MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Jak często latacie do PL?

 

Postów: 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Sonmii

Post #1 Ocena: 0

2020-07-03 02:09:18 (4 lata temu)

Sonmii

Posty: 29

Kobieta

Z nami od: 08-10-2018

Skąd: Aberystwyth

Cześć,
Wiem, że niektórym ten temat może wydawać się wręcz śmieszny, ale ryzykuję :) Studiuję w UK i pracuję sobie w kawiarni, umowa 0h, więc nie mam żadnego problemu dostać wolne - kiedy chcę to biorę i zabieram się do Polski.
Zamierzam zostać tu na magisterkę, ale w tym czasie chciałabym już znaleźć pracę w swoim sektorze, a więc part-time lub full-time w marketingu. Do Polski latam dość często (co 3-4 miesiące), na regularne badania i po wypisanie leków niedostępnych w UK, do dentysty (moje zęby to żart i wydaje na nie fortunę). Wiem jak wyliczyć płatny urlop, ale zastanawia mnie praktyka.
---
Jak często udaje wam się polecieć do Polski pracując na etacie? Czy wasi pracodawcy ściśle trzymają się tylko przysługującego holiday leave czy w uzasadnionych przypadkach godzą się na unpaid leave np. w celu wizyt u lekarza za granicą? Nie mówię tu o wyjazdach na miesiąc, ale chociażby ten tydzień żeby załatwić możliwie wszystkie badania. :-(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

galadriel

Post #2 Ocena: 0

2020-07-03 06:06:45 (4 lata temu)

galadriel

Posty: 14700

Kobieta

Z nami od: 29-01-2009

Skąd: Lothlorien

Ja tak latalam na poczatku pobytu w Uk. Co 3 m- ce w Pl. teraz jakos rzadziej. Zawsze na kontrakt pracowalam i nie bylo zadbego problemu z urlopami. Na poczatku roku zwykle planowalam, zreszta to bylo po linii jak kadry sobie zycza.
Magowie byli ludźmi cywilizowanymi, o wysokiej kulturze i wykształceniu. Kiedy mimowolnie stali się rozbitkami na bezludnej wyspie, natychmiast zrozumieli, że najważniejszą rzeczą jest zrzucenie na kogoś winy. Ostatni Kontynent, Terry Pratchett