Str 5 z 5 |
|
---|---|
martuskanowe | Post #1 Ocena: 0 2012-02-01 14:02:53 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
dzis wieczrem pojade do cyrrys jutro zadzwonie do dell. podam im ten numer i adres. myslisz ze przesla odrazu nowego?
|
Flames | Post #2 Ocena: 0 2012-02-01 14:10:46 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-07-2007 Skąd: Nottingham |
ja osobiscie bym sie nie łudził, i bardziej liczyl na naprawe, ale któz to wie
co nas nie zabije to nas wzmocni
|
martuskanowe | Post #3 Ocena: 0 2012-02-01 14:24:05 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
Poprostu horror...
6 tyg laptop w sklepie A i tak musze go odebrac;/ koszmar... Od jutra zaczynam z dell .. zobaczymy jak oni ! |
clockwork_orang | Post #4 Ocena: 0 2012-02-01 14:24:51 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
'wada fabryczna', w tym wypadku moze oznaczac zle zlozenie... tego sie naprawi, wiec ja bym liczyl na nowego
![]() |
krakn | Post #5 Ocena: 0 2012-02-01 14:35:48 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
mimo wszystko, nie zaszkodzi się zarejestrować na stronie
Strona Wsparcia technicznego Dell UK Dla userów indywidualnych. Warto. Proces reklamacyjny w Curysie niczemu nie przeszkadza. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
martuskanowe | Post #6 Ocena: 0 2012-02-01 16:36:48 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
do 'Flames' czemu mam go znowu dawac do naprawy. Currys oddal go do naparwy, ale go nie naprawili - nie wiem czemu ;/ Teraz mam ja to zrobic .. nie rozumiem tego. wieczorem jade do sklepu zapytam sie jeszcze co i jak...
|
martuskanowe | Post #7 Ocena: 0 2012-02-02 11:51:23 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
Hahahaha
Dzwonilam dzis do DELL przestawilam cala sytuacje, dzial klienta polaczyl mnie z obsluga techniczna. Tam mily pan dal mi wskazowki - kazal cos wciskac i co ??? LAPTOP ZACZOL DZIALAC !!! Cud ... normalnie cud... - ![]() |
mako123 | Post #8 Ocena: 0 2012-02-07 12:30:02 (13 lat temu) |
Z nami od: 23-02-2008 Skąd: Preston |
Podepnę się po temat. Mam zamiar kupić netbooka. Sprawdziłam ceny w sklepach itd... Czy ktoś kupował cokolwiek ze strony Dell-a? jak to wygląda? jak wygląda gwarancja jeśli kupuję przez internet? cena na stronie Dell jest prawie 100 funtów niższa niż w sklepie dlatego pytam czy ktoś mial doświadczenia z kupnem poprzez ich stronę.
Rodzisz się oryginalny nie umieraj jako czyjaś kopia, bądz sobą....
"Temple of Love"
|
clockwork_orang | Post #9 Ocena: 0 2012-02-07 12:42:05 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
znaczy jak co wyglada? placisz karta i dostajesz kompa w kilka dni, masz nastepnie 7 dni na zwrot bez podania przyczyny (zakupy na odleglosc) - dzwonisz i kurier zabiera laptopa...
gwarancja standard, to rok, za dodatkowa kase mozesz wykupic nastepny/e, serwis door-to-door, wiec czekasz na kuriera tylko - nie wiem czy podstawowa gwarancja obejmuje laptopa zastepczego na czas naprawy... ![]() |
mako123 | Post #10 Ocena: 0 2012-02-07 14:35:31 (13 lat temu) |
Z nami od: 23-02-2008 Skąd: Preston |
Cytat: 2012-02-07 12:42:05, clockwork_orange napisał(a): znaczy jak co wyglada? placisz karta i dostajesz kompa w kilka dni, masz nastepnie 7 dni na zwrot bez podania przyczyny (zakupy na odleglosc) - dzwonisz i kurier zabiera laptopa... gwarancja standard, to rok, za dodatkowa kase mozesz wykupic nastepny/e, serwis door-to-door, wiec czekasz na kuriera tylko - nie wiem czy podstawowa gwarancja obejmuje laptopa zastepczego na czas naprawy... ![]() Dziękuje, pewnie się skuszę... Rodzisz się oryginalny nie umieraj jako czyjaś kopia, bądz sobą....
"Temple of Love"
|