MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski samolot prezydencki sie rozbil

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 68 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 67 | 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

Str 68 z 70

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kinga77

Post #1 Ocena: 0

2010-05-10 10:30:28 (15 lat temu)

kinga77

Posty: 1785

Kobieta

Z nami od: 04-08-2008

Skąd: UK

Cytat:

2010-05-10 10:10:48, gonzales napisał(a):
Zapewne widzieliście ten film, ale zobaczcie jeszcze raz.

[ Ostatnio edytowany przez: <i>gonzales</i> 10-05-2010 10:11 ]



To jest tak posiekane ze nie moge sie skoncentrowac

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kinga77

Post #2 Ocena: 0

2010-05-10 10:35:07 (15 lat temu)

kinga77

Posty: 1785

Kobieta

Z nami od: 04-08-2008

Skąd: UK

Ciekawe,ze ten kto to nagrywal wogole uszedł cało

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agnieszka32

Post #3 Ocena: 0

2010-05-10 10:39:20 (15 lat temu)

agnieszka32

Posty: 2721

Kobieta

Z nami od: 13-04-2009

Skąd: Rochdale/Manchester

Ten co nagrał to nie żyję już jakieś trzy dni po katastrofie został zadzgany nożem
Legenda o smoku uczy tego ...żeby nie brać się za byle barana:))))))))))

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

kinga77

Post #4 Ocena: 0

2010-05-10 10:56:17 (15 lat temu)

kinga77

Posty: 1785

Kobieta

Z nami od: 04-08-2008

Skąd: UK

chyba jednak nie uszedl calo

Zobaczcie pierwszy komentarz pod tym filmem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kinga77

Post #5 Ocena: 0

2010-05-10 10:57:54 (15 lat temu)

kinga77

Posty: 1785

Kobieta

Z nami od: 04-08-2008

Skąd: UK

Cytat:

2010-05-10 10:39:20, agnieszka32 napisał(a):
Ten co nagrał to nie żyję już jakieś trzy dni po katastrofie został zadzgany nożem

No to jestem nie w temacie,no ale to dlatego,ze i tak nie wiem w co wierzyc...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kinga77

Post #6 Ocena: 0

2010-05-10 12:19:34 (15 lat temu)

kinga77

Posty: 1785

Kobieta

Z nami od: 04-08-2008

Skąd: UK

druga strona medalu

Oczywiscie znow nie wiadomo co jest prawda

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Alarmus

Post #7 Ocena: 0

2010-05-11 21:25:45 (15 lat temu)

Alarmus

Posty: 15

Mężczyzna

Z nami od: 06-05-2010

Skąd: London

Dwa kąty i dwa tory lotu!!!
Dwa samoloty schodziły do lądowania po tej samej ścieżce podejścia z przerwą 1,5min!!! Pytanie kto ich tam sprowadził ???????????
Czy potraficie w inny sposób wytłumaczyć ten rysunek????
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kiedy dowiemy się prawdy??????????
Obrazek
Katastrofa nad Smolenskiem
Obrazek

[ Ostatnio edytowany przez: Alarmus 17-05-2010 09:51 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

katarzyna85

Post #8 Ocena: 0

2010-05-11 21:38:36 (15 lat temu)

katarzyna85

Posty: 1696

Kobieta

Z nami od: 21-05-2009

Skąd: manchester

Cytat:

2010-05-10 10:39:20, agnieszka32 napisał(a):
Ten co nagrał to nie żyję już jakieś trzy dni po katastrofie został zadzgany nożem


nieprawda

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Alarmus

Post #9 Ocena: 0

2010-05-11 22:08:29 (15 lat temu)

Alarmus

Posty: 15

Mężczyzna

Z nami od: 06-05-2010

Skąd: London

Zakładając jeden tor lotu to ;
przy drzewie nr2 na krótkim odcinku samolot skręca o niemal 90 stopni??? obcinając drzewo nr 3 a następnie ponownie powinien wrócić na swój tor
Niewykonalne



Biorąc pod uwagę te fakty można wysnuć następujący scenariusz (godzina według czasu warszawskiego)

