teraz myślimy aby wziąć tel stacjonarny z Virgin. za 40 funtów oferują 800 minut do wykorzystania, również za granicę i na tel komórkowe za granicą.
[ Ostatnio edytowany przez: madlen73 30-09-2007 16:38 ]
Str 3 z 3 |
|
---|---|
madlen73 | Post #1 Ocena: 0 2007-09-30 16:27 (18 lat temu) |
Z nami od: 27-08-2007 Skąd: Cheltenham |
Mój chłopak ma kontrakt w o2 wzięty z CPW i aby zmienić lub przerwać kontrakt podali mu nr do o2 pod który należy zadzwonić aby to zrobić. w CPW powiedzieli, że oni się tym nie zajmują, tylko należy się zwrócić bezpośrednio do operatora.
teraz myślimy aby wziąć tel stacjonarny z Virgin. za 40 funtów oferują 800 minut do wykorzystania, również za granicę i na tel komórkowe za granicą. [ Ostatnio edytowany przez: madlen73 30-09-2007 16:38 ] |
Jaromir | Post #2 Ocena: 0 2007-10-01 16:06 (18 lat temu) |
Z nami od: 26-08-2007 Skąd: North Shields |
Witam ponownie. Wlasnie dostalem odpowiedz z O2 takiej tresci(na moja prosbe anulowania kontraktu) -
Thanks emailing us and I'm sorry you want to cancel your contract. We sent text messages to our customers on 28 August 2007 telling that they'll be charged for Non Geographic Numbers (NGNs) after 28 September 2007. We gave them 30 days notice until 28 September 2007 to cancel their contracts without paying any termination charges. As you didn't contact us within this period, we're unable to cancel your without applying the termination charges. If you still want to cancel your contract, please reply to this email and we'll then set your account cancellation. Please note no other Service Provider in the UK includes the Non Geographic Numbers (NGNs) as inclusive allowance. We're the last operator to remove them from inclusive allowance. Please understand you can't get them included in any other network. I hope you'll find this information useful. If there's anything else we can do for you, please reply to this email. You can also visit our online help centre at: http://www.o2.co.uk/help Important - When you email us please provide: your date of birth, postcode and mobile number as it helps us answer your query faster. Jak widac wynika z tego,ze mialem okreslony czas na darmowe anulowanie kontraktu. Problem w tym,ze nie pamietam,aby w smsie od nich byla ta informacja,a smsa owego niestety niechybnie usunalem, wiec teraz mam problem. W kazdym badz razie,czy uwazacie,ze te dwa dni poslizgu moga o wszystkim zadecydowac.Ma ktos moze pomysl jak to ominac? Bede probowal mimo wszystko pisac do nich,ale moze ktos ma jakies pomysly? Dzieki wielkie. |
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2007-10-01 16:36 (18 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Punkt 10.3 w umowie.
Carpe diem.
|
Jaromir | Post #4 Ocena: 0 2007-10-02 19:10 (18 lat temu) |
Z nami od: 26-08-2007 Skąd: North Shields |
Dzieki Richmond. Wczoraj znow do nich napisalem, powolujac sie na ten punkt. Zobaczymy co z Tego bedzie?
|
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2007-10-02 19:35 (18 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Nie jestem pewna czy dobrze Ci doradzilam, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.
Carpe diem.
|
|
|
Post #6 Ocena: 0 2007-10-16 07:20 (18 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #7 Ocena: 0 2007-10-16 09:42 (18 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
kasia22londyn | Post #8 Ocena: 0 2008-03-02 20:44:40 (17 lat temu) |
Z nami od: 02-03-2008 |
Dear Sir or Madam, I am writing to request cancellation of my contract, mobile phone number 07784997048, as a result of the notice given by yourselves regarding new charges for certain phone numbers. I was using an 0845 numbers to call abroad regularly which is specifically why I got o2 contract. According to the Terms and Conditions, if there are any changes made to the charges, I am entitled to alter or cancel my contract. I am requesting my contract to be cancelled, taking this letter as the required 30 days notice. I therefore expect to make one last payment on or around 22.10 07, after which I will cancel the direct debit. Please note this letter has been sent recorded delivery and a copy has been retained by myself. Thank you Yours faithfully Lukasz Mateusz Mazur-date of birht 07.02.1984 My adress:45 Mayfield Gardens W7 3 RB London My number:07784997048 Account number 1003562479 Bill number 1003562479,0026 |
janasek700 | Post #9 Ocena: 0 2008-03-02 22:01:14 (17 lat temu) |
Z nami od: 05-09-2007 Skąd: sheffield |
ja dzwonię do polski za0,5pi pól piiii.A robię to tak. Mam O2 i 500 darmowych minut w ramach "free call" w obrębie kodu pocztodwgo gdzie mieszkam. Następnie wchodzę na stronę www.18185.co.uk wypełniam formularz "online"(swoje dane nr. tel. nr. konta itd.).Mogę zarejestrować dwa numery kom. gdy wyślę form. dostaję na skrzynkę numer dostępowy który wybieram w ramach "free call" apotem po paru słowach miłej pani wybieram domowy(0,5 pi/min.) lub kom.(6 pi/min.)
![]() ![]() nie pomoże puder ani róż gdy dupa stara już
|