Str 41 z 70 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2010-04-17 10:52:39 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
clowni | Post #2 Ocena: 0 2010-04-17 12:27:59 (15 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2008 Skąd: Tam gdzie Hindus mowi dobranoc |
Cytat: 2010-04-17 08:47:34, Kasia_red napisał(a): Mnie bardzo zastanawia stan samolotu i ciał - wszystko w drobnych kawałkach. Biorąc pod uwagę podobny wypadek (turecki boeing pod Amsterdamem) lub Tupolewa, który niedawno lądował w lesie - maszyny są w całości... Mi to pachnie zamachem z ruskimi w roli glownej. Porownaj stan samolotu Tupolew ma cale szyby z kokpitu, nasz nie mial zadnej, jak wiadomo, szyba samolotu jest bardzo odporna na uderzenia. Musialo je cos wysadzic od srodka i ludzie byli martwi przed dotknieciem ziemi. "Kto pyta, jest głupcem pięć minut; kto nie pyta, pozostaje nim na całe życie."
|
Post #3 Ocena: 0 2010-04-17 12:43:53 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
janette | Post #4 Ocena: 0 2010-04-17 12:53:16 (15 lat temu) |
Z nami od: 22-05-2009 Skąd: Merseyside |
Wiadomo, że prezydent był zninawidzony przez Rosję i uważany za "niebezpiecznego" dzieki swoim działaniom w Gruzji.
Był tez także niewygodny dla PO: 10. W 2011 roku odbędą się wybory parlamentarne. Wygrana PO – partii, która przez 4 lata nie odniosła żadnych sukcesów, nie przeprowadziła żadnych reform oraz zasłynęła Aferą Stoczniową, Aferą Hazardową, Przeciekową, Prywatyzacji Szpitali i uzależnieniem Polski od dostawy gazu z Rosji wydaje się coraz mniej prawdopodobna. Zwłaszcza w przypadku odtajnienia Aneksu do Raportu WSI przez Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. 11. PO potrzebuje sukcesu i dofinansowania, lecz nie ma na to pieniędzy, gdyż Państwo zostało koszmarnie zadłużone. Na drodze do 8 mld zł. z NBP stoi jego prezes Sławomir Skrzypek. 12. Pomimo jednej rocznicy zagłady polskich oficerów w Katyniu Premier Tusk z PO w reakcji na propozycję Premiera Federacji Rosyjskiej Putina podejmuje w marcu2010 decyzję o rozdzieleniu obchodów w Katyniu na cześć oficjalną z Putinem i Tuskiem (i jego zapleczem z PO) oraz nieoficjalną z Kombatantami i Prezydentem Kaczyńskim (oraz jego zapleczem z Kancelarii Prezydenta, BBN i gośćmi). Premier Tusk nie zabiega u władz rosyjskich o obecność Prezydenta RP na tej samej, oficjalnej uroczystości. 13. Spotkanie Tuska i Putina jest pełne sukcesów i komentowane, jako przełom w stosunkach Polsko-Rosyjskich. Uwaga: Rządowa delegacja ku zaskoczeniu obserwatorów nie przylatuje do Smoleńska wygodnym Tu-154 lecz wojskową CASĄ. 14. 10 kwietnia 2010 na tzw. uroczystości nieoficjalne w Katyniu wylatuje prezydencki Tu-154 i rozbija się w niejasnych okolicznościach pod Smoleńskiem. Gina miedzy innymi; Prezydent Lech Kaczyński z Małżonką, Władysław Stasiak, Aleksander Szczygło, Janusz Kurtyka, Sławomir Skrzypek i Zbigniew Wassermann. 15. Godzinę po katastrofie obowiązki Prezydenta RP przejmuje Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski. [ Ostatnio edytowany przez: janette 17-04-2010 12:54 ] |
katarzyna85 | Post #5 Ocena: 0 2010-04-17 13:17:17 (15 lat temu) |
Z nami od: 21-05-2009 Skąd: manchester |
i dlaczego czarne skrzynki pierwsi badali rosjanie??przeciez to polscy obywatele i to przez nasze panstwo powinno byc wszystko sprawdzane...chociaz tak mi sie wydawalo
|
|
|
Kasia_red | Post #6 Ocena: 0 2010-04-17 13:28:03 (15 lat temu) |
Z nami od: 10-07-2009 Skąd: Londyn |
Bo wypadek miał miejsce na terenie Rosji i takie są procedury. Gdyby w Polsce rozbił się samolot z innego kraju, też byśmy sprawdzali skrzynki...