06.40 - tajemniczy samolot rozpoczyna nalot nad lotniskiem, co pokrywa się, z narastaniem mgły.
07.15 - ląduje polski samolot
07.30 - z Warszawy startuje polski samolot prezydencki.
07.35 - mobilne fałszywe nadajniki zajmują pozycje.
08.30 - samolot Polski i Rosyjski IŁ76 krążą nad lotniskiem. Wieża' czyli drewniana szopa z anteną przykryta siatką maskowniczą, decyduje, że samolot rosyjski będzie pierwszy podchodził do lądowania, samolot polski wykonuje dodatkowe kółka i kieruje się, za samolotem rosyjskim na ścieżkę podchodzenia do lądowania (10 km od lotniska)
- standardowy odstęp w takich warunkach wynosi ok.6-10 km co w przeliczeniu na czas daje ok. 1,5 - 2 min. (pracowałem na radarach)
08.37.30 rosyjski samolot IŁ76 rozpoczyna podchodzenie do lądowania (10 km od lotniska) operatorzy fałszywych nadajników nie są pewni, który samolot leci pierwszy. Zdążają załączyć drugi fałszywy nadajnik (2,1km od pasa), pierwszy fałszywy nadajnik (7,1km od pasa, nie działa). Dalszy fałszywy nadajnik (7,1) jest ustawiony ok,1000 m poniżej osi pasa i prawdziwego nadajnika
08.38.30 rosyjski samolot mija prawdziwy nadajnik NDB w odległości 6,1
km, zaczyna się, kierować sygnałem na fałszywy nadajnik NDB w odległości 2,1 km od pasa i 150 m poniżej osi lotniska.
08.38min.40s polski samolot rozpoczyna podchodzenie do lądowania. Jest w odległości 10 km od pasa. Otrzymuje sygnał od fałszywego nadajnika NDB (ustawionego 7,1km od płyty lotniska i ok.1km od osi lotniska), Pilot zaczyna się, kierować na sygnał fałszywego nadajnika.
08.39.20s w odległości 2,1km od lotniska samolot rosyjski IŁ76 otrzymuje fałszywy sygnał NDB i zaczyna obniżać lot w celu lądowania.
08.39.30s w odległości 7,1km od lotniska i odchyleniu od pasa ok.1km polski pilot potwierdza wysokość ok.300 metrów, zaczyna się, kierować na drugi fałszywy nadajnik NDB (2,1km od lotniska i odchyleniu ok.150m
od osi pasa)
08.39min.32s samolot Rosyjski uszkadza nadajnik NDB (1,1km- nie stanowi to problemu gdyż nadajnik jest zakłócany)
08.39min.35s to samolot Rosyjski IŁ76 zahacza o linię energetyczną w odległości 1km od lotniska i ją zrywa.
08.39min.37s samolot Rosyjski IŁ76 nachyla się, na bok by uniknąć zderzenia z drzewem. Ścina gałęzie drzew pod katem (45 lub 135 stopni) i udaje mu się, uniknąć kolizji.
08.39min.47s z tym samym nachyleniem na jedno skrzydło o mały włos nie zahacza o jeden z stojących samolotów, po czym zgodnie z zaleceniami wieży' szopy drewnianej pokrytej siatką maskowniczą- pośpiesznie się,
oddala.
08.39min.55s Kontrolerzy lotniska są w szoku, nie rozumieją niczego, po tym co zrobił rosyjski samolot IŁ76, kolejny raz ponoć proponują stanowczo polskiemu pilotowi wybranie innego lotniska ale nie informują go o problemach rosyjskiego pilota. Polski pilot stwierdza po raz kolejny, że zrobi jedno próbę lądowania.
08.40min.30s polski pilot otrzymuje fałszywy sygnał z nadajnika NDB. Znajduje się, w odległości 2,1 km od lotniska ale wydaje mu się, że znajduje się, tylko 1,1km od lotniska. Potwierdza i jest nad nadajnikiem NDB. Potwierdza wysokość 100-120 m (prawidłowa) i decyduje się, rozpocząć schodzenie do lądowania. Zwiększa prędkość opadania z
3m/s na 6-8m/s. Przelot nad nadajnikiem uruchamia uszkodzenie łączności z wieżą' czyli szopą pokrytą siatką maskowniczą (zamachowcy już wiedza, że ten jest Polski TU 154m)

