MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 15

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

zlotykolczyk

Post #1 Ocena: 0

2016-07-26 12:14:53 (8 lat temu)

zlotykolczyk

Posty: 52

Kobieta

Z nami od: 05-07-2016

Skąd: Birmingham

Niedługo czeka mnie przeprowadzka na nowe mieszkania, teraz mam umowe na internet z Talk talk , która konczy się w kwietniu 2017r. Na nowym mieszkaniu z tego co wiem, talk talk nie moze mi zaoferowac tego samego pakietu co mam teraz, jest tam dostepna jedynie najniższa predkość. Niestety dla mnie jest ona niewystarczajaca, szczegolnie ze inne firmy sa w stanie zapewnic o wiele lepsze warunki. Co moge zrobic w takiej sytuacji?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Mario987

Post #2 Ocena: 0

2016-07-26 15:36:20 (8 lat temu)

Mario987

Posty: 31

Mężczyzna

Z nami od: 14-04-2014

Skąd: Pln Anglia

jeśli nie są w stanie zaoferować Ci dotychczasowych warunków to możesz po prostu rozwiązać umowę. Zadzwoń i pogadaj.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

zlotykolczyk

Post #3 Ocena: 0

2016-07-26 16:46:54 (8 lat temu)

zlotykolczyk

Posty: 52

Kobieta

Z nami od: 05-07-2016

Skąd: Birmingham

Cytat:

2016-07-26 15:36:20, Mario987 napisał(a):
jeśli nie są w stanie zaoferować Ci dotychczasowych warunków to możesz po prostu rozwiązać umowę. Zadzwoń i pogadaj.


rozwiązać umowę nie ponosząc kary umownej?
bedę dzwonić ale chce się najpierw dowiedzieć jak to wygląda ze strony prawnej ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #4 Ocena: 0

2016-07-26 20:10:37 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Tak czy inaczej bedzie nowa umowa możesz jej po prostu nie zaakceptować.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

zlotykolczyk

Post #5 Ocena: 0

2016-07-26 20:44:22 (8 lat temu)

zlotykolczyk

Posty: 52

Kobieta

Z nami od: 05-07-2016

Skąd: Birmingham

czy moge rozwiazac umowe bez kosztow finansowych? jak wyglada przeniesienie uslugi do innego operatora? np do virgin?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2016-07-26 23:02:45 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Podpisujesz nowa umowę.

Zrób po prostu tak że napisz do nich że się wyprowadzasz i chcesz zakończyć umowę, jak będą marudzić to użyj argumentu że mają za słaby transfer.

Możesz od biedy użyć argumentu że opuszczasz uk.

Skąd wiesz że na nowym mieszkaniu maja gorszy transfer?

Oni nadają po kablach BT
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

zlotykolczyk

Post #7 Ocena: 0

2016-07-27 17:09:20 (8 lat temu)

zlotykolczyk

Posty: 52

Kobieta

Z nami od: 05-07-2016

Skąd: Birmingham

Sprawdzałam dostępność na ich stronie jak i rozmawiałam wczoraj z konsultantem , który też to potwierdził.
Usilnie starał mi się wmówić, że będę musiała płacić karę jeśli nowej umowy nie podpiszę. Zostało nam do konca umowy 5 miesiecy. Ale ostatecznie nic sie od niego nie dowiedziałam, ma się kontaktować ze mną odpowiedni dział. Jestem teraz w kropce , bo o ile jestem aktualnie nawet zadowolona z łacza w talktalk , tak to łącze , które tam są w stanie zaoferować, jest zwyczajnie za słabe.
Czy mogę założyć internet w virgin nie kończąc umowy z talk talk? Jak znam życie zanim dojdziemy do jakiegoś porozumienia to minie z miesiąc albo i dwa a internet potrzebuję od razy przy wprowadzce.

Pisać do nich mejle czy jakoś listownie? Rozumiem, że ma to wyglądać jak wypowiedzenie umowy?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #8 Ocena: 0

2016-07-27 18:28:28 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Virgin to virgin, możesz mieć tyle dostępów internetu ile jest możliwe czyli ile kabli.
Virgin zazwyczaj idzie po swoich kablach światłowodowych i/ lub koncentrak.

BT wprowadza światłowody sukcesywnie, choć jest sto lat za eskimosami. Ale być moze i światłowody również udostępnia... nie wiem. ma dziewice i po przejściach z BT kilka lat temu nie kombinuję. :))

wyprowadzka siłą rzeczy jest zakończeniem umowy i zawsze z ich strony to konieczność podpisania nowej umowy.
Ja bym się ewidentnie upierał żeby poszli na drzewo, zwłaszcza że nie są wstanie zaoferować takiego samego poziomu usługi. oczywiście będą molestowac, bo takie mają zadanie, ale jak pójdziesz w zaparte to nie ma bola. to ty jesteś szefem bo to ty jesteś klientem i ty wiedz za co chcesz płacić.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

zlotykolczyk

Post #9 Ocena: 0

2016-07-28 00:41:16 (8 lat temu)

zlotykolczyk

Posty: 52

Kobieta

Z nami od: 05-07-2016

Skąd: Birmingham

powykłócałam się i dali mi 30 dniowy okres wypowiedzenia bez żadnych kar umownych. Teraz pora szukać nowego dostawcy. tylko virgin oferuje wysokie pakiety internetu na nowym adresie, reszta jak bt, sky czy talk talk nic ponad 17 nie moze zaoferować.
Jakies opienie o virgin?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2016-07-28 01:12:22 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

bardzo dobre. Od kilku lat praktycznie zero problemów.
Jak przez te lata dwa razy padł mi ruter, to chcieli przysłać technika już na drugi dzień rano, z powodu pracy umówiłem się na sobotę.

Procedura taka
(tu nie pamiętam) ale chyba w piątek sms że na 2 dzień będzie technik
Sobota 6 rano sms, że technik będzie (przykładowo) między 11:45 a 12:45 czy chcę ew zmienić dzień wizyty...

Na 15 minut przed przyjazdem, już telefon, że jest w drodze i czy jestem w domu.
Przyjechał, sprawdził linie, dał nowy ruter.

Raz był problem że nie było netu, ale w okolicy była burza i im coś popaliło, była też powódź na znacznych obszarach, zresztą efektem tej burzy właśnie była jedna z wymian rutera.

Na razie mam 100Gb/s od poniedziałku mam mieć 150... czekam na nowy ruter który mają przysłać UPS em.
Wg speed test prędkosć często jest nawet lekko wyższa niż w pakiecie.
Jedyny drobny mankament to dość słaby upload,
Obrazek

Podobno BT na światłowodach ma Upload wyższy, ale download max 70.

Virgina mam już na 3 mieszkaniu, będzie już z 7 lat, przenosiny też zawsze gładko szły, max tydzień. Oczywiście wszędzie Virgin mam na ich kablach, nie przez telefon.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,