MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Polski samolot prezydencki sie rozbil

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 40 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 39 | 40 | 41 ... 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

Str 40 z 70

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2010-04-17 09:34:47 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kasia_red

Post #2 Ocena: 0

2010-04-17 09:42:09 (15 lat temu)

Kasia_red

Posty: 3814

Kobieta

Z nami od: 10-07-2009

Skąd: Londyn

Cytat:

2010-04-17 09:18:39, Olenka85 napisał(a):
To nie wazne - ja wiem, ze Protasiuk znal rosyjski, ale kontroler lotow MUSI znac angielski. Jak to mozliwe ze ten kontroler nie znal? Jaja jakies? Koles co obsluguje loty miedzynarodowe?

Tupolew nawet jak wylatywal z Polski, to z polska wieza rozmawial po angielsku.

Wniosek taki - nawet jesli Polak niznalby rosyjskiego, to wina wiezy jest, ze nie porozumiewali sie z zaloga samolotu po angielsku.

[ Ostatnio edytowany przez: <i>Olenka85</i> 17-04-2010 09:20 ]




To jest rosyjskie lotnisko wojskowe XUBS. Językiem obowiązującym jest język rosyjski. Nie ma tam na co dzień czegoś takiego jak "wieża kontrolna" w rozumieniu np. lotniska w Balicach, które jest też cywilno-wojskowym. 'Wieża" została zorganizowana na potrzeby obchodów katyńskich. Skandalem jest to, że Polska nie zorganizowała tam swojego kontrolera-naprowadzacza. Do niedawna w kabinie polskich samolotów lądujących na tym lotnisku latał rosyjski nawigator - a to nawigator prowadzi łączność radiową z ziemią - to dane podawane przez nasze wojsko, więc to o czymś świadczy. O tym, że obawiano się nieporozumień choćby językowych. W Polsce obowiązują standardy NATO i język angielski, ale w Rosji i na Białorusi nie.
Nie wchodź w dyskusję z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Post #3 Ocena: 0

2010-04-17 09:52:51 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2010-04-17 09:57:00 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Black_Jack

Post #5 Ocena: 0

2010-04-17 10:05:18 (15 lat temu)

Black_Jack

Posty: 258

Mężczyzna

Z nami od: 16-07-2009

Skąd: Londyn

Przede wszystkim nic by sie stalo gdyby pilot nie podchodzil do ladowania co w tamtych warunkach bylo jedynym logicznym rozwiazaniem. I jedyna watpliwoscia do rozwiania jest pytanie co sie stalo kiedy juz zszedl do wysokosci 100 metrow szukajac kontaktu wzrokowego z ziemia. Czy zaczeli schodzic nizej liczac na farta, czy wydawalo im sie, ze znajduja sie wyzej niz byli w rzeczywistosci (np. przez blad lub zle ustawienie wysokosciomierzy).

A co do zniszczen o ktorych piszecie to podstawowy powod takich zniszczen i roznica z innymi wypadkami, ktore podaliscie to fakt, ze tutka upadla obrocona do gory kolami. Przy upadku na kola to wlasnie kola, plus golenie podwozia amortyzuja bardzo duza czesc upadku. Do tego dochodzi jeszcze spora przestrzen ktora znajduje sie pod kabina. Nad kabina nie ma nic. Tylko sufit.

[ Ostatnio edytowany przez: Black_Jack 17-04-2010 10:07 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

katarzyna85

Post #6 Ocena: 0

2010-04-17 10:06:08 (15 lat temu)

katarzyna85

Posty: 1696

Kobieta

Z nami od: 21-05-2009

Skąd: manchester

Zdjęcia rosyjskich wojskowych i milicjantów, którzy kilka godzin po tragedii na smoleńskim lotnisku wymieniają reflektory i żarówki w lampach wskazujących samolotom położenie pasa startowego, opublikowała białoruska gazeta internetowa "Wieści Witebska". Wykonał je białoruski dziennikarz Siergiej Serebro. Więcej zdjęć zamieścił na swoim blogu. Rozmawialiśmy z nim. - Lampy stały bez żarówek - stwierdza.....


a moze dlatego nie trafili w pas startowy??

[ Ostatnio edytowany przez: katarzyna85 17-04-2010 10:07 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Black_Jack

Post #7 Ocena: 0

2010-04-17 10:06:30 (15 lat temu)

Black_Jack

Posty: 258

Mężczyzna

Z nami od: 16-07-2009

Skąd: Londyn

Cytat:

2010-04-17 09:57:00, Olenka85 napisał(a):
Poza tym z tego co pmaietam NATO liczy sobie 28 czlonkow. A co z pozostalymi krajami? Jak pilot leci do Chin to ma uczyc sie chinskiego bo Chiny nie sa w NATO? Bzdura. Loty miedzynarodowe obsluguje sie albo w jezyku danego karaju, albo w jezyku angielskim. Obowiazuje to takze lotniska wojskowe.


Nie prawda. Lotniska cywilne tak, ale nie wojskowe.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2010-04-17 10:15:57 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2010-04-17 10:17:20 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

katarzyna85

Post #10 Ocena: 0

2010-04-17 10:26:49 (15 lat temu)

katarzyna85

Posty: 1696

Kobieta

Z nami od: 21-05-2009

Skąd: manchester

Cytat:

2010-04-17 10:17:20, Olenka85 napisał(a):
I tak sie prawdy nie dowiemy, bo ruscy juz sie na pewno dobrze 'zajeli' czarnymi skrzynkami.


racja,a mnie coraz bardziej upewnia fakt ze nie dzialaly lapmy naprowadzajace na pas startowy...dlatego samolot rozbil sie obok pasa...i dlatego wymieniali zarowki..a ruscy potrafia wszystko ukryc,

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 40 z 70 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 39 | 40 | 41 ... 68 | 69 | 70 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,