MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski samolot prezydencki sie rozbil

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 56 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 55 | 56 | 57 ... 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

Str 56 z 70

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Slowianka

Post #1 Ocena: 0

2010-04-22 19:26:24 (15 lat temu)

Slowianka

Posty: 208

Kobieta

Z nami od: 04-01-2009

Skąd: Londyn


Stronie internetowej "Wolne Media" zblokowali serwery!!! Co wy na to?
http://wolnemedia.net/
"O każdej przyjemności mozna zapomnieć bez żalu, jeśli na jej miejsce pojawi się większa".

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2010-04-22 19:27:29 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

katarzyna85

Post #3 Ocena: 0

2010-04-22 19:35:04 (15 lat temu)

katarzyna85

Posty: 1696

Kobieta

Z nami od: 21-05-2009

Skąd: manchester

Cytat:

2010-04-22 18:48:33, doktorek napisał(a):
Ja Wam powiem jak to było naprawdę: To był wypadek, taki jak na Giblartarze 1943 roku z Sikorskim.


z Sikorskim niebyl wypadek,i sa na to dowody..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2010-04-22 20:35:32 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Mieszko

Post #5 Ocena: 0

2010-04-22 20:50:18 (15 lat temu)

Mieszko

Posty: 1536

Kobieta

Z nami od: 16-07-2009

Skąd: Hastings

Cytat:

2010-04-22 19:35:04, katarzyna85 napisał(a):
Cytat:

2010-04-22 18:48:33, doktorek napisał(a):
Ja Wam powiem jak to było naprawdę: To był wypadek, taki jak na Giblartarze 1943 roku z Sikorskim.


z Sikorskim niebyl wypadek,i sa na to dowody..


Jakie dowody?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Jakobs

Post #6 Ocena: 0

2010-04-22 21:08:33 (15 lat temu)

Jakobs

Posty: n/a

Konto usunięte

Zamieszczam wypowiedź niejakiego squaree z innego forum,

Z tą "dodatkową nawigacją" mogło być tak:
7-go kwietnia przylatuje do Smoleńska jakiś ważniak więc jest pretekst żeby
pojawiły się w Smoleńsku dwie samojezdne/mobilne/przenośne radiolatarnie (patrz:
link do zdjęcia* - na samym dole), które niby są teraz bardzo potrzebne, bo
wiadomo: ważniak to ważniak. Po ich "wykorzystaniu" znikają z lotniska, ale nie
tak znowu zupełnie, bo zostają zainstalowane w pobliskim lesie lub zagajniku. Od
7-go do 10-go mamy więc 3 dni na takie ich ustawienie i skalibrowanie w pobliżu
lotniska (krzaki-zagajnik-las) żeby po wyłączeniu radiolatarni stacjonarnych i
włączeniu tych samojezdnych, nowy-wirtualny pas do lądowania, był przesunięty 70
metrów w lewo i około 1000 metrów "do przodu" co akurat wspaniale się składa :
bo wówczas początek płyty wirtualnego lotniska znajduje się kilkanaście metrów
poniżej wierzchołka zalesionego wzniesienia, bezpośrednio nad pustą doliną.
Dolina ma głębokość 60 m i rozpiętość około kilometra. Ciche i ustronne miejsce.
Wprost wymarzone na taką inscenizację: polski samolot jak nic - uderzy prosto w
trawiate zbocze (tuż poniżej wierzchołka lub prosto w sam czubek wzniesienia). W
najgorszym razie, jak pilot okaże się asem, to i tak walnie w drzewa, które
rosną na górze (patrz: opracowanie trajektorii lotu wg Siergieja Amielina* -
tylko to prawdziwe - bo w sieci jest już masa imitacji - cenzura ma różne oblicza).

