MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Jaka gwarancję ma ten laptop?

« poprzednia strona

Strona 5 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 5 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

martuskanowe

Post #1 Ocena: 0

2012-02-01 14:02:53 (13 lat temu)

martuskanowe

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 31-01-2012

Skąd: londyn

dzis wieczrem pojade do cyrrys jutro zadzwonie do dell. podam im ten numer i adres. myslisz ze przesla odrazu nowego?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Flames

Post #2 Ocena: 0

2012-02-01 14:10:46 (13 lat temu)

Flames

Posty: 160

Mężczyzna

Z nami od: 31-07-2007

Skąd: Nottingham

ja osobiscie bym sie nie łudził, i bardziej liczyl na naprawe, ale któz to wie
co nas nie zabije to nas wzmocni

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer gadu-gadu

martuskanowe

Post #3 Ocena: 0

2012-02-01 14:24:05 (13 lat temu)

martuskanowe

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 31-01-2012

Skąd: londyn

Poprostu horror...
6 tyg laptop w sklepie
A i tak musze go odebrac;/
koszmar...
Od jutra zaczynam z dell .. zobaczymy jak oni !

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #4 Ocena: 0

2012-02-01 14:24:51 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

'wada fabryczna', w tym wypadku moze oznaczac zle zlozenie... tego sie naprawi, wiec ja bym liczyl na nowego 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #5 Ocena: 0

2012-02-01 14:35:48 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

mimo wszystko, nie zaszkodzi się zarejestrować na stronie

Strona Wsparcia technicznego Dell UK
Dla userów indywidualnych.
Warto.
Proces reklamacyjny w Curysie niczemu nie przeszkadza.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

martuskanowe

Post #6 Ocena: 0

2012-02-01 16:36:48 (13 lat temu)

martuskanowe

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 31-01-2012

Skąd: londyn

do 'Flames' czemu mam go znowu dawac do naprawy. Currys oddal go do naparwy, ale go nie naprawili - nie wiem czemu ;/ Teraz mam ja to zrobic .. nie rozumiem tego. wieczorem jade do sklepu zapytam sie jeszcze co i jak...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

martuskanowe

Post #7 Ocena: 0

2012-02-02 11:51:23 (13 lat temu)

martuskanowe

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 31-01-2012

Skąd: londyn

Hahahaha

Dzwonilam dzis do DELL przestawilam cala sytuacje, dzial klienta polaczyl mnie z obsluga techniczna. Tam mily pan dal mi wskazowki - kazal cos wciskac i co ???
LAPTOP ZACZOL DZIALAC !!!
Cud ... normalnie cud... - :))

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mako123

Post #8 Ocena: 0

2012-02-07 12:30:02 (13 lat temu)

mako123

Posty: 3932

Kobieta

Z nami od: 23-02-2008

Skąd: Preston

Podepnę się po temat. Mam zamiar kupić netbooka. Sprawdziłam ceny w sklepach itd... Czy ktoś kupował cokolwiek ze strony Dell-a? jak to wygląda? jak wygląda gwarancja jeśli kupuję przez internet? cena na stronie Dell jest prawie 100 funtów niższa niż w sklepie dlatego pytam czy ktoś mial doświadczenia z kupnem poprzez ich stronę.
Rodzisz się oryginalny nie umieraj jako czyjaś kopia, bądz sobą.... "Temple of Love"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

clockwork_orang

Post #9 Ocena: 0

2012-02-07 12:42:05 (13 lat temu)

clockwork_orange

Posty: 10572

Z nami od: 28-06-2007

znaczy jak co wyglada? placisz karta i dostajesz kompa w kilka dni, masz nastepnie 7 dni na zwrot bez podania przyczyny (zakupy na odleglosc) - dzwonisz i kurier zabiera laptopa...

gwarancja standard, to rok, za dodatkowa kase mozesz wykupic nastepny/e, serwis door-to-door, wiec czekasz na kuriera tylko - nie wiem czy podstawowa gwarancja obejmuje laptopa zastepczego na czas naprawy... 8-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

mako123

Post #10 Ocena: 0

2012-02-07 14:35:31 (13 lat temu)

mako123

Posty: 3932

Kobieta

Z nami od: 23-02-2008

Skąd: Preston

Cytat:

2012-02-07 12:42:05, clockwork_orange napisał(a):
znaczy jak co wyglada? placisz karta i dostajesz kompa w kilka dni, masz nastepnie 7 dni na zwrot bez podania przyczyny (zakupy na odleglosc) - dzwonisz i kurier zabiera laptopa...

gwarancja standard, to rok, za dodatkowa kase mozesz wykupic nastepny/e, serwis door-to-door, wiec czekasz na kuriera tylko - nie wiem czy podstawowa gwarancja obejmuje laptopa zastepczego na czas naprawy... 8-)


Dziękuje, pewnie się skuszę...
Rodzisz się oryginalny nie umieraj jako czyjaś kopia, bądz sobą.... "Temple of Love"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 5 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,