskim sklepie(czyli taka która pochodzi z jakiegoś tam hurtowego importu) np. taka jakaś kurczakowa (łagodna), ma w środku dwie torebki. Jedną dużą, drugą małą. Ta duża to jakas przyprawa w proszku (pewnie ten sproszkowany kurczak) a druga mniejsza to chyba tłuszcz tego kurczaka.

Jakiez było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem taką samą zupkę chińską w sklepie Tesco na polskiej półeczce.(identyczny smak - flavour jak kto woli ;)) Zupka wygląda inaczej, ma tam jakieś Anglojęzyczne napisy, ładniejsze opakowanie i w ogóle wygląda gites. Jest też oczywiście sporo tańsza niż, w jakimkolwiek polskim sklepie.Najprawdopodobniej zupka pochodzi z jakiegoś poważnego importu "Tesco". Zanabyłem sobie taką oto zupkę. Przyszedłem do domu, postanowiłęm wszamać i wieeelce się zdziwiłem.

W środku, były równiez dwie torebki, jedna ze sproszkowanym kurczakiem, to ta duża, oraz kolejna DUŻA z tłuszczem kurczakowym.!!

Czuje się oszukany przez firmę VIFON!! I Pytam DLACZEGO!!! CHOLERA DLACZEGO my Polacy zawsze jesteśmy waleni w nasze tyłki!!!