MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zaginięcie przesyłki w Royal Mail

« poprzednia strona

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 3 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Marta2509

Post #1 Ocena: 0

2017-09-29 09:10:47 (7 lat temu)

Marta2509

Posty: 1769

Kobieta

Z nami od: 06-04-2016

Skąd: Kent

A probowales numer przesylki wpisywac na Polskiej Poczcie na sledzeniu?
Wiem ze to brzmi absurdalnie ale moja przesylka wedlug sprzedawcy w UK miala byc dostarczona kurierem, na stronie pisalo 'delivered to collection point-customer notified', dzwonilam do sprzedawcy-kazal zadzwonic do kuriera, dzwonilam do kuriera to kazal zadzwonic do sprzedawcy... nikt nic nie wiedzial, awizo tez nikt nie zostawil a niby 'delivered'. W koncu po sprawdzeniu wszystkiego co mozliwe weszlam na strone Poczty Polskiej, wpisalam numer i przesylka sobie lezala w Urzedzie Pocztowym. Sprobuj, moze akurat http://emonitoring.poczta-polska.pl/ . Nawet bylo tam wyszczegolnone o ktorej i kiedy przesylka opuscila UK, kiedy dotarla do Wa-wy, pozniej do Zabrza , pozniej gdzies tam a pozniej dopiero do mojego miasta...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xgutti

Post #2 Ocena: 0

2017-09-29 13:58:40 (7 lat temu)

Xgutti

Posty: 14

Z nami od: 28-06-2006

Próbowałem już wszystkiego ale niestety ponownie nigdzie nie ma tej przesyłki :( kontaktowałem się z RM twierdzą to samo co wcześniej że przesyłka została wysłana do GLS i z nimi proszę się kontaktować, pewnie za tydzień znowu pojawi się w sortowni RM i ponownie ją wyślą do GLS. Reklamację można złożyć dopiero 20 dni po planowanej dostawie czyli 14 października i dopiero wtedy może zaczną ustalać co nie jest nie halo jeśli tak krąży.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xgutti

Post #3 Ocena: 0

2017-10-15 04:48:13 (7 lat temu)

Xgutti

Posty: 14

Z nami od: 28-06-2006

Już trzykrotnie przesyłka była wysyłana z sortownia RM do GLS Polska i po tygodniu wraca do RM. Reklamacje można złożyć dopiero 20 dni od terminu nie dostarczenia więc puki co to paczka wędruje pomiędzy sortowniami RM i GLS.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

FireWire

Post #4 Ocena: 0

2017-10-15 07:55:43 (7 lat temu)

FireWire

Posty: 346

Mężczyzna

Z nami od: 13-05-2016

Skąd: Inverness

Ja miałem sytuację z listem poleconym, ubezpieczonym, wysyłanym z UK do PL. List nie dotarł do adresata. List śledziłem przez tracking na stronie Royal Mail oraz przez GLS. Z informacji jakie uzyskałem po ok 40 min oczekiwania na operatora na infolinii GLS, że oni obsługują tylko listy polecone. I mój list nie został doręczony, bo został przekazany do punktu odbioru GLS - to coś w stylu odbioru w punkcie - np w sklepie osiedlowym czy czy kiosku Ruchu. Adresat ani ja nie zostaliśmy poinformowani, że list będzie tam przekazany, bo na liście nie umieściłem numeru, bo nie spodziewałem się, że kurier nie przyjedzie na wskazany adres.
Pracownik infolinii GLS poinformował mnie, że list został przekazany po iluś tam dniach do GLS UK i że jest u mnie. U mnie go nie było, więc GLS PL sugerował kontakt z GLS UK. Nie miałem czasu potem się tym zająć. Po ok miesiącu zaszedłem do RM, zapytałem gdzie jest mój list, dostałem formę i za jakiś czas wrócił do mnie mój list.
Wybierasz się do UK - potrzebujesz numer UK? wyślę Ci kartę sim za darmo do PL. Kontakt PW.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Xgutti

Post #5 Ocena: 0

2017-11-06 11:24:50 (6 lat temu)

