MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski samolot prezydencki sie rozbil

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 42 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 41 | 42 | 43 ... 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

Str 42 z 70

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Jakobs

Post #1 Ocena: 0

2010-04-17 17:16:17 (15 lat temu)

Jakobs

Posty: n/a

Konto usunięte

Podobno ten system wylancza sie auomatycznie gdy wypusci sie podwozie.
Si vis pacem, para bellum.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Jakobs

Post #2 Ocena: 0

2010-04-17 17:28:26 (15 lat temu)

Jakobs

Posty: n/a

Konto usunięte

KavkazCenter : Terroryści z FSB mordują Prezydenta przy użyciu EMP

Cytat:
Oryginalny tekst tutaj http://www.kavkazcenter.com/eng/content/2010/04/14/11842.shtml

Pokuśiłem się o przetłumaczenie (mogą być drobne błędy wykonuje to tłumaczenie dosyć szybko)

The Romaniam Global News, jako jedyne w Rumuńskich mediach informowało o ataku międzyanrodowych rosyjskich terrorystów FSB na samolot Polskiego Prezydenta w Smoleńsku, w którym zginęła cała Polska elita. Rumuńskie agencje powołują się na źródła w strukturach bezpieczeństwa NATO. Raport nie został jeszcze oficjalnie potwierdzony, ale zwiększająca się liczba dowodów, potwierdza że Rosjanie faktycznie wyeliminowali przywództwo Polski w najokrutniejszym przestępstwie tego stulecia.

Okoliczności były wyjątkowe dla Rosji. Jeszcze nigdy tylu wrogów Rosji, nie siedziało w jednym samolocie, nad jej terytorium lub blisko bazy wojskowej wyposażonej w systemy broni elektrycznej i elektromagnetycznej. Była to szansa jakiej były oficer KGB Vladimir Putin nie mógł przegapić.

Mordować przeciwników to ABC filozofii służb specjalnych w Carskiej Rosji, pozostało to nienaruszone aż do dzisiaj. Dla FSB, GRU, SVR i innych Rosyjskich tajnych służb była to rutynowa operacja, którą technicznie nazywają „anihilacją antyrosyjskich polityków i przywódców wojskowych wrogiego kraju”

Rosjanie donoszą o „błędzie ludzkim” a inne Rosyjskie kampanie dezinformacyjne nie mogą zataić faktu nagłej i całkowitej awarii wszystkich systemów na pokładzie samolotu i uwolnić Rosję od wszelkich podejrzeń, że zniszczyli samolot w ataku terrorystycznym.

Jest to przestępstwo za które Moska będzie płacić przez jeszcze wiele lat. Rosyjscy terroryści państwowi wstępnie chcieli zlikwidować Prezydenta i jego brata, byłego ministra Jarosława Kaczyńskiego, ale ten nie wsiadł do samolotu z powodu choroby matki.

Jarosław Kaczyński prawdopodobnie będzie następnym prezydentem Polski.

Aktualnie, ludzie świadomi nie mogą być ogłupiani przez Rosyjskie kampanie dezinformacyjne które rozpoczęto po tragedii, pośrednio potwierdzając podejrzenia Romanian Global News.

Rumuński program telewizyjny Zilei B1 TV, pokazał program o tragedii z Caesar’em Osiceanu jako prowadzącym. Rosyjska wersja wydarzeń jest sprzeczna z informacjami nabytymi przez Romanian Global News.

Polskie media w tym czasie zajęte są pogrzebami zamordowanym przez Rosjan polityków w katastrofie lotniczej, aniżeli zadawaniem niewygodnych pytań.

„Wstępna analiza rozmów wskazuje że 26-letni samolot był w dobrym stanie technicznym” – donosi news.pl

Wstępnie, media spekulują że do tragedii mogło dojść z powodu złego stanu technicznego zrobione w Rosji, Polskiego samolotu. Zauważając że przez ostatnie 40 lat, 60 takich samolotów się rozbiło. Z czego sześć z nich w ostatnich 5 latach. Szef produkcji w fabryce Tupolev Alexei Gusev powiedział że samolot był niedawno gruntownie remontowany jak i jego silniki.

Kontrolerzy ruchu lotniska w Smoleńsku, doradzali polskiemu pilotowi by nie lądował ze względu na gęstą mgłę ograniczającą widoczność.

