MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Chciałem/am powiedzieć że...

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2771 z 5272 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 2770 | 2771 | 2772 ... 5270 | 5271 | 5272 ] - Skocz do strony

Str 2771 z 5272

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

zosiasamosia

Post #1 Ocena: 0

2018-01-26 09:45:59 (8 lat temu)

zosiasamosia

Konto usunięte

Cytat:

2018-01-25 18:11:58, Richmond napisał(a):
Samochody, ktore maja funkcje hold czy auto hold tez swieca na czerwono, nawet jak nie trzyma sie nogi na hamulcu, bo samochod "trzyma" za kierowce.

Zreszta, przy jezdzie automatem albo trzymasz noge na hamulcu albo zmieniasz na N, ja nigdy nie zmieniam na N.

Dalej, mamy start/stop, ktore znowu zmusza do trzymania nogi na hamulcu, bo inaczej silnik sie wlacza.

Nie znam się na tych wszystkich nowinkach technologicznych, ale jeżeli ktoś projektuje samochody tak że uprzykrzają one życie innym użytkownikom drogi, to coś tu nie gra.

SUVy że światłami za wysoko, choćby.

Do napisania pierwszego postu o światłach stopu skłonił mnie właśnie przepiękny Jaguar, nowiuteńki.
Kiedy zwalniał przed światłami, przypomniały mi się czasy młodości i kolorofony, tylko te były bardzo jaskrawe.
Kiedy stał w korku, nie widziałam nic, tylko ten czerwony blask, zastawiałam sięczy mam okulary 😎 w schowku... 😜

Wcześniej te światła mnie irytowały, przeszkadzały, ale brudne auta, słabsze żarówki, sprawiały, że było to znośne.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cris82

Post #2 Ocena: 0

2018-01-26 10:29:22 (8 lat temu)

cris82

Mężczyzna

Z nami od: 16-11-2014

moze to poczatki ocd? : D
mnie np wkurzaja swiatla z naprzeciwka ale nigdy by mi nie przeszlo przez glowe ze ktos ich uzywa z uporem maniaka hehe