Włącza się, alarm TAWS ale pilot myśląc, że alarm ostrzega przed płyta lotniska, ignoruje sygnał.
08.40min.37s kontrolerzy lotu w odległości 1,6km od lotniska ostrzegają pilota, że, obniża lot nie w tym miejscu co trzeba. Lecz
pilot pomimo ze znajduje się, w wysokości 130 m nad dnem wąwozu i 70 m nad przyszłym prawdziwym (zakłóconym) nadajnikiem NDB nie słyszy ostrzeżenia wieży' ( wieża' to szopa pokryta siatką maskowniczą, a pas startowy to poukładane płyty betonowe z dużą dylatacją, Anglicy w latach 40 ub. wieku mieli lepsze lotniska polowe i lepiej wyposażone, niż te w Smoleńsku).
08.40min.43s polski samolot znajduje się, w odległości 1.2 km od lotniska i ok.80 m od osi pasa na wysokości 4 m, zaczyna gorączkowo szukać pasa którego się, tu spodziewał (zeznania świadka, rosyjskiego
pilota) i zaczyna kosić pierwsze drzewa.
08.40min.45s odległość od lotniska 1,05 km. Po dwóch sekundach prostego lotu polski pilot podnosi maszynę i zaczyna się, unosić, niestety ukształtowanie terenu i ciężkość maszyny powoduje, pomimo że wzniósł maszynę na 20 metrów to ciągle znajduje się, 4m nad ziemią gdzie na wysokości nadajnika NDB i odchyleniu od osi lotniska 40m
uderza w drzewo tracąc małą część skrzydła (powinien tu mieć wysokość co najmniej 70m). Samolot zbacza w lewo.
08.40min47s Polski pilot próbuje ratować samolot przechylając się, na jedno ze skrzydeł (potrzebna analiza - przechył przeciwny do samolotu rosyjskiego) i ścina poszycie drzewa pod katem 45 lub 135 stopni.
08.40min.49s polski samolot uderza w dużą brzozę tracąc dużą część lewego skrzydła i pilot traci kontrole nad samolotem.
08.40min.51-55s samolot roztrzaskuje się, 300 metrów od lotniska i 150 m poniżej jego osi.

W związku z tym, że to mógł być zamach dla pewności zostały użyte dodatkowe środki, które dały pewność, że wszyscy zginą
- gaz (wczorajsze info o badaniach toksykologicznych)
- nie wykrywalny ładunek wybuchowy
08.41min.00 rosyjscy Kontrolerzy lotu są w szoku, już wiedza że to nie przypadek. Praktycznie nie możliwe jest żeby dwaj piloci popełnili ten sam błąd. Zaczynają się, bać o swoje życie, nie wszczynają alarmu, nie wiedzą co robić.
08.42min.00s przygotowane w pobliżu specjalny oddział służb specjalnych upewnia się, że wszyscy nie żyją i rozpoczyna
zabezpieczanie miejsca katastrofy, nie wszczyna alarmu.
08.55min.00s Kola' pojawia się na miejscu katastrofy nakręcając pierwszy film z strzałami'
08.56min.00s Po stwierdzeniu, że teren zabezpieczony nakazane jest rozpoczęcie akcji ratowniczej, wszczynany jest alarm lotniska
08.59min.00 straż pożarna dociera na miejsce katastrofy.
09.00min.00 rosyjski człowiek pojawia się, na miejscu katastrofy i robi tzw.'trzeci film' który tak naprawdę jest drugim. Widzi początek akcji gaśniczej, strażacy czekają na wodę.
09.03min.00 po długich minutach i mękach w celu zmylenia służb, Wiśniewskiemu udaje się, dotrzeć na miejsce od przeciwnej strony niż Kola'. Polak widzi już akcje gaśniczą.

Tak wiec proszę pomóżcie odnaleźć to zdjęcie lub inne zdjęcia ukazujące, że zniszczenia drzew zostały dokonane przez dwa samoloty, polski i rosyjski IŁ76.
http://www.mojawyspa.co.uk/forum/64/25721/Katastrofa-Katastrofa-a-jak-byo-tak,10

[ Ostatnio edytowany przez: Alarmus 13-05-2010 22:27 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

katarzyna85

Post #10 Ocena: 0

2010-05-13 22:41:50 (15 lat temu)

katarzyna85

Posty: 1696

Kobieta

Z nami od: 21-05-2009

Skąd: manchester

gdzie sa telefony??

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 68 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 67 | 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,