Xgutti

Posty: 14

Z nami od: 28-06-2006

Finał
Paczka wysłana 18 września w Royal Mail Aberdeen dzisiaj 06 listopada została dostarczona przez firmę kurierską GLS.
Przez ten czas czterokrotnie RM wysyłał paczkę do GLS która po tygodniu czy dwóch wracała do magazynu RM aż ostatecznie trafiła do mnie tylko niestety puste pudełko, bez zawartości jaką był telefon. Waga paczki w dniu wysyłki 0,6 kg na etykiecie RM a waga paczki w dniu dostawy 0,1 kg na etykiecie GLS. Tak więc telefon został mi skradziony w Royal Mail. Pudełko znajdowało się w worku foliowym RM bez śladów próby otwarcia tak więc kradzieży dokonano w Royal Mail.
Ale to jeszcze nic, przesyłka została dodatkowo ubezpieczona na 250 funtów i po złożeniu reklamacji, RM wypłacił rekompensatę za zagubienie paczki w kwocie 50 funtów plus zwrot kosztów wysyłki podając że nie mogę otrzymać ubezpieczenia 250 funtów na jakie była ubezpieczona paczka a jedynie 50 funtów bo tylko tyle zwracają w przypadku gdy wysyłany jest telefon. Inkasują dodatkową kasę za ubezpieczenie wiedząc że w środku jest telefon a następnie w razie zaginięcia czy kradzieży zwracają marne 50 funtów.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #6 Ocena: 0

2017-11-06 12:21:44 (6 lat temu)

Richmond

Posty: 28858

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jakie jest uzasadnienie w warunkach umowy ubezpieczenia?

Telefon podpada pod jedna z tych kategorii z punktu 17.2?

https://www.royalmail.com/sites/default/files/Royal-Mail-Overseas-Post-Scheme-30%20January-2017.pdf
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

roztropnyartur7

Post #7 Ocena: 0

2017-11-06 13:07:15 (6 lat temu)

roztropnyartur78

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 06-11-2017

Skąd: Londyn

Skoro paczka była ubezpieczona na 250F to tyle powinni zwrócić. Przeczytaj dokładnie warunki tego dodatkowego ubezpieczenia
Zobacz ofertę na [url=]remonty wnętrz Katowice[/url] - Pan Remont

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Xgutti

Post #8 Ocena: 0

2017-11-06 13:57:02 (6 lat temu)

Xgutti

Posty: 14

Z nami od: 28-06-2006

Osoba przyjmująca paczkę wiedziała że w paczce jest telefon i mimo wszystko pobrała dodatkową opłatę za ubezpieczenie nie informując że w razie zaginięcia paczki ubezpieczenie wyniesie tylko 50 funtów a nie 250 funtów.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

violettaphotogr

Post #9 Ocena: 0

2017-11-06 20:03:58 (6 lat temu)

violettaphotography

Posty: 1563

Kobieta

Z nami od: 21-01-2014

Skąd: ...

Licza na to, ze zostawisz te sprawe w spokoju i amen.
Jesli paczka byla ubezpieczona na pelna kwote, to tyle maja wyplacic.
Twoje zadanie to nie dac im teraz od siebie odpoczac. Dzwonisz, piszesz, wysylasz dowody nadania, potwierdzenia przelewu/wplaty, rachunki potwierdzajace wartosc zaginionego przedmiotu.
Dzwonisz, piszesz, laczysz sie na czacie, tlumaczysz, udowadniasz, wreszcie klniesz, deklarujesz, ze skierujesz sprawe do sadu.
Do skutku.
GLS to zlodzieje, szkoda, ze obciazony odpowiedzialnoscia jest RM.
To nie Royal Mail skradl zawartosc przesylki, a GLS. Powszechna ichnia praktyka.
Zycze powodzenia

Ps.: Ja walcze z GLS o zwrot wartosci zaginionej paczki (ponad 3.500PLN) OD LIPCA.
Jestem w stalym kontakcie z GLS Poland, ParcelForce UK, GLS probowal przerzucic odpowiedzialnosc badz na ParcelForce badz na mnie (sugerowali nawet, iz paczka - jedna z pieciu nadanych jako jedna przesylka- nie zostala wydana kurierowi :-DDD )
Tylko, ze ja nie odpuszczam zlodziejom...
No brzydze sie...
GLS POLSKA KRADNIE

[ Ostatnio edytowany przez: violettaphotography 06-11-2017 20:06 ]

#Violujemy

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

robdevilXI

Post #10 Ocena: 0

2017-12-18 17:57:28 (6 lat temu)

robdevilXI

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 18-12-2017

Skąd: Mansfield

Tak na marginesie. Royal Mail nie ubezpiecza telefonów w paczkach za granicę.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,