Str 3 z 3 |
odpowiedz | nowy temat | Regulamin |
ZlotaPerla1 |
Post #1 Ocena: 0 2021-02-22 10:36:26 (4 lata temu) |
 Posty: n/a
Konto usunięte |
Cytat:
2021-02-22 09:53:11, Richmond napisał(a):
Mnie tez szokuja ceny samochodow w PL, w stosunku do zarobkow. Ceny aut poszly niezle do gory, watpie, zeby pensje urosly o taki sam procent.
Mnie szokują ceny i przebiegi samochodów w tych cenach - taki przebieg 198.900 km. to z wykrzyknikiem super auto.  Trzech nas w jednym ciele: Anioł, Diabeł i JA
|
 
|
 |
|
|
Wielim |
Post #2 Ocena: 0 2021-02-22 10:42:20 (4 lata temu) |
 Posty: 7584
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Jak jeszcze chcesz kupic diesla to poszukaj w rejonie Londynu, ceny samochodów w Londynie z tym silnikiem spadają dramatycznie przez rozszerzenie strefy ulez na caly London , praktycznie do m25 i koszt £12.50 dziennie a kilka obszarów ktore sie nie łapią będą w Greater London Border za £5.50 dziennie
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #3 Ocena: 0 2021-02-22 10:50:43 (4 lata temu) |
 Posty: 29538
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ta ostatnia oplata to jest tylko propozycja, ktora nie zostala zatwierdzona.
https://www.onlondon.co.uk/is-a-greater-london-boundary-charge-for-entering-the-capital-likely-to-be-introduced/
Ale fakt, ze diesle w Londynie beda na wyprzedazy. Moja kolezanka bedzie musiala pozbyc sie swojego z 2014r, przebieg ledwie 36tys mil. Na jej szczescie jest w PCP i bedzie mogla go oddac wczesniej w ramach VT. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
Wielim |
Post #4 Ocena: 0 2021-02-22 11:04:14 (4 lata temu) |
 Posty: 7584
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Jak spłaciła polowe umowy to moze oddac bez zadnych pytań. Ta druga opłata to propozycja ale zapewne wejdzie , rozszczerzenie ulez tez mialo byc propozycja , na poczatku do granic A406 a okazalo sie ze bedzie sięgać do granic M25 . Congestion charge w centrow juz jest od 7 do 22 przez 7 dni w tygodniu bo miasto to bankrut.samo TFL jest zadluzone na miliardy funtow a to dopiero poczatek [ Ostatnio edytowany przez: Wielim 22-02-2021 11:06 ]
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #5 Ocena: 0 2021-02-22 11:14:10 (4 lata temu) |
 Posty: 29538
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
ULEZ nie rozlewa sie do M25, tylko do obwodnic wewnetrznych. Ze strony TfL:
"From 25 October 2021, the existing central London Ultra Low Emission Zone (ULEZ) will expand to create a single larger zone bounded by the North Circular Road (A406) and South Circular Road (A205). The North and South Circular Roads themselves are not included in the zone."
Mapa: https://lruc.content.tfl.gov.uk/simple-map-of-ulez-expansion-area.pdf
Nawet LEZ nie siega do M25. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
|
Wielim |
Post #6 Ocena: 0 2021-02-22 11:34:52 (4 lata temu) |
 Posty: 7584
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Tak mialo byc ale itv pokazalo ostatnio nową mapke , na polnocy jedna z dzielnic dochodzi do samego M25 tylko nie wiem czy ma to wejsc 21 roku czy poczekaja z rok z tym , na wschodzie tez , na południu I zachodzie niewiele brakuje , a po wprowadzeniu Greater London wszedzie bedzie juz w obwodzie m25 oplata [ Ostatnio edytowany przez: Wielim 22-02-2021 11:37 ]
|
 
|
 |
|
Richmond |
Post #7 Ocena: 0 2021-02-22 11:51:53 (4 lata temu) |
 Posty: 29538
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Dopoki cos nie jest zatwierdzone, to tylko propozycje i plotki. Na dzien dzisiejszy, planowane rozszerzenie ULEZ jest jak wyzej, do wewnetrznych obwodnic.
To zostalo ogloszenie pare lat wczesniej, wiec jakiekolwiek przyszle zmiany, tez beda ogloszone duzo wczesniej.
A po drodze beda jeszcze wybory na burmistrza Londynu i wiele moze sie zmienic. Carpe diem.
|
 
|
 |
|
Wielim |
Post #8 Ocena: 0 2021-02-22 13:09:00 (4 lata temu) |
 Posty: 7584
Z nami od: 03-09-2013 Skąd: Londyn |
Niekoniecznie zmiany musza byc oglaszane z takim wyprzedzeniem, zobacz congestion charge , wydluzyli czas cc z 7 do 7 pon- pt do 7-22 7 dni w tygodniu jednoczesnie podnoszac cene o 30% praktycznie z dnia na dzien , nie bylo zadnych pytań, propozycji czy badan opinii , zrobiono to praktycznie zaraz po poluzowaniu restrykcji po pierwszym lockdownie bo TFL to bankrut
|
 
|
 |
|