
Str 3 z 5 |
|
---|---|
clockwork_orang | Post #1 Ocena: 0 2012-01-31 17:12:55 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
to zalezy od sklepu - jeden da gola gwarancje producenta (zalanie, zrzucenie itp. nie wchodza w gre), inny dorzuci bonusa...
![]() |
martuskanowe | Post #2 Ocena: 0 2012-01-31 17:38:58 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
Ten laptop sam przestal dzialac. nie byl ani zalany ani zrzucony. Poprostu ktoregos razu nie zadzialal przy wlaczeniu. Chodzi mi tylko o to, czy nie majac zadnego ubez. kupionego w currys a laptop nie ma roku moge domagac sie zwortu pieniedzy czy nowego sprzetu.
|
clockwork_orang | Post #3 Ocena: 0 2012-01-31 17:42:05 (13 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
jak najbardziej mozesz domagac sie naprawy... jak pisalem wyzej, nie znam prawa na wyspach na tyle, by Ci odpowiedziec na to pytanie
ps. a co w umowie gwarancyjnej napisane? |
martuskanowe | Post #4 Ocena: 0 2012-02-01 08:26:29 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
Gwarancja to uwzglednia. Ale gwarancja producenta. Laptop sam z siebie sie popsul ( ale nie wiem co poszlo) Mi chodzilo tylko o to, ze nie wazne czy gola czy z bonusem ale czy wogole jest jakas gwarancja.
Takze wczoraj pojechalam do CURRYS bo nie dostalam telefonu odnosnie czemu DELL odeslal zesputego laptopa. Jakas pani mowi mi ze nie moze zadz do nich bo oni pracuja do 16. Mowie ze bylam tu w pon. i uslyszlam to samo i ze ktos wczoraj rano mial do nich dzwonic i zadzwonic do mnie a nie mialam zadnego telefonu. To popatrzala na mnie i wzruszyla ramionami. Myslalam ze jej .... Pozniej powiedziala mi, ze rozumie ze czekam tak dlugo itp. Powiedziala, ze jutro rano( tzn. dzis) ktos zadzwoni i zapyta sie ich. Obiecala! I moj maz pow ze mam poprosic menagera ona to chyba uslyszala i pow, ze ten z ktrym rozm. przed chwila byl menagerem. Nie wiem co mam robic. czekam na telefon i jesli to nic nie pomoze bede chyba pisala list do nuch i do dell. Czy to dobry pomysl.?? |
krakn | Post #5 Ocena: 0 2012-02-01 08:39:30 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
zarejestruj urządzenie na stronie Dell, i kontaktuj się bezpośrednio z serwisem.
Możliwe że dostaniesz RMA i przyślą ci kuriera, albo każą ci wysłać do nich. Potem bezpośrednio odeślą ci do domu. Tak dział np Asus Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
|
|
martuskanowe | Post #6 Ocena: 0 2012-02-01 09:00:25 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
Nie zarejestruje bo laptop jest w sklepie CURRYS. Wiec jak mam to zrobic :/ Jak dzis nie zadzwonia to jade tam powiem ze chce adres i numer do DELL i spisze wszystkie dane z laptopa i sama to zrobie. Co za ludzie pracuja w tym sklepie. ???
Jak zastawialam laptopa pow. mi ze moge to zrobic sama ale bedzie to dluzej trwalo, ze jak laptop wroci to bede musiala do nich przyjechac zeby sprawidzili, ze laptop dziala. to zostawilam u nich !! czemu oni nie moga tego wyslac do DELL ? Nie wiem kto tu kreci., czy DELL faktycznie nie naprawia czy CURYYS nie wysyla i gra w kulki z ze mna... !! |
Flames | Post #7 Ocena: 0 2012-02-01 09:05:25 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-07-2007 Skąd: Nottingham |
Currys nie naprawia Delli jesli jest tylko na gwarancji Della.jesli masz coverplan to od razu jedzie do Newark do serwisu
co nas nie zabije to nas wzmocni
|
martuskanowe | Post #8 Ocena: 0 2012-02-01 09:17:38 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-01-2012 Skąd: londyn |
No to co oni mowia mi, ze wyslali laptopa do DELL i to oni odeslali dwa razy zespsutego. Nie wiem czemu oni tak kreca. To co mam teraz zrobic. ???
|
krakn | Post #9 Ocena: 0 2012-02-01 10:35:34 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
a normalnie, nie ważne gdzie kupiłaś, producenci zwłaszcza elektroniki komputeroiwej lubią gdy klienci rejestrują ich produkty.
Podzespołów Asusa też nie kupowałem u asusa, tylko w www.scan.com, podajesz w czasie rejestracji gdzie kupiłaś, kiedy, nr seryjny itd. co tam w formularzu będzie. Następnie mając swoje konto piszesz email do nich. Ciężko mi teraz ci wszytko ogarnąć i podać linkach bo siedzę w samochodzie na telefonie, ale to nie powinno być trudne. Zacznij od przedstawiciela dell.uk albo w domenie dell.com To nie jest firemka z garażu tylko firma na cały świat. spróbuj za to nie płacisz i choćbyś chciała to klapsa też nie dostaniesz za to ![]() ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Flames | Post #10 Ocena: 0 2012-02-01 10:51:12 (13 lat temu) |
Z nami od: 31-07-2007 Skąd: Nottingham |
a jaka usterka? bo jak mechaniczna to gwar tego nie obejmuje. Dostalas od currys jakis nr referencyjny.Dokladnie rzecz biorac nr JRS(6 cyfr)jak tak to podaj na priv jak wroce do pracy sprawdze historie laptopa.fakt czasem pracownicy w sklepach nie pomagaja wrecz przeciwnie, sam to przechodzilem z TV
co nas nie zabije to nas wzmocni
|