MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

MOJE NIEPOKOJE...KORONAWIRUS

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 571 z 1206 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 570 | 571 | 572 ... 1204 | 1205 | 1206 ] - Skocz do strony

Str 571 z 1206

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Kanonier30

Post #1 Ocena: +1

2021-05-25 13:35:09 (4 lata temu)

Kanonier30

Konto usunięte

@Jurek wchodzi w przywoływanie argumentacji naukowej, medycznej i dla mnie jest to zbyt duża trudność. Nie jestem w stanie zweryfikować tych danych, ani poznać nazewnictwa. Nie jestem ani farmaceutą, ani lekarzem, ani ratownikiem medycznym ... . Równie dobrze w odpowiedzi mógłbym wstawiać obszerne cytaty z 'The Lancet' i okraszać swoim komentarzem.
Jesteś zdecydowany, aby się nie szczepić. Stwierdzenie faktu. Twoja decyzja, a mi nic do tego. Uważam, że każdy ma prawo podjąć decyzję, zwłaszcza dotyczącą własnego ciała, zdrowia.
Natomiast, że już doprawiasz mi mordę 'szczęśliwego idioty' co to zaszczepił się, bo dała mu przykaz władza lub czuję się bezpieczny i w ogóle 'cud, miód i orzeszki' - to trochę nadużywasz wzajemnego szacunku. Przynajmniej z mojej strony jest zawsze szacunek do osób, które nie wyśmiewają, nie szydzą z innej osoby na tym Forum. Dlatego czytam Twoje wpisy, a czy się z nimi zgadzam, to mniejsza.
-----
Natomiast, długo nie sądziłem, że trzeba będzie napisać to na tym Forum. Kilka wpisów odnosi się bezpośrednio do mnie. To są aroganckie, personalne docinki i zwyczajne 'rzucanie fekaliami' w nadziei, że zawsze się coś przylepi. Tymczasem z mojej strony nie było bezpośredniego odniesienia się do nikogo. Oprócz powyższej opinii do Jurnego Jurka.
-----
Zachęcam aktywnego w tym wątku Moderatora, aby - oprócz propagowania swoich poglądów - raczył zwracać uwagę na Regulamin Forum, a nie jedynie kontentował się poklaskiem dla własnej próżności.