Sugerowali oni, by pilot lądował na lotnisku w Mińsku lub Moskwie. Pilot Arkadiusz Protusiak, zignorował rady kontrolerów rosyjskich i próbował lądować w Smoleńsku. Podobno próbował lądować aż 4 razy.

Kolega zmarłego pilota, Tomasz Pietrzak, który wielokrotnie latał rosyjskimi samolotami, powiedział że nie ma dotychczas żadnego dowodu na to , że Protasiak naprawdę próbował lądować cztery razy w Smoleńsku.

Katastrofa samolotu prezydenckiego, spowodowała śmierć wszystkich 96 pasażerów w sposób niewytłumaczalny z powodu wyrafinowanego wyposażenia elektrycznego samolotu i doświadczenia pilotów.

Źródłą w Polskim ministerswie obrony, w Warszawie donoszą wyłącznie do Romaniam Global News, że Rosjanie prowadzili eksperyment z bronią elektromagnetyczną w przeszłości w przestrzeni lotniska wojskowego, gdzie samolot Prezydencki próbował lądować.

W 2008 roku, Moskwa twierdziła że stworzono najpotężniejszą broń wszechczasów, znaną jako EMP (elektromagnetic pulse). Rosyjska gazeta Pravda donosiła :

„Olbrzymia moc miliardów wat jest generowana, a sama broń jest wyjątkowo małych rozmiarów. Innowacje w elektromagnetycznych sygnałach emitowanych przez broń jest krótsza, ale wyjątkowa potężna”, powiedział Gennedy Mesyats, wice Prezydent Rosyjskiej Akademii nauk i dyrektor Instytutu Fizyki labadev.

„Tak mała broń nigdy nie była stworzona w przeszłości a jednocześnie jest wyjątkowo potężna. Są podobne urządzenia, stworzone podczas zimnej wojny ale ich rozmiar był ogromny. Nasze urządzenie jest 10 razy potężniejsze od jakichkolwiek broni stworzony zagranicą” Powiedział Mikhail yaladin, naukowiec kredytowany za stworzenie elektromagnetycznej superbroni.

Wszystkie elektroniczne urządzenia, przestają działać w pobliżu elektromagnetycznego urządzenia, kiedy generator jest uruchomiony. Urządzenie było pokazane w Yeketerinburgu. Według Rosyjskich naukowców wojskowych jej efekty są podobne do uderzenia piorunem lub wybuchu nuklearnego. Broń została nazwana Nika, po Greckiej bogini zwycięstwa.

Broń tego typu może zakłócić pracę elektronicznego wyposażenia oraz silników każdego samolotu, Polskie źródła wojskowe donoszą do Romaniam Global News. Jest bardzo trudne ją wykryć z powodu krótkiego czasu użycia promienia elektromagnetycznego.

Bracia Kaczyńscy są wśród najmocniejszych obrońców narodowych interesów Polski, zarówno przeciwko Moskwie, Niemcom i Brukseli.
Pod ich przywództwem, jedna z największych siatek szpiegowskich Rosjan była zniszczona przy pomocy Polskich przeciwszpiegowskich. To był największy cios jaki Moska dostała w rejonie Nato.
Nie tylko Rumuńskie agencje nie ufają Rosjanom.

Izraelskie media również nie wierzą rosyjskim wersjom katastrofy samolotu w Smoleńsku. Niektóre inklinują starego stylu Kremlinowskie morderstwo, donosi izrus.co.il.

Wielu analityków wierzy że tragedia została wyreżyserowana przez Kreml, który nienawidził Kaczyńskiego z powodu jego antyrosyjskiej postawy.

10 kwietnia kanał pierwszy Izraelskiej TV jako drugi wspomniał o możliwym udziale Putina w śmierci Polskiego Prezydneta.

Następnego dnia 11 kwietnia, wątpliwości zostały wyrażone w mediach drukowanych.

„Polacy ledwo co wierzą w to że całe przywództwo wojskowe i polityczne zniknęło w wyniku wypadku spowodowanego serią tragicznych okoliczności, defektów technicznych i czynnika ludzkiego” napisał Yediot, Gazeta Ahronot.

