Witam
Wiem,ze są tu osoby , ktore latają na moto.Ponieważ wybieram sie w grudniu z Londynu do Peak District, musze kupic rekawice zimowe ( wielosezonowki mam ,ale marzną ręce). Lub hm...takie mufy ? czy jak to sie nazywa na kierownice, w które się ręce wkłada.Nie wiem co lepsze na trasę ? Oczywiście cos z Goretex może tez,byc choc drogi.
Jesli ktos ma jakies doswiadczenia praktyczne,chetnie poslucham
2020-11-28 17:08:15, ListyzNarnii napisał(a): Witam
Wiem,ze są tu osoby , ktore latają na moto.Ponieważ wybieram sie w grudniu z Londynu do Peak District, musze kupic rekawice zimowe ( wielosezonowki mam ,ale marzną ręce). Lub hm...takie mufy ? czy jak to sie nazywa na kierownice, w które się ręce wkłada.Nie wiem co lepsze na trasę ? Oczywiście cos z Goretex może tez,byc choc drogi.
Jesli ktos ma jakies doswiadczenia praktyczne,chetnie poslucham
Biorąc pod uwagę brytyjskie mrozy to naprawdę trzeba coś porzadnego. Tu może nie ma mrozów ale czasem wieje tu lepiej niz w kieleckim.
W tej sytacji poleciłbym uniwersalne RĘKAWICE podgrzewane na baterie.
冬季加热手套 Winter Heated Gloves
Membrana nie tylko sprawia, że rękawice są w 100% wiatroodporne, ale także odprowadzają pot ze skóry, utrzymując ręce w suchości przez cały czas.
Elementy grzewcze znajdują się na palcach i na grzbiecie dłoni.
Każda rękawica jest zasilana trzema bateriami AA, które mogą działać do 10 godzin.
Opis techniczny:
5 trybów ogrzewania
Wodoodporne, wiatroszczelne
Stylowy wygląd
Wygodna podszewka wewnętrzna
Aplikacja antypoślizgowa na dłoni
Kieszeń na zamek błyskawiczny na uchwyt baterii
Łatwa obsługa
Powierzchnia na końcu palca wskazującego i kciuka do sterowania urządzeniami dotykowymi
Ściągacz w okolicy nadgarstka i na końcu obszycia rękawicy
Baterie: 1 para = 6 x bateria AA
Tryby: czerwony 55 ° C (100% mocy - wytrzymałość max. 3 godziny) zielony 50 ° C (80% mocy - wytrzymałość max. 4 godziny) niebieski 45 ° C (60% mocy - wytrzymałość max. 6 godzin) biały 40 ° C (40% mocy - wytrzymałość max. 8 godzin) żółty 35 ° C (20% mocy - wytrzymałość max. 10 godzin)
czerwony 55 ° C (100% mocy - wytrzymałość max. 3 godziny)
zielony 50 ° C (80% mocy - wytrzymałość max. 4 godziny)
niebieski 45 ° C (60% mocy - wytrzymałość max. 6 godzin)
biały 40 ° C (40% mocy - wytrzymałość max. 8 godzin)
żółty 35 ° C (20% mocy - wytrzymałość max. 10 godzin)
Żywotność baterii: do 10 godzin
Materiał zewnętrzny: 100% poliester
Materiał wewnętrzny: 100% poliester
Waga (rozmiar M): bez baterii 109 g / z baterią 207 g
Opakowanie nie zawiera baterii
czerwony 55 ° C (100% mocy - wytrzymałość max. 3 godziny)
zielony 50 ° C (80% mocy - wytrzymałość max. 4 godziny)
niebieski 45 ° C (60% mocy - wytrzymałość max. 6 godzin)
biały 40 ° C (40% mocy - wytrzymałość max. 8 godzin)
żółty 35 ° C (20% mocy - wytrzymałość max. 10 godzin)
Tak odemnie: jadąc motorem zima, czasem warto zwolnić o jakieś 20-40km/h i zrobi sie naprawdę ciepło.
Rekawice nadaja sie nie tylko do podrózy do Peak District nadają się wszedzie na motor na narty czy snowboard. Nadaja sie rowniez do zimowych prac ogrodowych.
Sa juz buty i całe kombinezony, czapki, kaski, szaliki i inne gadgety podgrzewane elektrycznie.
Ja na przykład nie lubie zimna, ale też wręcz nienawidzę sie grubo ubierać. Czuje ze niedługo bede chodził z wielkim akumulatorem gdzieś w plecaku i sie dogrzewał zimą w krutkim rękawku. Hahah
Ja sobie nie radzę z kontrolą gazu w grubszych rękawicach - wzięłam raz do pracy na próbę i się wymęczyłam przez tylko 15 min. - miałam swoje normalne w torbie - może najpierw wypróbuj lokalnie jak kupisz - szczerze to za dużo czasu nie zostało, a pogoda coraz „piękniejsza” jak na angielską zimę przystało ⛈🌬❄
Odesłałem już 2 pary.Jedne dobrze lezały na dłoni,ale palce za dlugie,poza tym nic nie chronily od lekko mroznego wiatru.Tych podgrzewanych Od ROTAREDOM nie znlazlem no chyba ,ze chodzi o takie za ponad 200 f ?