10-go kwietnia, gdy polska załoga melduje, że zbliża się do lotniska, kontroler
lotów podaje im odpowiednio "skorygowane" ciśnienie atmosferyczne zmierzone na
poziomie płyty lotniska. Tak skorygowane, żeby wskazania barometrycznego
wysokościomierza TU-154 w połączeniu z obrazem wirtualnego lotniska, spowodowały
przyziemienie samolotu w porządanym miejscu. Jednocześnie wieża informuje, że
zalecane jest lądowanie w Moskwie żeby pilot nie miał wątpliwości co do gęstości
mgły (o mgle będzie za chwilę) oraz był od razu nastawiony na kierowanie
samolotem, tylko i wyłącznie na podstawie sygnałów z podstawionych radiolatarni
i wskazań oszukanego wysokościomierza. Radiolatarnie wyznaczają dwie rzeczy:
potrzebny kierunek lotu oraz umiejscowienie początku i końca lotniska w przestrzeni.

Wszystko poszłoby zgodnie z planem gdyby nie jeden drobiazg : czynnik ludzki -
pilot był fachowcem wyższej klasy niż zakładali organizatorzy. W ostatniej
chwili zorientował się w sytuacji i gwałtownie poderwał samolot. Udało mu się
nawet przelecieć nad całym zalesionym wzgórzem ścinając jedynie gałęzie
wierzchołków drzew. Niestety TU-154 to maszyna, która nie jest zprojektowana do
tego typu manewrów w czasie podchodzenia do lądowania (z opuszczonym podwoziem i
otwartymi klapami). Po paruset metrach "lotu koszącego" samolot opada
nieznacznie w dół silnie uderzając lewym skrzydłem w duże drzewo.

Uderzenie w lewe skrzydło zmieniło trajektorię lotu oraz uruchomiło zapalniki
specjalnych bomb zainstalowanych w samolocie. Detonacja nastąpiła w powietrzu,
dlatego na zdjęciu satelitarnym (patrz: zdjęcie z 12-04-2010 1px=50cm*)
katastrofa nie wygląda przekonująco: samolot rozsypał się po okolicy jakby ktoś
rzucił garść klocków lego na dywan. Miało być inaczej : ładunki miały odpalić
mniej-więcej pół sekundy po zetknięciu z ziemią. Wówczas ew. świadkowie
opowiadaliby: samolot leciał nad doliną, pilot nie zauważył wzniesienia bo była
mgła, uderzył prosto w zbocze/wierzchołek/drzewa a potem nastąpił wybuch.
Dokładnie tak jak to robią samoloty na filmach amerykańskich gdy się zderzają z
jakąś górą.

Taki scenariusz tłumaczy wiele innych dziwnych zjawisk:
1. krwawą jatkę i zmasakrowane zwłoki zamiast trupów i rannych;
2. śmiertelność 100% - przy zaplanowanej operacji świadkowie są niemile widziani
(przy prawdziwych wypadkach jest odwrotnie);
3. dziwny manewr następnego samolotu, który podchodził do lądowania - wieża
podała mu już prawidłowe ciśnienie więc wysokość miał ok ale nie zdążyli jeszcze
przełączyć radiolatarni z tych lewych-mobilnych na prawidłowe-stacjonarne;
4. cztery strzały na amatorskim filmie nakręconym parę minut po katastrofie
(patrz: filmik zrobiony komórką 1min 24sek*) - po co te strzały? - rannych
pasażerów/członków załogi, którzy cudem ocaleli, trzeba było.. niestety.. dobić;
5. informację o tym, że 3 osoby przeżyły katastrofę - ta informacja szybko
została odwołana, jak się pojawiła? np. tak: dwóch pracowników lotniska albo
przypadkowych świadków przybiegło na miejsce zdarzenia jeden z nich wyjął
telefon z kieszeni i zadzwonił na numer alarmowy 112 żeby wezwać pomoc, może
potem zdążył zrobić jeszcze jeden telefon np. do znajomego dziennikarza ? -
informacja wydostała się na zewnątrz i potem trzeba było ją odkręcać;
6. informację o dwóch nadliczbowych i niezidentyfikowanych ciałach, do których
nie pasuje żaden kod DNA z listy ofiar tragedii, jak to możliwe? a może było
tak: tych dwóch przypadkowych świadków (patrz:punkt nr 5) trzeba było
natychmiast zlikwidować, warunki nie pozwalały na inne rozwiązanie niż zabicie
ich, zmasakrowanie zwłok i wymieszanie ze szczątkami pasażerów;
7. zeznanie montarzysty tvp - mówił, że polski samolot krążył 2 godziny nad
lotniskiem zanim wylądował - to nie był polski samolot lecz jakiś inny, no
dobrze ale po co tak długo krążył? - produkował mgłę a dokładnie: niską chmurę
deszczową (patrz:wikipedia i dwa hasła: jodek srebra, zasiewanie chmur);
8. natychmiastowe aresztowanie kontrolera lotów - bardzo dziwne posunięcie,
skoro od razu było wiadomo, że wypadek to wina pilota i złej pogody; wszystko
wskazuje na to, że to nie było żadne aresztowanie tylko np.: usunięcie
"kontrolera" ze strefy publicznej, po to żeby go nikt nie nękał pytaniami;
9. sugerowanie, że pilot słabo znał j.rosyjski a już zupełnie "nie kumał"
rosyjskich cyferek - po co to było ? a no po to, żeby przygotować grunt na
wypadek odkrycia przez polskich techników lotniczych/prokuratorów, że
wysokościomierz w samolocie miał źle wprowadzoną wartość ciśnienia atmosferycznego;
10. przedziwna informacja w Polsat News (patrz:link na dole*), o tym, że Wiktor
Bater wiedział o katastrofie 16 minut przed katastrofą ! Jak to możliwe ? -
najwidoczniej akcja czyszczenia miejsca katastrofy trwała 16 minut, a informator
Pana Batera mógł dostać sms-a lub telefon od kogoś z trójki ocalałych. Gdy
jeszcze żyli. Natomiast pan korespondent, ze zwykłej reporterskiej ekscytacji,
zbyt szybko się tym newsem pochwalił.