Gazeta Ha’aretz dodaje „w pierwszych godzinach po wypadku, możliwość udziału Rosji w wypadku przeważała w Polskich mediach z powodu napiętych stosunków między Kaczyńskim i Putinem”

Gazeta Maariv poszła dalej w artykule pod tytułem „zapach likwidacji”

„Moskwa obiecała przeprowadzić śledztwo, Putin został przewodniczącym komisji, ale jest mało prawdopodobne by prawda ujrzała światło dzienne”

Strona NRG donosi „oskarżenia o zbrodnię w stylu kremlnowskim będzie towarzyszło tej histori przez nadchodzący rok”

Główny polityczny analityk, Atila Somfalvi napisała na swojej stronie w Facebook, że „Rosjanie są głównymi podejrzanymi”

W dniu 12 kwietnia, gazeta Ha’aretz zauważyła że Rosyjska solidarność z Polakami po tragedii w Smoleńsku ma na celu tylko oszukać świat

Departament monitoringu

Kavkaz Center

[ Ostatnio edytowany przez: Jakobs 17-04-2010 17:28 ]

Si vis pacem, para bellum.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

staryznajomy

Post #3 Ocena: 0

2010-04-17 17:31:22 (15 lat temu)

staryznajomy

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2010-04-17 10:26:49, katarzyna85 napisał(a):
Cytat:

2010-04-17 10:17:20, Olenka85 napisał(a):
I tak sie prawdy nie dowiemy, bo ruscy juz sie na pewno dobrze 'zajeli' czarnymi skrzynkami.


racja,a mnie coraz bardziej upewnia fakt ze nie dzialaly lapmy naprowadzajace na pas startowy...dlatego samolot rozbil sie obok pasa...i dlatego wymieniali zarowki..a ruscy potrafia wszystko ukryc,
kasiu chyba masz małą obsesję
przesłodziutka, radośnie skacząca małpeczka... to jednak nie ja. i dodam jeszcze że: ?v=ZXNx4g960-I

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #4 Ocena: 0

2010-04-17 17:34:11 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:

2010-04-17 17:16:17, Jakobs napisał(a):
Podobno ten system wylancza sie auomatycznie gdy wypusci sie podwozie.

Tzn, tak jak opisałeś, rzecz dzieje się dla GPWS. TAWS odpowiada EGPWS. Są dodatkowe funkcje, które działają podczas lądowania także.

Może to być spowodowane nieprecyzyjnymi mapami Rosji lub... link...
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

stokesay

Post #5 Ocena: 0

2010-04-17 17:38:13 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Cytat:

2010-04-17 10:26:49, katarzyna85 napisał(a):
Cytat:

2010-04-17 10:17:20, Olenka85 napisał(a):
I tak sie prawdy nie dowiemy, bo ruscy juz sie na pewno dobrze 'zajeli' czarnymi skrzynkami.


racja,a mnie coraz bardziej upewnia fakt ze nie dzialaly lapmy naprowadzajace na pas startowy...dlatego samolot rozbil sie obok pasa...i dlatego wymieniali zarowki..a ruscy potrafia wszystko ukryc,


Kasiu, to nie lampy sprowadziły samolot na 2 km przed pasem poniżej wysokości decyzyjnej. Nawet gdyby wszystkie działały, to we mgle przy widzialności <500m nie mieli szans ich zobaczyć na tyle wcześniej by odpowiednio zareagować
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Jess31

Post #6 Ocena: 0

2010-04-18 07:19:24 (15 lat temu)

Jess31

Posty: 672

Kobieta

Z nami od: 17-06-2008

Skąd: Coventry

Cytat:

2010-04-12 15:12:09, Jess31 napisał(a):
Cytat:

2010-04-12 14:31:35, bluesky napisał(a):
Poczytaj sobie,
http://rt.com/Top_News/2010-04-10/landing-systems-kaczynski-crash.html
generalnie na zachodzie używa się drugiej i trzeciej generacji ILS, jednakże był system wspomagania nie tak dokładnego jak nowsze generacje, składał się bodajże z dwóch radiolatarni - jedną sciął polski samolot produkcji radzieckiej po wielu modyfikacjach...
W Smoleńsku są dwa lotniska, katastrofa wydarzyła się na większym północnym lotnisku.



bluesky zgadzam sie z toba calkowicie, sa rowniez inne systemy ale ja nie o tym chce tu napisac ...

