MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 3 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kalimera1959

Post #1 Ocena: 0

2011-04-11 23:28:52 (13 lat temu)

kalimera1959

Posty: 339

Mężczyzna

Z nami od: 14-10-2010

Skąd: Leeds

...klopotow ciag dalszy.Pare dni jako ,tako.Ale przeciez niby 10 MGb ,a chodzi tak samo jak 1MGb na Cyprze.
W niedziele raon jest ,po 1 godz juz nie,za 2 godz jest.Dzsjaj to samo .ale wieczorem.Dzwonienie pod 150 ,to same komendy "press 1,press 4 a potem "sorry but is too busy".I tak w kolko.
Jak ja mam im wymowic umowe,napisac list,mam internet dopiero 2 miesiace.?:-(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kalimera1959

Post #2 Ocena: 0

2011-04-12 12:27:21 (13 lat temu)

kalimera1959

Posty: 339

Mężczyzna

Z nami od: 14-10-2010

Skąd: Leeds

Bill date: 11-Apr-2011
Payment due date: 11-Apr-2011
Amount: �0.00

Taki dostalem rachunek za poprzedni miesiac ,gdzie co chwile internetu nie bylo,albo byl b.wolny.Nie wiem co o tym sadzic?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

elemelek

Post #3 Ocena: 0

2011-04-13 16:43:52 (13 lat temu)

elemelek

Posty: 1029

Mężczyzna

Z nami od: 30-09-2010

Skąd: UK

witam, nie bede zakladal nowego tematu, a wiec mam problem z internetem virgin, a mianowicie z platnością, umowę podpisałem około 10 miesiecy temu, bill date to jest każdego miesiąca 24, nigdy nie mialem problemu, aż to teraz, dodam iż mam direct debit. a problem wyglada tak, konto w banku mam podzielone na saving, gdzie trzymam pieniadze, a w main acc mam grosze na jakieś wydatki. w lutym, przelalem za duzo kasy na save account, no i nie sciagneli mi pieniadzy za rachunek. dostalem list, ze nie zaplacilem, i ze musze przy nastepnym zaplacic charge w wyskosci 10f, no to dobra, mysle trudno moja wina wiec nie bede nigdzie dzownil tylko mi sciagną poprostu. gdzies na poczatku marca, dostaje nowy rachunek, że muszę zaplacic za stary rachunek, do tego ten charge, oraz za nowy, wyszlo około 50-60f, to mysle dobra to niech mi sciagna a 23 marca to cala sumke. minelo pare dni, dzownia do mnie ze jak nie zaplace poprzedniego rachunku za luty to wylacza mi neta, i ze mam czas do 2 dni, dzownie do nich po 2 dniach ze chce zaplacic, babka mowi oki, podalem tam detale karty itd, sciagneli mi kase, ale bez charge ( dziwne ze na statment w banku tego nie ma - ale wyliczylem ile mialem, na to wyszlo ze sciagenli), to bylo moze w polowie marca. nastepnie 23 marca, tak jak co miesiac sciagaja mi kase, sciagneli ale bez tego charge, czyli na chlopski rozum pozostalo mi do zaplaty 10f tego charge. wczoraj dostaje reminder, ze nie zaplacilem rachunku no i musze im oddać 36,50f przy nastepnym rachunku. a dziś dostaje rachunek że do zaplaty mam 74f, i co najlepsze bill date to jest 7 kwietnia, ale przeciez ja place za internet 24 kazdego miesiaca... ja juz nie mam pojecia co jest nie tak. w piatek po pracy pójde do nich osobiscie i sie dowiem co i jak. a teraz tak, mial moze ktos taki problem? troche sie rozpisalem..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2011-04-13 17:09:25 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

robert770

Post #5 Ocena: 0

2011-04-13 17:35:45 (13 lat temu)

robert770

Posty: 52

Mężczyzna

Z nami od: 02-05-2009

Skąd: londyn

Mialem podobne problemy, brak internetu i tv przez prawie tydzien. Dzwonilem do nich codziennie po kilka razy, w koncu powiedzialem ze jesli nie sa w stanie zapewnic mi tego za co place to chce zerwac kontrakt. Nie bylo z tym zadnego problemu. Nigdy wiecej Virgin!!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2011-11-27 21:56:49 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #7 Ocena: 0

2011-11-27 22:23:55 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

najwyraźniej coś poszło z dymem :))

Tak wymiana na nowe. jutro dzwoń tam, zarezerwuj 2 dni, bo w 1 dzień technik planuje przyjść, w drugi przychodzi :)

Albo uprzyj się żeby ci wysłali kurierem nowy, wtedy też potrzeba 2 dni, bo w masz napisane że wysłane i dostawa na 2 dzień, a kurier UPS przywozi na 3 dzień :>

Taka angielska tradycja.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Post #8 Ocena: 0

2011-11-28 14:13:25 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2011-11-30 18:36:18 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2011-11-30 18:59:38 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Jezeli masz internet po kabelku d osamego komputera to nie masz żadnego hasła,

Hasło jest tylko do połączenia WiFi.
I wszytko masz napisane na tym czarnym pudełeczku.

jeżeli jest to wifi to tam masz co trzeba wpisać.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,