"Linia Just Essentials - jak informuje Asda - jest "największym w historii supermarketów projektem zawierającym produkty przyjazne dla budżetu".
Gama produktów, będąca odpowiedzią firmy na rosnące koszty życia, obejmuje m.in. świeże mięso, pieczywo, mrożonki, akcesoria kuchenne, a także płyn do mycia naczyń, papier toaletowy, szampon i inne przybory toaletowe.
Jasnożółty design opakowań skłonił jednak niektórych ludzi do twierdzenia, że "za bardzo się wyróżnia" i "oznacza klientów jako ubogich".
Wszystkie poprzednie produkty Smart Price miały białe opakowanie.
Jeden z kupujących ocenił, że "jaskrawy kolor krzyczy: Jesteśmy biedni!".
Inny zwrócił uwagę, iż osoby o niższych dochodach będą znacznie wyróżniać się przy kasie, gdy ich koszyk będzie pełen krzykliwych, żółtych kolorów.
Asda odniosła się do negatywnych komentarzy twierdząc, iż klienci są zadowoleni z nowej linii produktów."
[ Ostatnio edytowany przez: iwona38 30-08-2022 22:30 ]