ciekawa jestem ilu z was czyta wiadomosci na biezaco i nie mam tu na mysli wiadomosci np. na Onecie (bez komentarza dalszego) i bez podtekstow ... kto z was wie ze Polska w przyszlosci, niedalekiej zreszta, moze byc jednym z glownych miejsc na mapie Europy dostarczajacym 47% rezerw gazu do Panstw Unii??? Wiecie co to oznacza dla Rosji? wiercenia rozpoczna sie juz za miesiac, amerykanska firma ConocoPhilips juz dawno opracowala specjalna technologie ktora pozwoli na tego typu wiercenia! kolejne koncerny ktore zajma sie tym watkiem bardzo szybko to dwa potentaty Exxon-Mobil i Marathonand Talisman Energy

... "Wood Mackenzie, the oil and gas research group, estimates that there could be as much as 48 trillion cubic feet (1,36 trillion cubic metres) of unconventional gas stretching across northern and central Poland. The gas, which does not lie in conventional reservoirs but inside tight rock formations, has become accessible only recently through the use of new hydraulic fracturing technology developed in the United States.

If confirmed, Wood Mackenzie’s estimate would boost the European Union’s proven reserves of natural gas, which stand at 101 trillion cubic feet, by 47 per cent and be enough to make Poland, which imports 72 per cent of its gas, self-sufficient for the foreseeable future."

... dla tych co nie wierza tutaj jest watek z bardziej niz powaznego zrodla TIMES ONLINE ... aha i chyba nie musze pisac do czego zmierzam?:-W

[ Ostatnio edytowany przez: <i>Jess31</i> 12-04-2010 15:18 ]




ja osobiscie juz jestem pewna ze to nie byl zwykly wypadek, moglo nie dojsc do tragedii ... zaraz w poniedzialek po katastrofie napisalam pare watkow, jeden z nich na temat zagrozenia jakim mozemy byc dla rosyjskiego Gazpromu. Dzisiaj ukazal sie artykul w gazecie finansowej:

"Polskie władze oddały prawa do wydobycia gazu łupkowego amerykańskim koncernom i to znacznie poniżej cen obowiązujących na świecie. Tymczasem rosyjski Gazprom z ogromnymi obawami przygląda się planom eksploatacji tych złóż nad Wisłą.

Już sam fakt, że licencje na wydobycie gazu łupkowego polski rząd odstąpił zagranicznym firmom, zakrawa na kuriozum w skali światowej. Wielu analityków wskazuje bowiem, że państwo uzależnione od dostaw tego surowca z jednego kierunku (tak jak Polska od Rosji) powinno własnoręcznie sprawować pełną kontrolę nad tak cennymi złożami, znajdującymi się na własnym terytorium. Tym bardziej, że w kraju działa wiele przedsiębiorstw, które dysponują odpowiednimi technologiami, zapleczem logistycznym i kadrowym, zdolnym do samodzielnego wydobycia. Dlaczego więc licencje na wydobycie znalazły się w rękach takich firm jak, Exxon, Chevron, Conoco oraz BNK Petroleum czy San Leon Energy? W sumie w rękach amerykańskich firm jest w tej chwili najwięcej, bo aż ponad 30 licencji na odwierty. Amerykanie już rozpoczęli prace. PGNiG i Orlen dopiero mają takie plany.

Co ciekawe sprawa odwiertów wywołuje duże emocje za granicą. „The Economist”, w swej analizie pod koniec ubiegłego roku wskazuje, że polski gaz łupkowy może zmienić układ sił energetycznych w tej części kontynentu i uniezależnić gospodarkę polską od dostaw z Rosji. Nic więc dziwnego, że analitycy Gazpromu spoglądają na inwestycje Polski z zapartym tchem, gdyż mogą one oznaczać, że ze źródeł polskich korzystać będą również inni odbiorcy europejscy, przynajmniej tej części kontynentu. Podobna sytuacja jest na Węgrzech, które również są uzależnione od dostaw z Rosji. Doskonałym przykładem takiej konwersji w systemie dostaw tego surowca są właśnie Stany Zjednoczone, które po tym jak okazało się, że posiadają złoża łupkowe wystarczające na zaspokojenie potrzeb USA na 100 lat, przekształciły nawet swoje terminale LNG z importowych na eksportowe, tak by można było sprzedawać gaz za granicę. Sprawa gazu łupkowego została nawet poruszona na początku roku w specjalnym raporcie, sporządzonym dla Rady Dyrektorów Gazpromu. Zaznaczono w nim, że samowystarczalność USA to jedna z przyczyn pogorszenia bilansów koncernu w ostatnim czasie.