Na koniec: ten scenariusz tłumaczy również wszystkie niby-wpadki organizacyjne,
czyli:
a) organizatorzy nie byli pierwsi na miejscu upadku samolotu i nie obstawili
terenu, jak to wytłumaczyć ? - trochę czasu zajął im dojazd z pierwotnego
miejsca zasadzki;
b) niezgodna z "protokołem" likwidacja świadków, tych (prawdopodobnie było ich
dwóch), którzy byli pierwsi na miejscu katastrofy - organizatorzy musieli
działać szybko, nie było czasu na ceregiele, zwłoki zawlec do samochodu? - za
daleko a teren podmokły i błotnisty;
c) jak to możliwe, że ktoś nagrywa tam film i potem go wrzuca na youtube ?! to
już jest skandal nie lada ! - nie było czasu na obstawienie terenu, były dużo
pilniejsze sprawy, takie jak likwidacja świadków i dobijanie pasażerów/załogi;
d) dlaczego strzelano (niepotrzebny hałas) zamiast ich np. udusić - no niestety
czas naglił, liczyła się każda sekunda, trzeba było zaryzykować, że ktoś usłyszy;
e) dziwny manewr następnego samolotu - tutaj znów zabrakło czasu, tym razem na przełączenie

[ Ostatnio edytowany przez: Jakobs 22-04-2010 21:09 ]

Si vis pacem, para bellum.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2010-04-22 21:10:33 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stanislawski

Post #8 Ocena: 0

2010-04-22 21:25:53 (15 lat temu)

stanislawski

Posty: 7978

Mężczyzna

Z nami od: 10-04-2008

Skąd: Narnia

A co by było, jakby poleciał do Moskwy?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

slonecz

Post #9 Ocena: 0

2010-04-22 21:35:52 (15 lat temu)

slonecz

Posty: 2132

Kobieta

Z nami od: 12-11-2009

Skąd: sheffield

Cytat:

2010-04-22 21:10:33, kwakwarakwa napisał(a):
Cytat:

2010-04-22 19:27:29, NIKA28 napisał(a):
ta ruska strona ze zdjeciami katastrofy tez nie dziala


Działa...
ale tu nie ma żadnej teorii spiskowej...
zwykłe wyjaśnianie jak do tego doszło i może dlatego działa;-)


podaj linka,mi tez nie dziala..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #10 Ocena: 0

2010-04-22 21:41:37 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 56 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 55 | 56 | 57 ... 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,