Nie wchodź w dyskusję z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem
|
karjo1 | Post #7 Ocena: 0 2010-04-17 13:46:35 (15 lat temu) |
Z nami od: 01-06-2008 |
Chyba przesadzacie z tym szukaniem sensacji.
W tym wypadku zawazylo uderzenie w drzewa skrzydlem, utrata czesci, a co za tym idzie - sterownosci. Samolot pewnie obracal sie i obijal o ziemie i drzewa, stad takie zniszczenia. |
stokesay | Post #8 Ocena: 0 2010-04-17 14:47:27 (15 lat temu) |
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Cytat: 13. Spotkanie Tuska i Putina jest pełne sukcesów i komentowane, jako przełom w stosunkach Polsko-Rosyjskich. Uwaga: Rządowa delegacja ku zaskoczeniu obserwatorów nie przylatuje do Smoleńska wygodnym Tu-154 lecz wojskową CASĄ. Tutka 101 z Tuskiem na pokładzie lądowała w Pradze 39 godzin przed katastrofą:-W Cytat: 2010-04-17 08:47:34, Kasia_red napisał(a): Mnie bardzo zastanawia stan samolotu i ciał - wszystko w drobnych kawałkach. Biorąc pod uwagę podobny wypadek (turecki boeing pod Amsterdamem) lub Tupolewa, który niedawno lądował w lesie - maszyny są w całości... Trochę nie widzę związku. One nie uderzyły grzbietem. Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
Jakobs | Post #9 Ocena: 0 2010-04-17 16:24:21 (15 lat temu) |
Konto usunięte |
To jest bardzo zastanawiajace...
Cytat: Prezydencki Tupolew był wyposażony w urządzenie zabezpieczające, które ostrzega pilotów przed nadmiernym zbliżeniem się do ziemi. Ten fakt pogłębia tylko tajemnicę upadku i eksplozji samolotu z Lechem Kaczyńskim – pisze “USA Today”. Na zagadkowość katastrofy zwrócił uwagę dwa dni temu John Hamby, rzecznik Universal Avionics Systems of Tucson – producenta urządzenia, zwanego Terrain Awareness and Warning System (TAWS).TAWS zawiera skomputeryzowane mapy świata i ostrzega pilotów za każdym razem, gdy za bardzo zbliżą się do szczytu, wieży radiowej lub innej przeszkody – a także w przypadku zbyt małej odległości do ziemi. To bowiem właśnie kłopoty przy lądowaniu są najczęstszą przyczyną wypadków samolotowych. Od 2005 r. urządzenia TAWS są obowiązkowo montowane we wszystkich nowo wyprodukowanych samolotach linii komercyjnych. Jeśli samolot jest na zbyt małej wysokości, TAWS reaguje głośnym sygnałem dźwiękowym. Dzięki temu doprowadzono do całkowitego wyeliminowania katastrof lotniczych przy lądowaniu. Wystarczy powiedzieć, że od końca lat 90., gdy zaczęto montować TAWS w starych i nowych maszynach, ŻADEN samolot z tym systemem nie uległ katastrofie. Żaden – do 10 kwietnia 2010 r. Fakt, że prezydencki TU-154 miał zainstalowany TAWS, “stawia więcej pytań niż odpowiedzi” – stwierdził John Cox, konsultant ds. bezpieczeństwa i ekspert od wypadków. “Naprawdę chciałbym wiedzieć, co działo się na pokładzie, ponieważ niezależnie od tego, pod jaką presją byli piloci i z jakimi warunkami pogodowymi mieli do czynienia, nigdy żaden pilot nie zignorował ostrzeżenia TAWS. Czym różnił się ten samolot, że stało się inaczej?” – pyta Cox. Jedną z ewentualnych przyczyn – według Billa Vossa, prezesa Fundacji Bezpieczeństwa Lotów (Flight Safety Foundation) – może być niedokładność mapy Rosji w systemie TAWS. Ani rosyjscy, ani polscy śledczy badający sprawę katastrofy pod Smoleńskiem ani razu nie wspomnieli o systemie TAWS. Nie wiadomo też, czy z zapisu czarnych skrzynek udało się uzyskać informację o aktywności urządzenia.
http://wolnemedia.net/?p=21228 Si vis pacem, para bellum.
|
Post #10 Ocena: 0 2010-04-17 16:37:56 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|