– Kilka lat temu żadna z instytucji nie prognozowała szybkiego wydobycia surowca w Stanach Zjednoczonych. Dzisiaj wszystkie mówią o perspektywach wydobycia gazu łupkowego, które mogą radykalnie zmienić cały światowy rynek gazowy – wyjaśniał na łamach „Kommiersanta” Aleksandr Miedwiediew, wiceprezes Gazpromu.

Co w takiej sytuacji robią polskie władze? Koncernom, które planują odwierty w rejonach występowania gazu łupkowego, przyznawane są licencje po stawkach o wiele niższych niż te obowiązujące na świecie. Niedawno dziennikarze RMF FM dotarli do umów licencyjnych jednego z takich przedsiębiorstw. Wynika z nich, że Polska dostanie w postaci opłaty licencyjnej góra 1 proc. przychodu z wydobycia gazu. Dla porównania w USA stawki te wynoszą 20 proc. Nawet przedstawiciele firm wydobywczych przyznają, że stawki te są bardzo niskie. W rozmowie z „The Times” jeden z nich podkreślił, że warunki finansowe w Polsce są wręcz najkorzystniejsze na świecie.

Pokłady gazu łupkowego w Polsce są szacowane na 120 lat zapotrzebowania całego kraju na ten surowiec.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

czarnulka33

Post #7 Ocena: 0

2010-04-18 08:00:04 (15 lat temu)

czarnulka33

Posty: 923

Kobieta

Z nami od: 11-09-2007

Skąd: newwport gwent

obejrzyjcie sobie jeszcze raz to nagranie dokladnie i w zwolnionym tempie co sie tam dzieje ,ja wczoraj dostalam to nagranie i ogladalam pare razy ,tam slychac dwa strzaly ,i ruskiego jak sie drze strelaj,tak jak by ktos przezyl a on go zabija,kurde juz nieiadomo


http://www.youtube.com/watch?v=4E5qeLDz8kw&annotation_id=annotation_518782&feature=iv

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

czarnulka33

Post #8 Ocena: 0

2010-04-18 08:02:28 (15 lat temu)

czarnulka33

Posty: 923

Kobieta

Z nami od: 11-09-2007

Skąd: newwport gwent

moi znajomi kazali mi to dokladnie obejrzec pare razy zaczem dobrze sie zrozumie ,to jest troche dziwne ,a to nagranie zaraz po tragedi,i ktos tego kamerzyste wola na koncu,i ten dziadek myslal ze to cwiczenia ale jak uslyszal strzaly to sie oddalil

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

dominika-essex

Post #9 Ocena: 0

2010-04-18 20:19:48 (15 lat temu)

dominika-essex

Posty: 1274

Kobieta

Z nami od: 19-10-2007

Skąd: Basildon

Photo Analysis of Plane Crash in Smolensk 10-04-2010

layer_embedded" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=KBR33piIhSM&feature=player_embedded

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

Black_Jack

Post #10 Ocena: 0

2010-04-18 20:25:04 (15 lat temu)

Black_Jack

Posty: 258

Mężczyzna

Z nami od: 16-07-2009

Skąd: Londyn

podpisuje sie pod slowami stokesay w tym temacie... nawet najlepsze lampy w tych warunkach na niewiele sie zdadza. Tutka od zalaczenia pelnego ciagu w kabinie do osiagniecia pelnego ciagu z silnikow potrzebuje 8-12 sekund. W tym czasie, nawet przy predkosci podchodzenia do ladowania, czyli ok 80 m/s pokonuje 640 d0 960 metrow. Druga sprawa, ze po zalaczeniu pelnego ciagu musi opasc 40 metrow, aby znow sie wzbic. Zsumujcie sobie to, plus odwrocenie na plecy i cala reszte i niestety, z calym szacunkiem widac, ze wine ponosi dowodca lotu. Nawet gdyby dostal bledne (w innych wartosciach - choc to musi potwierdzic z wiezy) cisnienie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 42 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 41 | 42 | 43 ... 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,